~Mai 2020~

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Juligull2021
Ser at det ikke er noen tråd for mai, så da håper jeg det er greit at jeg lager en for oss som venter:joyful:

Skriv inn Nick, alder, forsøk#, klinikk, uttak/innsett og medisin

Skal prøve å oppdatere så godt som mulig:hello2

Venter på oppstart/innsett:smiley-angelic003

Stimulerer:signs003

Jente88, Porsgrunn prøver på nr. 2, prygonova fra i dag, fryseforsøk trolig i uke 23

Fiiol 36, forsøk #5 innsett #9, barn #1, Hausken, rekovelle, fyremadel, ovitrelle, prednisolon

Ruger:chicken:

Wag, 30, forsøk#8, barn#1. ICSI/IVF, gonal-f, menopur, genotropin, fyremadel, prednisolon

MjOslo, 30 år, forsøk 1, b1, Riksen, oppstart av stimulering 22.04, uttak/innsett ila uke 21. Synarela, Gonol-f, ovitrelle og crinone

Cashwnuddå- 35- b3- ivf1- progynova/gonal f/fyremadel/ovitrelle/klexane/lutinus- Haugesund

Hopekov ~ 35 år ~ Haukeland ~ Gonal, Menopur, Lutinus, Ovitrielle.
SA i begynnelsen av April. Fryseforsøk i midten av Mai. Naturlig syklus

Gravid:Heartpink:Heartblue
Huntress, 30, forsøk #1, barn #2, Hausken, rekovelle, fyremadel, ovitrelle, lutinus, klexane

SoonToBeMama, 29år, forsøk#1, barn#1, Hausken, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 19/4

TipsiM 36, forsøk #1, barn #2, Endometriose grad 4,Hausken, lang protokoll, synarella, menopur, ovitrelle, prednisolon, albyl-e, innsett 18.05, testdag 27.05

1987-tausa, 32 år, tredje fryseforsøk, Hausken, innsett mandag 18. mai, Ovitrelle, lutinus, klexane, testdato 27.5



Avbrutt/mislykket:smiley-angry017
Vårsol2020, 38, barn#2, IVF#2, klinikk Hausken, fryseforsøk i naturlig syklus, innsett ca. 30. april

Spøkelse - 29 - B1 - ICSI nr 1- Porsgrunn - FER nr 1 23/4 - Letrozol og Lutinus

Nagini, B#3, Primolut for menstruasjon, Letrozol fra 5.-9. mai, Puregon 50 IE fra 10. mai, Ovitrelle når en follikkel er stor nok

Casso, 32, forsøk#1 barn#1. ICSI/IVF, gonal-f, fyremadel, otrivelle

Iselilja, 28, barn #1, hausken, innsett av blastocyst og samleie timet med eggløsning i stimulert syklus, provera, gonal f, ovitrelle, lutinus, albyl-e

Ilia, 33, forsøk #1 innsett #2, Riksen, innsett, progynova

NALA85 - PP6 - IVF 2 - Riksen - progynova - Fryseforsøk uke 18

Utålmodig1985, 35 år, forsøk nr. 4, St.Olavs, 300 Gonal-f og 75 Menopur

Bkno9737982/Christina, FER innsett blasto 5.mai

Piana, 31, Uttak # 3, første innsett - fryseforsøk i naturlig syklus, St. Olavs, innsett 19/5, Cyclogest fra 16/5.

Kraakemor - b1 - 2. IVF - 3. innsett - Cyclogest

☆Starlight☆, 33år, ICSI#3, barn#2, Hausken, metformin, lutinus, klexane, albyl-e, innsett 3 dagers 25.5, testdag 6.6

Smuta - 39 - IVF#3 (#2 omgjort til AIH) - B2 - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart ca. 7. mai - Klinikk Hausken

Merri87, 32 år, forsøk#1, barn#1, Klinikk Hausken, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus

Ikke oppdatert:dontknow
 
Last edited:
Hei!
Så kjekt denne tråden ble laget.:love7
Vil gjerne være med her også om jeg kan, da jeg begynner med stimulering i april, men får nok hvertfall innsettet i mai. Usikker på datoer enda, så blir nok slik?:)


SoonToBeMama, 29år, forsøk#1, barn#1, Hausken, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 19/4.

Gleder meg til å bli kjent med dere:love7
 
Hei!
Så kjekt denne tråden ble laget.:love7
Vil gjerne være med her også om jeg kan, da jeg begynner med stimulering i april, men får nok hvertfall innsettet i mai. Usikker på datoer enda, så blir nok slik?:)


SoonToBeMama, 29år, forsøk#1, barn#1, Hausken, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 19/4.

Gleder meg til å bli kjent med dere:love7
Så spennende! Gleder meg til å følge deg!:)
Tilhører du i Oslo? Vi har hatt første møtet med Hausken i dag, gleder meg til å komme i gang der, etter 5 mislykka innsett på Riksen!
 
Hopekov ~ 35 år ~ Haukeland ~ 2 forsøk/innsett. Vært i behandling i 2 år.
Brukt forskjellige medisiner. B.l.a Gonal, Menopur, Lutinus, Ovitrielle.
SA i begynnelsen av April. Fryseforsøk i midten av Mai. Naturlig syklus.
Gleder meg til å følge dere!!❤️Tvi tvi!
 
Fikk beskjed fra Riksen i går at de kunne så smått begynne med behandlinger igjen. Så såfremst jeg holder meg frisk og unngår smitte, så kan jeg få den opprinnelige oppsatte timen min til innsett av en eskimo likevel. Så skal gjøre det jeg kan, og håper virkelig at barna der jeg jobber ikke er smittebærere. Må innrømme at jeg er nervøs for å bli smittet av korona gjennom jobben nå, og gå glipp av denne sjansen.:(

Ilia, 33, forsøk #1 innsett #2, Riksen, innsett, progynova.
 
Fiiol 36, forsøk #5 innsett #9, barn #1, Hausken

Vet ikke helt medisiner enda. Kan oppdatere det senere. Prøver på første barn. Har hatt 8 innsett av gode blastoer. Satt inn to sist, så 9 av våre embryoer har ikke klart å bli baby, men har blitt gravid 3 ganger. Sliten og lei, og har mistet mye av den optimismen jeg stadig har klart å lure frem. Skal prøve å holde motet og positiviteten oppe!

Lykke til allesammen!
 
Hopekov ~ 35 år ~ Haukeland ~ 2 forsøk/innsett. Vært i behandling i 2 år.
Brukt forskjellige medisiner. B.l.a Gonal, Menopur, Lutinus, Ovitrielle.
SA i begynnelsen av April. Fryseforsøk i midten av Mai. Naturlig syklus.
Gleder meg til å følge dere!!❤️Tvi tvi!
Masse lykke til!:Heartred Har du prøvd innsett i naturlig syklus før?
 
Fikk beskjed fra Riksen i går at de kunne så smått begynne med behandlinger igjen. Så såfremst jeg holder meg frisk og unngår smitte, så kan jeg få den opprinnelige oppsatte timen min til innsett av en eskimo likevel. Så skal gjøre det jeg kan, og håper virkelig at barna der jeg jobber ikke er smittebærere. Må innrømme at jeg er nervøs for å bli smittet av korona gjennom jobben nå, og gå glipp av denne sjansen.:(

Ilia, 33, forsøk #1 innsett #2, Riksen, innsett, progynova.
Så bra at de er i gang igjen! Jeg skulle egentlig ha samtale der i april, etter 5 mislykka innsett. Men nå har vi tenkt å prøve ett forsøk privat først, med litt mer utredning for å finne ut hvorfor de ikke fester seg. Håper du holder deg frisk - lykke til!:)
 
Fiiol 36, forsøk #5 innsett #9, barn #1, Hausken

Vet ikke helt medisiner enda. Kan oppdatere det senere. Prøver på første barn. Har hatt 8 innsett av gode blastoer. Satt inn to sist, så 9 av våre embryoer har ikke klart å bli baby, men har blitt gravid 3 ganger. Sliten og lei, og har mistet mye av den optimismen jeg stadig har klart å lure frem. Skal prøve å holde motet og positiviteten oppe!

Lykke til allesammen!
Gode Fiiol:Heartred Håper Hausken klarer å skaffe dere det barnet dere så sårt fortjener nå:Heartred Jeg har troen på at de gjør hva de kan for at dere skal lykkes hvertfall!
Jeg skal ta den endometrie-testen selv nå, var den grei å ta?
 
Hei på dere

Merri87, 32 år, forsøk#1, barn#1, Klinikk Hausken, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus.

Starter opp ca rundt 8.mai, da mens er forventet 7.mai. Er så himla spent, og i tillegg litt grufullt. Med sprøyter og hormoner. Men hva gjør man ikke for å få det man ønsker seg mest her i verden.

Var på apoteket idag og bestilte alle sprøyter osv. Nå er det litt mer virkelig hva som skal skje

Blir spennende å følge dere, og bli litt kjent med dere. Og lykke til alle sammen:signs003
 
Hei på dere

Merri87, 32 år, forsøk#1, barn#1, Klinikk Hausken, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus.

Starter opp ca rundt 8.mai, da mens er forventet 7.mai. Er så himla spent, og i tillegg litt grufullt. Med sprøyter og hormoner. Men hva gjør man ikke for å få det man ønsker seg mest her i verden.

Var på apoteket idag og bestilte alle sprøyter osv. Nå er det litt mer virkelig hva som skal skje

Blir spennende å følge dere, og bli litt kjent med dere. Og lykke til alle sammen:signs003
Så spennende! Jeg har ventet mens 8.mai, vi blir ganske likt i løypa da, om mensen kommer som ventet:) Lykke til!
 
Last edited:
Så spennende! Gleder meg til å følge deg!:)
Tilhører du i Oslo? Vi har hatt første møtet med Hausken i dag, gleder meg til å komme i gang der, etter 5 mislykka innsett på Riksen!
Gleder meg til og følge deg og dere også!:happy:
Jeg tilhører Hausken Bergen:)
Så utrolig spennende! Da håper jeg virkelig Hausken klarer å gi dere det Riksen ikke har klart. Krysser fingrene for deg og alle her!:love7

Har du en annen følelse med Hausken etter møtet?

I dag har virkelig nervene slått inn for fult her da mensen er ventet i morgen/søndag. Leste litt på nettet om når uttak, ofte er, skjønner det individuelt, men innså plutselig hvor fort alt muligens kommer til å skje og hele kroppen har vært i helspenn i hele dag og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg gleder meg og gruer meg og er spent og giret og redd og alt på samme tid! :nailbiting:

Dere som har hatt kort protokoll før hvilken syklus dag hadde dere uttak?

Og er det noen med sprøyteskrekk som har vært igjennom dette som kan si hvordan de føler det gikk med sprøytene?
Så mange tanker her:oops:
 
Hei på dere

Merri87, 32 år, forsøk#1, barn#1, Klinikk Hausken, Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus.

Starter opp ca rundt 8.mai, da mens er forventet 7.mai. Er så himla spent, og i tillegg litt grufullt. Med sprøyter og hormoner. Men hva gjør man ikke for å få det man ønsker seg mest her i verden.

Var på apoteket idag og bestilte alle sprøyter osv. Nå er det litt mer virkelig hva som skal skje

Blir spennende å følge dere, og bli litt kjent med dere. Og lykke til alle sammen:signs003
Så spennende med første forsøk for deg også! Og du også tilhører Hausken ser jeg. Skal du også ha kort protokoll?

Kjenner så igjen de følelsene!:love7
 
Så spennende med første forsøk for deg også! Og du også tilhører Hausken ser jeg. Skal du også ha kort protokoll?

Kjenner så igjen de følelsene!:love7

Ja dette blir spennende!

Skal ha kort protokoll med Rekovelle. Ser at de fleste bruker Gonal-F, og finner ikke så mange med erfaringer fra Rekovelle.
Men det er samme hormoner så vidt jeg forsto. Syyykt dyre ihvertfall:confused2
 
Gleder meg til og følge deg og dere også!:happy:
Jeg tilhører Hausken Bergen:)
Så utrolig spennende! Da håper jeg virkelig Hausken klarer å gi dere det Riksen ikke har klart. Krysser fingrene for deg og alle her!:love7

Har du en annen følelse med Hausken etter møtet?

I dag har virkelig nervene slått inn for fult her da mensen er ventet i morgen/søndag. Leste litt på nettet om når uttak, ofte er, skjønner det individuelt, men innså plutselig hvor fort alt muligens kommer til å skje og hele kroppen har vært i helspenn i hele dag og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg gleder meg og gruer meg og er spent og giret og redd og alt på samme tid! :nailbiting:

Dere som har hatt kort protokoll før hvilken syklus dag hadde dere uttak?

Og er det noen med sprøyteskrekk som har vært igjennom dette som kan si hvordan de føler det gikk med sprøytene?
Så mange tanker her:oops:
Ja, vi håper virkelig at de vil det. Jeg har en veldig god følelse etter møtet med dem:joyful: De vil i hvertfall gjøre alt de kan for at vi skal lykkes, og det er veldig godt å kjenne på.

Det kommer til å gå så fint, når du først får kommet i gang!:D
 
Gleder meg til og følge deg og dere også!:happy:
Jeg tilhører Hausken Bergen:)
Så utrolig spennende! Da håper jeg virkelig Hausken klarer å gi dere det Riksen ikke har klart. Krysser fingrene for deg og alle her!:love7

Har du en annen følelse med Hausken etter møtet?

I dag har virkelig nervene slått inn for fult her da mensen er ventet i morgen/søndag. Leste litt på nettet om når uttak, ofte er, skjønner det individuelt, men innså plutselig hvor fort alt muligens kommer til å skje og hele kroppen har vært i helspenn i hele dag og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg gleder meg og gruer meg og er spent og giret og redd og alt på samme tid! :nailbiting:

Dere som har hatt kort protokoll før hvilken syklus dag hadde dere uttak?

Og er det noen med sprøyteskrekk som har vært igjennom dette som kan si hvordan de føler det gikk med sprøytene?
Så mange tanker her:oops:
Så spennende - skjønner at du er gira!! :)
Jeg startet med sprøyter dagen etter første mens. Det er litt forskjellig fra person til person. Første runden min, ble jeg overstimulert. Fikk ikke innsett. Men runde nr 2, da fikk vi satt inn ca 12 dager i syklus. Det kommer litt ann på - de følger deg opp på ultralyd.. Men hvis du har en app for syklus osv, får du en ca beregning der ;-)
Veldig spesielt det der med sprøytene. Jeg har aldri vært noen fan, men det gikk overraskende greit. Spissen er syltynn, så du merker det ikke så godt. Mer ekkelt de første gangene, hehe. Det kommer til å gå kjempe fint!! PS: Jeg så et par YouTube videoer før jeg selv gjorde det - bare å søke opp :)
Masse lykke til!! ❤️❤️
 
Spennende, kunne tenkt meg naturlig på våre forsøk, men fikk ikke det på Riksen.
Ja, det hørte jeg. Virket som om de mente det var større sjans for å lykkes i styrt syklus.. (?) Men aner faktisk ikke forskjellen.. Får bare håpe at legene vet hva som er best❤️❤️
 
Last edited:
Back
Topp