⭐Klagetråd

Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden :hilarious:
Kan bare gjøre det jeg får tid til før jeg brekker meg :rolleyes:

Hadde det sånn fra to dager før positiv test til uke 7/8 eller noe, har heldigvis blitt bedre for jeg har dårlige tenner fra før :bag:

Hadde det sånn fra to dager før positiv test til uke 7/8 eller noe, har heldigvis blitt bedre for jeg har dårlige tenner fra før :bag:
Hadde det sånn sist gang også, ga seg heldigvis ikke så veldig lenge etter det kom. Satser på det nå også :p

Hadde det sånn sist gang også, ga seg heldigvis ikke så veldig lenge etter det kom. Satser på det nå også :p

Er litt forskjell på dagene her, hvert fall om jeg kan pusse tunga eller ikke! Idag kunne jeg ikke det:hilarious:

God og lang nattessøvn er vel oppskrytt....:sleep011

Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden :hilarious:
Kan bare gjøre det jeg får tid til før jeg brekker meg :rolleyes:
Åååh akkurat sånn har jeg det og! Har kjøpt sånn munnvann med sofa mint for å minke risikoen for hull, så får vi håpe det går bra :hilarious::smug:

• Liker
Reactions: mto
Klager på været i Trondheim. Har snødd i hele mai. Må bruke boblejakke, lue og ullundertøy til tider!
Jeg vil ha sol og vår!

Klager på været i Trondheim. Har snødd i hele mai. Må bruke boblejakke, lue og ullundertøy til tider!
Jeg vil ha sol og vår!

kunne ikke vært mer enig! Hadde det ikke vært for at vi er litt låst her, så hadde jeg tatt med meg flyttelasset tilbake til Østlandet :hilarious: fy søren for en ræva vår dette har vært! Tidenes dårligste faktisk!

Klager litt over at vi endelig skulle dele nyheten med noen idag, til et vennepar som også venter 10 uker føre oss! Men hun sliter forsatt med oppkast og kvalme stakkars, så de måtte avlyse såklart! Men vi var SÅ klare for å si det:hilarious:
Nyheten røpes uansett til foreldre onsdag og torsdag til uka, så får vente til da :facepalm:

Føler meg så dårlig hver eneste dag. Får ikke gjort noen ting, kroppen vil bare sove og spise, syns det er tungt å gå på jobb, men det er den eneste aktiviteten jeg får fortiden. Har så lite energi, orker ikke gå en tur en gang. Føler meg så utenpå meg selv, og håper at ting blir bedre snart. Alle er så glade, jeg føler meg bare slapp og dårlig:grumpy::(
Hva gjør dere for å føle dere bedre? ❤️

Jeg må spise HELE tiden! Det er det eneste som holder kvalmen i sjakk! Har heldigvis frukt og yoghurt, men det blir en del mat iløpet av dagen...

Eg sover hele tiden, super trøtt.. orker nesten ikke å gå på jobb. Spiser hele tiden. Dårlig samvittighet for gutten min som ikke får noe særlig oppmerksomhet, leiligheten som ser ut som et bombenedslag

Føler meg så dårlig hver eneste dag. Får ikke gjort noen ting, kroppen vil bare sove og spise, syns det er tungt å gå på jobb, men det er den eneste aktiviteten jeg får fortiden. Har så lite energi, orker ikke gå en tur en gang. Føler meg så utenpå meg selv, og håper at ting blir bedre snart. Alle er så glade, jeg føler meg bare slapp og dårlig:grumpy::(
Hva gjør dere for å føle dere bedre? ❤️

Sånn har jeg hatt det lenge og! Var ikke mye å gjøre for å få der bedre annet enn å bli fulltidssjukemeldt og ligge på sofaen meď kvalme. Drit kjedelig, men 9+6 lettet det, og nå 11+0 føler jeg meg helt som et nytt menneske. Mannen sa det også, at det var så deilig å se ar jeg er mere meg selv igjen.
Hold ut, det skal nok bli bedre ❤

Sånn har jeg hatt det lenge og! Var ikke mye å gjøre for å få der bedre annet enn å bli fulltidssjukemeldt og ligge på sofaen meď kvalme. Drit kjedelig, men 9+6 lettet det, og nå 11+0 føler jeg meg helt som et nytt menneske. Mannen sa det også, at det var så deilig å se ar jeg er mere meg selv igjen.
Hold ut, det skal nok bli bedre ❤
10+0 i dag, startet dagen med syrefest:hungover: mannen disket opp med frokost ❤️ Takk for fint svar, fikk håpet opp igjen ❤️❤️

Jeg er. Så. Sinnssykt. Trøtt. Sov to timer på sofaen i går kveld, 11 timer i natt og sliter med å holde meg våken nå. Det har eksplodert denne uka...

Jeg er. Så. Sinnssykt. Trøtt. Sov to timer på sofaen i går kveld, 11 timer i natt og sliter med å holde meg våken nå. Det har eksplodert denne uka...
Sover på dagen hver dag, selv om jeg er i lite aktivitet. Kan ikke forestille meg hvordan det er for de som drar på jobb nå

Ahf...er 10+1 og har denne uken gått fra å ha kvalmen på morningen til kvelden med oppkast og brekker meg helt plutselig....håpa virkelig det skulle snu de to dagene i bytte der hvor kvalmen forskyvde seg fra morgen til kveld men.....:bored:

Jeg er ikke kvalm, var ikke det i går heller... det bekymrer meg:(

Back
Topp