~Mai 2020~

Hei, jeg kommer litt sent inn i denne mai tråden. Fikk satt inn ett fint egg i Danmark lørdag 29.05. Påfølgende mandag tok jeg 1/5 Ovitrelle og deretter 1/5 Ovitrelle onsdag, dvs 8 dager siden. Jeg har hatt så mye murringer siden lørdag nå og klarte rett og slett ikke vente lenger. Jeg ser jo helt tydelige streker her i dag. Kan dette være ovitrellen? Selv om mengden jeg tok var så lav?

Ahh, skjønner ikke at jeg starta med denne tidlige testingen. Blir jo halvgal av dette. Tok ny test i dag og strip testen var helt blank etter 3 min, men så kom det strek igjen etterpå. Når den har tørket nå er den akkurat som den i går. (Se bildet) Men er den egentlig å regne med når jeg venter over test tiden?

Måtte ta en i tillegg og der kom et svakt kryss opp. Jeg er fortsatt 2 dager unna testdag og sist gang jeg fikk positiv test var den svak da. Jeg er kanskje en "late hcg bloomer"? :happy: Hva tror dere? SKal jeg stole på at de små mengdene ovitrelle fra 9 dager tilbake er ute av kroppen og at dette er the real deal?

Vedlegg

• 6CA40D26-8165-4B38-A07B-9551DCB3EBF4.jpeg
    6CA40D26-8165-4B38-A07B-9551DCB3EBF4.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 127
Ahh, skjønner ikke at jeg starta med denne tidlige testingen. Blir jo halvgal av dette. Tok ny test i dag og strip testen var helt blank etter 3 min, men så kom det strek igjen etterpå. Når den har tørket nå er den akkurat som den i går. (Se bildet) Men er den egentlig å regne med når jeg venter over test tiden?

Måtte ta en i tillegg og der kom et svakt kryss opp. Jeg er fortsatt 2 dager unna testdag og sist gang jeg fikk positiv test var den svak da. Jeg er kanskje en "late hcg bloomer"? :happy: Hva tror dere? SKal jeg stole på at de små mengdene ovitrelle fra 9 dager tilbake er ute av kroppen og at dette er the real deal?

har lurt på akkurat det samme. satte inn egg 27/5, og satte 8 klikk av otrivelle 27/5, 29/5 og 31/5. Fikk positiv test 9/6 (har ikke testet før) og sterkere test i dag, noe som tyder på at det ikke er otrivelle. Din clearblue test minner litt om min første, og fikk beskjed av jentene her inne at det ikke var mulig at det var otrivelle strek! Vetikke hvor mange klikk 1/5 av sprøyta vil si? :p men jeg vil tippe at det ikke er otrivelle :D

har lurt på akkurat det samme. satte inn egg 27/5, og satte 8 klikk av otrivelle 27/5, 29/5 og 31/5. Fikk positiv test 9/6 (har ikke testet før) og sterkere test i dag, noe som tyder på at det ikke er otrivelle. Din clearblue test minner litt om min første, og fikk beskjed av jentene her inne at det ikke var mulig at det var otrivelle strek! Vetikke hvor mange klikk 1/5 av sprøyta vil si? :p men jeg vil tippe at det ikke er otrivelle :D
Jeg tok 6 klikk Ovitrelle to ganger (så 120mlU) så litt mindre enn deg da. Ut fra hva jeg har forstått nå så halverer den seg per 30 timer, så jeg bør ikke ha noe særlig igjen. De mest følsomme testene måler ikke under 10mlU så per definisjon skal den være ute av kroppen.

Men gratulerer så mye til deg med positiv test :smiley-bounce016 Du ligger 2 dager foran meg så jeg ville stolt på positiv test i dag altså!!

Last edited:

Ville absolutt ikke kalt det et svakt kryss, tipper du er gravid :love7

Testen i dag var negativ, så det gikk ikke på dette forsøket :(

Back
Topp