⭐Klagetråd

Eg er bare litt småuggen hehe alle symptomer bare forsvant for 2 uker siden. Kjenner eg gruer meg litt til tul og d er hele 3 uker til:bored:
 
Altsååå... disse ømme puppene!! Hvor lenge skal en ha de?:confused: 11+2 og ingen bedring :wacky:
 
Gjør meg selv kvalm ved å tenke på ting, og så klarer jeg ikke å slutte! Så irriterende. Innbiller meg lukter. I dag var det poteter :rolleyes: Rar ting å bli kvalm av :hilarious:
 
Får ikke sove! Er dautrøtt men vrir og vender på meg. Og tankene kverner. Nå ligger jeg å tenker på hva som er mest praktisk mtp vogn da vi bor i 3 etg i en blokk uten heis. :hilarious: som om ikke vi finner ut av det liksom:laughing025
 
Får ikke sove! Er dautrøtt men vrir og vender på meg. Og tankene kverner. Nå ligger jeg å tenker på hva som er mest praktisk mtp vogn da vi bor i 3 etg i en blokk uten heis. :hilarious: som om ikke vi finner ut av det liksom:laughing025
Små ting blir store problemer på natta! :hilarious:
 
12+2... nå må vel kvalmen snart forsvinne?:depressed: Bruker også mesteparten av dagen til å sove, livet leker:hilarious: Bare for å klage litt ekstra, det ser mer ut som mars i hagen min enn mai:eek:
 
12+2... nå må vel kvalmen snart forsvinne?:depressed: Bruker også mesteparten av dagen til å sove, livet leker:hilarious: Bare for å klage litt ekstra, det ser mer ut som mars i hagen min enn mai:eek:
Ja, jeg er 12+1 og fortsatt like kvalm jeg også! Og har sååå lyst til å begynne å ordne klart ute, det var trist til 17.mai :dead:
 
IS-leddene mine har blitt så vonde og jeg kan ikke engang GÅ meg en tur uten å få vondt. Blir snart sprø, jeg er vant til å løpe 5-6 dager i uken. Dette kan bare ikke fortsette.
 
Sykt vondt i hodet siden i går kveld, så hardt å være tilbake på jobb på tross av rolige dager :banghead:
 
Jeg har så sykt mye småkviser på brystkassen og øvre del av ryggen! Holder på å bli kokko!!
Why?! Altså, hva skal liksom kviser være godt for? :laughing002
 
Er så lei av å være sengeliggende og kvalm nå.. Vært sykemeldt i 6 uker og kun lugget hjemme i senga! Ble noe bedre i uke 10 i noen dager men rundt 10+5 var det tilbake igjen.. I uke 12 nå på mandag å håper virkelig på bedring snart! Tar fryktelig på å være så sliten og kvalm:( Flere som fremdeles er like kvalme?
 
Jeg savner å være en oppegående mamma for treåringen vår. Å være gravid med hyperemesis er noe helt annet med en treåring enn som barnløs :sad010
 
Satt å tenkte på forrige svangerskap.d var sååå mye bedre:dead: kunne gjøre akkurat d eg ville, sove lenge eller bare d å ta alt i mitt tempo:smug: ekke lett å være gravid med en som løper rundt og trenger oppmerksomhet haha:yuck:
 
Har så mye hodepine om dagen :eek: enkelte dager på jobb er så slitsom, er lærer på 2.trinn! pluss jeg har mye vondt nederst i ryggen :shifty: Andre som har det?
 
Ønsker meg vaskehjelp for en periode nå som jeg er gravid med mye liggetid, men mannen er ikke enig :shifty:
 
Back
Topp