Det kan være mange ting, men for mange som plutselig får seg gjeld sånn er det spillegjeld av noe slag. Kan han være aktuell for det? Skjønner godt du blir frustrert. Hvis dere har felles økonomi, så vet jo du også like godt at regningene er blitt betalte. Da må det være private regninger for han som er kommet på. Nå er det påske, og dessverre får dere ikke noe svar nå. Ds er eneste dere kan gjøre å snakke godt sammen. Jeg tror likevel det er viktig at du får fullmakt her. Hvis det er slik vi tror at han har noe gjeld på "privaten" tyder det på at han har mistet kontrollen på noe vis, og da trenger folk hjelp å ta tak i det, og ikke minst må tillit bygges opp igjen.Ja har sagt til han at jeg bryr meg ikke hvordan han fikk gjelden, men at jeg som ektefelle burde få vite hvordan han har klart å få ett så høyt trekk da de få utgiftene vi har som jeg vet om som kan gi slike størrelser er blitt betalt. Og at vi skal klare å komme oss gjennom det men det forutsetter at han klarer å være ærlig og prøve å få ned trekket på da 20 000 i mnd gjør at jeg må sitte med alle de store utgiftene som huslån og bhg alene samt at jeg har billån og studielån. I tillegg skal vi ha mat osv.
Kjenner jeg blir så frustrert
Har han en historie med rot med økonomien eller gjeldsproblemer? Har har den siste tiden vært deprimert eller stresset? Slike ting øker sjansen for at det er gjeldsproblemer nå. Kr håper dere får snakket ut, for jeg tenker at her er det noe han ikke forteller. Hvis han ikke har noen ide om hvor gjelda kommer fra, hvorfor er han ikke mer aktiv i å kjempe mot kravet da? Du får bare bruke tiden nå i påsken og prøve å finne ut av det, alt kan løses bare begge vet hva de står overfor.