⭐Klagetråd

En tråd i 'Desember 2020' startet av Luna94, 29 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Millis31 Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Eg er bare litt småuggen hehe alle symptomer bare forsvant for 2 uker siden. Kjenner eg gruer meg litt til tul og d er hele 3 uker til:bored:

2. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Altsååå... disse ømme puppene!! Hvor lenge skal en ha de?:confused: 11+2 og ingen bedring :wacky:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Gjør meg selv kvalm ved å tenke på ting, og så klarer jeg ikke å slutte! Så irriterende. Innbiller meg lukter. I dag var det poteter :rolleyes: Rar ting å bli kvalm av :hilarious:

• Enig Enig x 3
  4. Heffa89 Flørter med forumet

Får ikke sove! Er dautrøtt men vrir og vender på meg. Og tankene kverner. Nå ligger jeg å tenker på hva som er mest praktisk mtp vogn da vi bor i 3 etg i en blokk uten heis. :hilarious: som om ikke vi finner ut av det liksom:laughing025

• Morsom Morsom x 1
  5. FrøkenMG Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene

Små ting blir store problemer på natta! :hilarious:

• Enig Enig x 1
  6. PiluttaPilutta Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

12+2... nå må vel kvalmen snart forsvinne?:depressed: Bruker også mesteparten av dagen til å sove, livet leker:hilarious: Bare for å klage litt ekstra, det ser mer ut som mars i hagen min enn mai:eek:

7. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Ja, jeg er 12+1 og fortsatt like kvalm jeg også! Og har sååå lyst til å begynne å ordne klart ute, det var trist til 17.mai :dead:

8. Karoline89 Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Har en intens hodepine på andre dagen....

• Enig Enig x 1
  9. Førstegangs94 Blir kjent med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

IS-leddene mine har blitt så vonde og jeg kan ikke engang GÅ meg en tur uten å få vondt. Blir snart sprø, jeg er vant til å løpe 5-6 dager i uken. Dette kan bare ikke fortsette.

10. Stjernestrikk Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene

Sykt vondt i hodet siden i går kveld, så hardt å være tilbake på jobb på tross av rolige dager :banghead:

11. FjärilMamma Betatt av forumet

Jeg har så sykt mye småkviser på brystkassen og øvre del av ryggen! Holder på å bli kokko!!
    Why?! Altså, hva skal liksom kviser være godt for? :laughing002

12. happy22 Flørter med forumet

Jeg har fått masse småkviser i ansiktet :arghh:
    Skikkelig kjedelig !

13. Celine1993 Blir kjent med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Er så lei av å være sengeliggende og kvalm nå.. Vært sykemeldt i 6 uker og kun lugget hjemme i senga! Ble noe bedre i uke 10 i noen dager men rundt 10+5 var det tilbake igjen.. I uke 12 nå på mandag å håper virkelig på bedring snart! Tar fryktelig på å være så sliten og kvalm:( Flere som fremdeles er like kvalme?

14. Cath2020 Betatt av forumet

Er så lei av å være trøtt HELE tiden! Hjelper ikke med rikelig med søvn heller:(

• Enig Enig x 3
  15. Millis31 Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Samme her!! Kan sove hele tiden men like trøtt uansett hvor mye eg sover

16. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeeppp.... våkner opp sliten og trøtt om morran :rolleyes:

17. Pisil Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Jeg savner å være en oppegående mamma for treåringen vår. Å være gravid med hyperemesis er noe helt annet med en treåring enn som barnløs :sad010

18. Millis31 Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Satt å tenkte på forrige svangerskap.d var sååå mye bedre:dead: kunne gjøre akkurat d eg ville, sove lenge eller bare d å ta alt i mitt tempo:smug: ekke lett å være gravid med en som løper rundt og trenger oppmerksomhet haha:yuck:

• Enig Enig x 2
  19. Benedictee Andre møte med forumet

Har så mye hodepine om dagen :eek: enkelte dager på jobb er så slitsom, er lærer på 2.trinn! pluss jeg har mye vondt nederst i ryggen :shifty: Andre som har det?

20. Pisil Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Ønsker meg vaskehjelp for en periode nå som jeg er gravid med mye liggetid, men mannen er ikke enig :shifty:

Del denne siden