Tusen takk for utfyllende svar!Så spennende - skjønner at du er gira!!
Jeg startet med sprøyter dagen etter første mens. Det er litt forskjellig fra person til person. Første runden min, ble jeg overstimulert. Fikk ikke innsett. Men runde nr 2, da fikk vi satt inn ca 12 dager i syklus. Det kommer litt ann på - de følger deg opp på ultralyd.. Men hvis du har en app for syklus osv, får du en ca beregning der ;-)
Veldig spesielt det der med sprøytene. Jeg har aldri vært noen fan, men det gikk overraskende greit. Spissen er syltynn, så du merker det ikke så godt. Mer ekkelt de første gangene, hehe. Det kommer til å gå kjempe fint!! PS: Jeg så et par YouTube videoer før jeg selv gjorde det - bare å søke opp
Masse lykke til!!![]()

Vet du hva grunnen til at du ble overstimulert var? Om det går an å spørre om? Virker det som det er veldig tilfeldig hvem det skjer med eller er det noe som gir økt risiko for dette? Kjenner jeg fryktelig redd for å bli det og ikke få sittet inn..
Kjenner jeg ikke er så redd for Gonal F, men fryktelig redd for fyremadel
bra jeg kan "øve" meg noen dager med Gonal F. Tusen hjertelig takk for oppmuntrende ord og lykkeønskning!
Håper virkelig det går for deg nå! Det er vel fortjent etter en slik tung vei
masse masse lykke til! Jeg skal heie!
Fikk i hvert fall svar på hva som feilet meg. Lettere å ha en forklaring enn å være uforklarlig barnløs. Brukte tre runder sist, ble gravid alle tre gangene, men mistet de to første gangene. Var på Hausken da også. 
Fyremadel kommer til å gå fint den også, ikke meningen å snakke den ned. Jeg synes det er bra at det ikke gjør vondt når spissen går inn på fyremadel heller, det hadde vært verre da, men det er meg og min opplevelse.

Tror jeg er så redd for å skrive noe feil siden alt dette er så nytt for meg.
og det er nettopp det! Man har ikke noe valg og da må man og motivasjonen er hvertfall ekstremt stor og da går alt an,- til slutt!