~Mai 2020~

DPO 10

Vedlegg

• 22F60BCE-0B70-4852-9952-AAA3D9C4AEF1.jpeg
    22F60BCE-0B70-4852-9952-AAA3D9C4AEF1.jpeg
    7,6 KB · Visninger: 126
Nå skjønner jeg virkelig hvorfor tiden etter innsett blir kalt for skrulleukene:wtf:

Idag er det 7 dager til test. Men idag har jeg kjent en god del murringer, altså samme som menssmerter:(
Er redd at dette ikke kommer til å gå veien. Sliten i korsryggen også, slik jeg er like før mens. Men da er det som regel bare dagen før, og dagen jeg får mensen....

Noen som opplevde menssmerter så lenge før testdato, og likevel testet positivt?? Jeg er da tilsammen 8dpo, 5 dager siden innsett. Dette er så forferdelig nervepirrende :nailbiting:
Hei, jeg er ny inne i denne tråden så kan hende du allerede har skrevet mer om dette men hvordan har det gått med deg? :) jeg ligger noen dager bak deg i løypa med testdag på lørdag og kjenner også veldig på mensmurring fra rugedag 7. De har ikke avtatt og jeg er nå på Rd 10. Ikke hatt det før og er mitt 8 forsøk. Går på crinone.

redigert: ser du skriver du har fått blødning :sorry:. Det var trist å lese! Håper du får en ny god plan og kan prøve igjen snart! Magefølelsen min også sier at dette ikke går på meg, dessverre :(

Last edited:
Hei, jeg er ny inne i denne tråden så kan hende du allerede har skrevet mer om dette men hvordan har det gått med deg? :) jeg ligger noen dager bak deg i løypa med testdag på lørdag og kjenner også veldig på mensmurring fra rugedag 7. De har ikke avtatt og jeg er nå på Rd 10. Ikke hatt det før og er mitt 8 forsøk. Går på crinone.

redigert: ser du skriver du har fått blødning :sorry:. Det var trist å lese! Håper du får en ny god plan og kan prøve igjen snart! Magefølelsen min også sier at dette ikke går på meg, dessverre :(

Ja dette gikk ikke vår vei:( Hadde en svak svak test i går, men mens idag og blenda test.
Er min første IVF runde, og har et embryo på frys. Så håper gullegget venter der, og at vi får satt det inn etter sommerferien:Heartred

Ditt åttende forsøk ja:eek: Alle fersk, eller noen frys?
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg.

Ja dette gikk ikke vår vei:( Hadde en svak svak test i går, men mens idag og blenda test.
Er min første IVF runde, og har et embryo på frys. Så håper gullegget venter der, og at vi får satt det inn etter sommerferien:Heartred

Ditt åttende forsøk ja:eek: Alle fersk, eller noen frys?
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg.
Kun en frys. Holder på i Danmark nå for å prøve nye metoder. Mistet uke 14 i fjor men ble hvertfall gravid så vet det går an :)

Åh, enda vanskeligere med håpefull test og så blødning. Fysøren så slitsomt dette er å gå fra himmel til helvete, håpe, føle, tenke og ønske. Krysser fingrene for fryst gullegg!

Kun en frys. Holder på i Danmark nå for å prøve nye metoder. Mistet uke 14 i fjor men ble hvertfall gravid så vet det går an :)

Åh, enda vanskeligere med håpefull test og så blødning. Fysøren så slitsomt dette er å gå fra himmel til helvete, håpe, føle, tenke og ønske. Krysser fingrene for fryst gullegg!

Deilig å vite at man kan bli gravid da ihvertfall, en liten trøst oppi alt det vonde:Heartred

Ja dette er første gangen jeg vært så nærme en positiv test og graviditet. Har ikke vært antydning til strek, hverken babystrek eller skygge på noen av mine tester.
Så jeg har jo et håp, at embryoet var på vei til å feste seg. I og med at jeg fikk svak positiv:) Man må prøve å se det positive i små ting, når man er i en så utrolig følelsesmessig, vanskelig og nervepirrende tid i livet.

Hei, jeg kommer litt sent inn i denne mai tråden. Fikk satt inn ett fint egg i Danmark lørdag 29.05. Påfølgende mandag tok jeg 1/5 Ovitrelle og deretter 1/5 Ovitrelle onsdag, dvs 8 dager siden. Jeg har hatt så mye murringer siden lørdag nå og klarte rett og slett ikke vente lenger. Jeg ser jo helt tydelige streker her i dag. Kan dette være ovitrellen? Selv om mengden jeg tok var så lav?

Vedlegg

• 952AB884-5945-4948-AB33-A27890ADEE5B.jpeg
    952AB884-5945-4948-AB33-A27890ADEE5B.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 114
Hei, jeg kommer litt sent inn i denne mai tråden. Fikk satt inn ett fint egg i Danmark lørdag 29.05. Påfølgende mandag tok jeg 1/5 Ovitrelle og deretter 1/5 Ovitrelle onsdag, dvs 8 dager siden. Jeg har hatt så mye murringer siden lørdag nå og klarte rett og slett ikke vente lenger. Jeg ser jo helt tydelige streker her i dag. Kan dette være ovitrellen? Selv om mengden jeg tok var så lav?
Hei❤️ Ferskt eller fryst? Det burde være ute nå etter 8 dager :) Wæææ, håper for deg ❤️❤️

Jeg satt inn 5 dagers på torsdag, så da er vi likt nesten :-)

Dette ser jo veldig positivt ut:D Hvertfall med tanke på så lav dose med Ovitrelle du har tatt. Denne burde være ute av kroppen nå!
(Hvisker forsiktig gratulerer:Heartred)

Hei❤️ Ferskt eller fryst? Det burde være ute nå etter 8 dager :) Wæææ, håper for deg ❤️❤️
Ferskt. Får nesten aldri noe på frys, men ble gravid i forrige forsøk (dessverre SA uke 14). Får virkelig håpe ovitrellen ikke spiller meg et puss:chicken:

Dette ser jo veldig positivt ut:D Hvertfall med tanke på så lav dose med Ovitrelle du har tatt. Denne burde være ute av kroppen nå!
(Hvisker forsiktig gratulerer:Heartred)
Jeg tør ikke tro på dette enda kjenner jeg selv om jeg er mer håpefull enn tidligere i uka. Etter 8 forsøk blir man jo realist mer enn noe annet og tør ikke tro på noenting.:(

Jeg tør ikke tro på dette enda kjenner jeg selv om jeg er mer håpefull enn tidligere i uka. Etter 8 forsøk blir man jo realist mer enn noe annet og tør ikke tro på noenting.:(

Ja skjønner at man blir realist. Men jeg krysser fingrene ihvertfall:D Fortsett å test, håper på enda sterkere tester fremover:smiley-bounce012

Dpo 12
Skulle egentlig vente til i morgen tidlig med digital, men så bra gikk det :D
:smiley-bounce016
Håper den forblir sittende!

Vedlegg

• DA5CF807-3EC1-4E8C-9593-EA79405222E5.jpeg
    DA5CF807-3EC1-4E8C-9593-EA79405222E5.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 121
Back
Topp