Tusen takk som spørr!

Kjenner at jeg blir så nervøs av å skrive her inne.. Føler meg som en liten unge som er redd for å komme borti noe i noen andres hjem....

Tror jeg er så redd for å skrive noe feil siden alt dette er så nytt for meg.
Det gikk egentlig veldig bra, Gonal F er helt lik som Ovitrelle syns jeg og den satte jeg sist syklus uten å kjenne noe, så etter den og oppmuntrende ord

var det ikke noe å grue seg for egentlig som du sa

Men jeg var så stresset at stakk den inn og trodde jeg trykket ned dosen, men jeg trykket bare ned tuppen på pennen så all dosen var igjen når jeg tok den ut, så jeg ble jo helt ... enda mer stresset og måtte stikke igjen, men selve stikket kjennes jo egentlig ikke. Det rant ut noen dråper og, så håper ikke det ødelegger noe. Merker jeg overtenker alt!

Men alt i alt en god opplevelse og jeg gruer meg ikke til neste!
Det er bra du sier det om fyremadel! Jeg aner ærlig talt ikke hvordan jeg skal stå opp kl 07 for å ta den... Jeg er ikke i jobb nå og er ikke noe morgenmenneske, hodet mitt fungerer ikke før kl 11-12 med viktige ting, så hvordan jeg skal våkne for å sette en sykt ekkelt sprøyte sprøyte aner jeg ikke

men ja, en ting om gangen. Det er ikke før fredag.

og det er nettopp det! Man har ikke noe valg og da må man og motivasjonen er hvertfall ekstremt stor og da går alt an,- til slutt!
Tusen takk! Når har du oppstart?

Og ikke minst! Hvordan gikk det med testene du skulle ta i går?