~Mai 2020~

Gode Fiiol:Heartred Håper Hausken klarer å skaffe dere det barnet dere så sårt fortjener nå:Heartred Jeg har troen på at de gjør hva de kan for at dere skal lykkes hvertfall!
Jeg skal ta den endometrie-testen selv nå, var den grei å ta?
Fine du. I like måte, synes det må bli en ende på denne visen for deres del også. Alle som skal inn i dette kjøret burde lykkes med én gang! Hausken sa at de som lager gode embryo sammen som regel lykkes til slutt. Selv om det ikke er en garanti, så klamrer jeg meg til det.

Jeg vet ikke enda, for jeg skal ta begge testene nå på mandag! Både endometrie-test og ERPeak for å sjekke implantasjonsvindu. Men, jeg spurte legen, og han sa at jeg kunne ta Ibux på forhånd. Det kunne kjennes ut som menstruasjonssmerter.

Fine du. I like måte, synes det må bli en ende på denne visen for deres del også. Alle som skal inn i dette kjøret burde lykkes med én gang! Hausken sa at de som lager gode embryo sammen som regel lykkes til slutt. Selv om det ikke er en garanti, så klamrer jeg meg til det.

Jeg vet ikke enda, for jeg skal ta begge testene nå på mandag! Både endometrie-test og ERPeak for å sjekke implantasjonsvindu. Men, jeg spurte legen, og han sa at jeg kunne ta Ibux på forhånd. Det kunne kjennes ut som menstruasjonssmerter.
Ahh, da må du ha lykke til!:)
De sa at når Hysteroskopi gikk greit, så var endometrie-test null stress! Tok 2 paracet og 1 400mg ibux. Blir å sjekke den her og, om ikke de finner noe på e-testen..
Åh, vi får klamre oss til det ja:Heartred

Gleder meg til og følge deg og dere også!:happy:
Jeg tilhører Hausken Bergen:)
Så utrolig spennende! Da håper jeg virkelig Hausken klarer å gi dere det Riksen ikke har klart. Krysser fingrene for deg og alle her!:love7

Har du en annen følelse med Hausken etter møtet?

I dag har virkelig nervene slått inn for fult her da mensen er ventet i morgen/søndag. Leste litt på nettet om når uttak, ofte er, skjønner det individuelt, men innså plutselig hvor fort alt muligens kommer til å skje og hele kroppen har vært i helspenn i hele dag og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg gleder meg og gruer meg og er spent og giret og redd og alt på samme tid! :nailbiting:

Dere som har hatt kort protokoll før hvilken syklus dag hadde dere uttak?

Og er det noen med sprøyteskrekk som har vært igjennom dette som kan si hvordan de føler det gikk med sprøytene?
Så mange tanker her:oops:

Har bare hatt kort protokoll, og har hatt uttak på syklusdag 13 og 14. Lykke til!

Jeg har ikke sprøyteskrekk, men aller første gang jeg satt sprøyten var jeg kvalm og uvel, og hadde hodeverk resten av dagen. Jeg klarte nesten ikke sovne kvelden før. Så, jeg grudde meg jo helt villt. Når jeg var ferdig ble jeg helt forfjamset over at jeg ikke kjente noe. Hadde giret meg opp helt uten grunn følte jeg. Ser du skal ha gonal-f, en enkel penn med tynn nål. Fyremadel er litt kjipere synes jeg. Litt striere, men er ikke vondt å sette den inn. Litt ubehagelig å sprøyte det inn, for meg hjelper det å trykke stempelet sakte ned. Noen ganger har jeg iset ned området litt først også.

Fyremadel skal ofte tas på sånn dag 4, da har du fått startet med den beste sprøyten i noen dager, og kanskje kommet over den verste kneiken. Nå er samboer helt imponert over meg, sprøytene kan settes i blinde omtrent. Du blir fort vant til det!

De sa at når Hysteroskopi gikk greit, så var endometrie-test null stress! Tok 2 paracet og 1 400mg ibux. Blir å sjekke den her og, om ikke de finner noe på e-testen..

Jeg har hatt sånn scanning med kontrastvæske, og av alt jeg har gjort av er det det verste. :facepalm: Hadde ikke tatt smertestillende, men de satt lokalbedøvelse etter at de hadde startet. Det var verre enn uttak (som går helt greit forøvrig).

Tror det var kronglete å komme til, at livmorhalsen var bakoverbøyd eller noe. Når hysteroskopi var null stress, stemmer det nok at det går supert for din del! Jeg sa til legen at jeg hadde mye ubehag ved scanning, sikkert derfor jeg fikk tips om Ibux.

Jeg følger forresten din oppskrift på Paracet og Ibux på mandag tenker jeg! xsmile6

Håper de finner et svar, og at du med det slipper mer undersøkelser. Nå er jeg rimelig sikker på at du får prednisolon uansett. Når skal du ta testen?

Så fint med ein mai-tråd, vil veldig gjerne vera med her:

Smuta - 39 - PP26/IVF#3 (men forsøk #2 blei omgjort til inseminasjon pga kun éin moden eggpose) - B2 - oppstart cirka 7.mai - ventar på behandlingsplan - Klinikk Hausken

Måtte mai bli månaden vår!! ❤️

Jeg har hatt sånn scanning med kontrastvæske, og av alt jeg har gjort av er det det verste. :facepalm: Hadde ikke tatt smertestillende, men de satt lokalbedøvelse etter at de hadde startet. Det var verre enn uttak (som går helt greit forøvrig).

Tror det var kronglete å komme til, at livmorhalsen var bakoverbøyd eller noe. Når hysteroskopi var null stress, stemmer det nok at det går supert for din del! Jeg sa til legen at jeg hadde mye ubehag ved scanning, sikkert derfor jeg fikk tips om Ibux.

Det var ubehagelig når hun drev inne der, men det gikk heldigvis ganske fort over. Greit å ta litt smertestillende i forkant ja!

Uff, uttak er ikke bare bare.. Men gleder meg veldig til å begynne på nytt nå kjenner jeg. Spent på om vi får samme resultat med denne protokollen:)

Jeg følger forresten din oppskrift på Paracet og Ibux på mandag tenker jeg! xsmile6

Håper de finner et svar, og at du med det slipper mer undersøkelser. Nå er jeg rimelig sikker på at du får prednisolon uansett. Når skal du ta testen?
Ja, det er lurt:D Skal innover å ta testen 28.!

Så fint med ein mai-tråd, vil veldig gjerne vera med her:

Smuta - 39 - PP26/IVF#3 (men forsøk #2 blei omgjort til inseminasjon pga kun éin moden eggpose) - B2 - oppstart cirka 7.mai - ventar på behandlingsplan - Klinikk Hausken

Måtte mai bli månaden vår!! ❤️
Åh ja! Må mai bli mnd vår:Heartred masse lykke til! Så mange vi er på Hausken her:D

Iselilja, 28, barn #1, hausken, innsett av blastocyst og samleie timet med eggløsning i stimulert syklus, provera, gonal f, ovitrelle, lutinus, albyl-e

Skal altså uansett sette inn blasto, men om det blir 1-2 modne follikler også så skal vi ha samleie i tillegg. Er på provera nå, regner med oppstart gonal til uka :angelic:

Iselilja, 28, barn #1, hausken, innsett av blastocyst og samleie timet med eggløsning i stimulert syklus, provera, gonal f, ovitrelle, lutinus, albyl-e

Skal altså uansett sette inn blasto, men om det blir 1-2 modne follikler også så skal vi ha samleie i tillegg. Er på provera nå, regner med oppstart gonal til uka :angelic:
Så spennende! Krysser fingrene for dere - lykke til!:)

Jaa, så gøy med en mai-tråd! Har vært inne å sneket på tidligere tråder, og endelig er det min tur til å bli med!! Gleder meg til å følge alle sammen, skal krysse fingrene for hele gjengen :Heartred

MjOslo, 30 år, forsøk 1, b1, Riksen, oppstart av stimulering 22.04, uttak/innsett ila uke 21. Synarela, Gonol-f, ovitrelle og crinone.

Jaa, så gøy med en mai-tråd! Har vært inne å sneket på tidligere tråder, og endelig er det min tur til å bli med!! Gleder meg til å følge alle sammen, skal krysse fingrene for hele gjengen :Heartred

MjOslo, 30 år, forsøk 1, b1, Riksen, oppstart av stimulering 22.04, uttak/innsett ila uke 21. Synarela, Gonol-f, ovitrelle og crinone.
Masse lykke til med første forsøk!:) Blir spennende å følge deg!

Hadde egentlig tenkt å ikke bli med i gruppe denne gangen, men her er jeg ;) Det er jo så koselig å snakke med folk i samme situasjon :-)

Huntress, 30, forsøk #1, barn #2, Hausken, rekovelle, fyremadel, ovitrelle, lutinus, klexane.

Satt første sprøyta med rekovelle i dag:-)

:happy:
Hadde egentlig tenkt å ikke bli med i gruppe denne gangen, men her er jeg ;) Det er jo så koselig å snakke med folk i samme situasjon :)

Huntress, 30, forsøk #1, barn #2, Hausken, rekovelle, fyremadel, ovitrelle, lutinus, klexane.

Satt første sprøyta med rekovelle i dag:)
Blir spennende å følge deg. Spesielt at vi har samme sprøyte, Rekovelle:happy: Ikke så veldig mange som bruker den. Hva slags dose går du på?
Masse lykke til:love7

:happy:
Blir spennende å følge deg. Spesielt at vi har samme sprøyte, Rekovelle:happy: Ikke så veldig mange som bruker den. Hva slags dose går du på?
Masse lykke til:love7
Tusen takk :Heartred
Ikke så mange som bruker det nei. Fant lite om det da jeg prøvde å lese litt. Så er veldig spent på hvordan jeg reagerer på det :-) Sist brukte jeg Gonal F. Jeg går på 12, hva med deg?

Tusen takk :Heartred
Ikke så mange som bruker det nei. Fant lite om det da jeg prøvde å lese litt. Så er veldig spent på hvordan jeg reagerer på det :) Sist brukte jeg Gonal F. Jeg går på 12, hva med deg?

Fant lite om det selv. Skal også gå på 12:) Gjerne fortell meg om eventuelt bivirkninger.

Hadde egentlig tenkt å ikke bli med i gruppe denne gangen, men her er jeg ;) Det er jo så koselig å snakke med folk i samme situasjon :)

Satt første sprøyta med rekovelle i dag:)
Masse lykke til!:)
Rart med disse gruppene ja, men hyggelig å snakke med andre som holder på likt:D

Ja dette blir spennende!

Skal ha kort protokoll med Rekovelle. Ser at de fleste bruker Gonal-F, og finner ikke så mange med erfaringer fra Rekovelle.
Men det er samme hormoner så vidt jeg forsto. Syyykt dyre ihvertfall:confused2
Spennende! :nailbiting::woot:
Ja er ikke akkurat små beløp dette her :smiley-ashamed004
Enda er jeg faktisk overrasket over hvor lite vi må ut med før ultralyd, men det blir nok noen lunde det beløpet jeg har lest det blir for mange til slutt, med medisinene som skal kjøpes etter ultralyd også:rolleyes:

Ja, vi håper virkelig at de vil det. Jeg har en veldig god følelse etter møtet med dem:joyful: De vil i hvertfall gjøre alt de kan for at vi skal lykkes, og det er veldig godt å kjenne på.

Det kommer til å gå så fint, når du først får kommet i gang!:D
Det er utrolig viktig med en god følelse! Så det er kjempe bra! Lest masse bra om Hausken og har selv et veldig godt inntrykk hvertfall!:joyful:
Spennende at vi mange her som tilhører Hausken denne gang :rolleyes:

Ja i dag settes første sprøyten kl 20:00 og håper iveren etter å sette i gang tar vekk litt av sprøyteskrekken:nailbiting: Jeg kan hvettfall settes på "Stimulerer":woot:

Back
Topp