Skravletråd

God morgen!
Rolig start, ikke stått opp skikkelig ennå. Skal jobbe et par timer etterpå hvis kvalmen vil. Og kanskje finne noen litt fine klær som ikke strammer, begynner å bli lei av å være slaskete. Selv om det er digg.
Håper alt går bra hos legen :)

har samme problemet her :p går gjerne i nattbukse eller treningsbukse hele dagen lang....
 
Godt å se at det ikke er bare jeg som sover dårlig!
Våkner så mye løpet av natta. Og når jeg skal stå opp så er jeg super trøtt og sliten:sour:
Har du begynt å gå på do på natta? Det har nemlig jeg :wtf: Våkner og må så tisse. Sovner ikke med en gang når jeg legger meg igjen heller.
 
Morn! :) Jeg har vært hos legen og tatt blodprøver før jeg skal på svangerskapskontroll neste uke. Sånne ting gjør at det føles som at ting går litt framover nå, det er godt. Sliter forøvrig også med de samme søvn/tisseproblemene som over her..
 
God morgen :) eller god dag. hjemmeskole snart ferdig :) passe sliten nå.. mye tid på å hjelpe mellomste ungen
 
Har du begynt å gå på do på natta? Det har nemlig jeg :wtf: Våkner og må så tisse. Sovner ikke med en gang når jeg legger meg igjen heller.

Det varierer fra natt til natt. Noen netter så er det do besøk, mens andre ikke.
Men har klart å få kvalme og er uvel på formiddagen og stort sett hele kvelden, i tillegg til maaaange dobesøk om dagen:wacky:
 
Jeg har liksom begynt å våkne i 4- 5 tiden for å tisse, og da ligger jeg bare å venter på alarmen klokka 6.30 :( men går fint tar en dupp på dagen når ungene er ferdig med alt de må
 
Tisser som bare det

ellers har jeg vært skikkelig crap form i dag. Kan ikke huske jeg var sånn sist. Måtte ta en powernap midt på dagen :p
 
Jeg og! Er stort sett opp to ganger pr. natt!

Her holder det som regel med en gang, og heldigvis sovner jeg igjen... Men denne svangerskapskløen som allerede har angrepet sliter jeg mer med, noen netter sover jeg nesten ikke fordi jeg KLØR, må opp og smøre meg ellers klør jeg meg til blods i søvne. Ser ikke ut på kroppen nå! Jeg hadde det mot slutten av sist svangerskap også, og da sa fastlegen bare at det helt normalt, noen fikk kløe, og tips om å smøre med kjølig krem eller spraye med sinkspray. Blir gal om jeg skal ha dette til november!
 
Noen som har tips mot kvalmen? Jeg blir så satt ut. Får ikke gjort noe. Bare å henge opp tøy kan ta en halv dag.. og nå har jeg brukt fire timer på å støvsuge en halv etasje :bag:
 
Noen som har tips mot kvalmen? Jeg blir så satt ut. Får ikke gjort noe. Bare å henge opp tøy kan ta en halv dag.. og nå har jeg brukt fire timer på å støvsuge en halv etasje :bag:

Tja. I varierende grad funker det å spise lite og ofte for meg. Noen større måltider, ellers dytter jeg innpå med frukt, pastiller eller suger på en isbit. Har det best de dagene jeg ikke prøver å gjøre noe, men hviler til energien (kanskje) kommer. Jo mer sliten, jo mer kvalm for min del.
 
Tja. I varierende grad funker det å spise lite og ofte for meg. Noen større måltider, ellers dytter jeg innpå med frukt, pastiller eller suger på en isbit. Har det best de dagene jeg ikke prøver å gjøre noe, men hviler til energien (kanskje) kommer. Jo mer sliten, jo mer kvalm for min del.
Vanskelig å gjøre lite egentlig. Prøver liksom å ikke la gravidkortet brukes - det får holde med hormoner herfra til evigheten..
hjelper jo ikke med null alenetid.. men mulig yngste skal på overnatting til uka så da hjelper det litt.
Men isbiter må det bli.. får ut å fylle frysa :D
 
Skjønner meg ikke på kroppen. Kraftige murringer i cirka hele natt som ikke har gitt seg ennå. Ingen tegn til blødning, heldigvis, men blir jo så i tvil om det er bra eller dårlige murringer. Håper det er livmoren som strekker seg, men hvem vet...
 
Skjønner meg ikke på kroppen. Kraftige murringer i cirka hele natt som ikke har gitt seg ennå. Ingen tegn til blødning, heldigvis, men blir jo så i tvil om det er bra eller dårlige murringer. Håper det er livmoren som strekker seg, men hvem vet...

Hadde det faktisk litt slik i går kveld/natt jeg også! Så håper det er bare livmoren som strekker seg...
 
Back
Topp