Tusen takk for gode tips!Jeg tror jeg kommer til å prøve meg på ekstrakten hvertfall. Drakk til grapefruktjuice rundt EL, men oppdaget det litt sent og fikk EL litt tidlig, så ble bare i to dager.
Og ikke minst, tusen takk for motivasjon. Det er jo fortsatt noen dager igjen..
Hvilke tegn hadde du før IKM (hvis du hadde noen?) Hvilken DPO testet du positivt? Husker ikke hva som stod i dagboken din![]()
Hadde mange rare symptomer de månedene jeg ikke ble gravid, men det som var tydelig for meg de to gangene jeg ble gravid var strekninger i livmor, luft i magen og harde pupper. Puppene ble harde begge ganger dagen før positiv test. Fikk positiv test 10 DPO første gang (helt negativ 9 DPO) og 8 DPO gang to
Og jeg var virkelig SÅ sikker på at den jobben var min - det var ikke i tankene mine at jeg ikke skulle få den engang. Det er sjeldent jeg har vært så skråsikker på noe. Og den følelsen sitter jeg litt med nå. Det er liksom ikke noe alternativ at jeg ikke skal få positiv graviditetstest neste uke..

Jeg kan ikke huske at jeg hadde det med noen av de andre heller, men denne gangen VET jeg at jeg ikke har sett det andre folk beskriver og bildene jeg har sett. De greiene der VET jeg at jeg ikke har hatt nå, så nå føles det veldig håpløst at det skulle gått allerede i PP1 uten slim... Så nå forbereder jeg meg til neste PP og skal gjøre alt jeg kan for å få frem det berømte slimet
Men det er kun 3% som får positivt utslag så tidlig, så den droppet jeg fort. Mål nummer 2 er i morgen, 7 DPO. Da er det ca 7.5% som får positivt utslag. Jeg kjenner at det ikke er noe problem å droppe testing i morgen også. Nå er neste mål tirsdag 7.april, da er jeg 8 DPO. Selv om det er rundt 18% som får positivt utslag her tenker jeg at det kaaaaan være en mulighet. Så dersom jeg kjenner meg klar for det tester jeg på tirsdag. 9 DPO (onsdag 8.april) hopper det plutselig til nesten 50% som får positivt utslag, så denne dagen kommer jeg garantert til å teste. Spennende om det blir test nummer 1 eller test nummer 2
Anbefaler å gå gjennom, overraskende hvor mye man glemmer! Jeg har stort sett lest på svangerskapsbiten, men kanskje jeg må gå gjennom den skikkelig