Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Kan bare gjøre det jeg får tid til før jeg brekker meg
Hadde det sånn fra to dager før positiv test til uke 7/8 eller noe, har heldigvis blitt bedre for jeg har dårlige tenner fra før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Hadde det sånn sist gang også, ga seg heldigvis ikke så veldig lenge etter det kom. Satser på det nå ogsåHadde det sånn fra to dager før positiv test til uke 7/8 eller noe, har heldigvis blitt bedre for jeg har dårlige tenner fra før
Hadde det sånn sist gang også, ga seg heldigvis ikke så veldig lenge etter det kom. Satser på det nå også
I aller høyeste grad!God og lang nattessøvn er vel oppskrytt....
Åååh akkurat sånn har jeg det og! Har kjøpt sånn munnvann med sofa mint for å minke risikoen for hull, så får vi håpe det går braRar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Samme her! Jeg bruker barnetannkrem fordi jeg blir ekstra kvalm av det sterke i tannkremenRar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Klager på været i Trondheim. Har snødd i hele mai. Må bruke boblejakke, lue og ullundertøy til tider!
Jeg vil ha sol og vår!
Føler meg så dårlig hver eneste dag. Får ikke gjort noen ting, kroppen vil bare sove og spise, syns det er tungt å gå på jobb, men det er den eneste aktiviteten jeg får fortiden. Har så lite energi, orker ikke gå en tur en gang. Føler meg så utenpå meg selv, og håper at ting blir bedre snart. Alle er så glade, jeg føler meg bare slapp og dårlig
Hva gjør dere for å føle dere bedre?
10+0 i dag, startet dagen med syrefest mannen disket opp med frokost Takk for fint svar, fikk håpet opp igjenSånn har jeg hatt det lenge og! Var ikke mye å gjøre for å få der bedre annet enn å bli fulltidssjukemeldt og ligge på sofaen meď kvalme. Drit kjedelig, men 9+6 lettet det, og nå 11+0 føler jeg meg helt som et nytt menneske. Mannen sa det også, at det var så deilig å se ar jeg er mere meg selv igjen.
Hold ut, det skal nok bli bedre ❤
SAMME HER!!!Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Sover på dagen hver dag, selv om jeg er i lite aktivitet. Kan ikke forestille meg hvordan det er for de som drar på jobb nåJeg er. Så. Sinnssykt. Trøtt. Sov to timer på sofaen i går kveld, 11 timer i natt og sliter med å holde meg våken nå. Det har eksplodert denne uka...