Skravletråd

Lite sex her også, gitt. Men går på Lutinus, så føles som dobbel grunn til at det ikke frister.
 
Må være lov å håpe noen dager er slik i hvertfall :)
Enn du? Har du hatt en fin dag?
Det er bare å nyte de dagene ;)
Dagen i dag har vært en av mine bedre dager i det siste, selv om jeg er fryktelig sliten og har mye ubehag i magen. Gleder meg til å legge meg og sove, men det gjør jeg hver eneste kveld nå for tida :p:hilarious:
 
Det er bare å nyte de dagene ;)
Dagen i dag har vært en av mine bedre dager i det siste, selv om jeg er fryktelig sliten og har mye ubehag i magen. Gleder meg til å legge meg og sove, men det gjør jeg hver eneste kveld nå for tida :p:hilarious:

DET ER SÅ DEILIG Å LEGGE SEG :D
 
Det er bare å nyte de dagene ;)
Dagen i dag har vært en av mine bedre dager i det siste, selv om jeg er fryktelig sliten og har mye ubehag i magen. Gleder meg til å legge meg og sove, men det gjør jeg hver eneste kveld nå for tida :p:hilarious:
Å legge seg er så digg, det gleder jeg meg til hver kveld også :p
 
Utrolig deilig å sove, men har fortrengt fra siste svangerskap hvor dårlig jeg sover som gravid :arghh:
 
Utrolig deilig å sove, men har fortrengt fra siste svangerskap hvor dårlig jeg sover som gravid :arghh:

Godt å se at det ikke er bare jeg som sover dårlig!
Våkner så mye løpet av natta. Og når jeg skal stå opp så er jeg super trøtt og sliten:sour:
 
God morgen :) hva skal dere i dag? Jeg skal på kontroll hos legen :)
God morgen!
Rolig start, ikke stått opp skikkelig ennå. Skal jobbe et par timer etterpå hvis kvalmen vil. Og kanskje finne noen litt fine klær som ikke strammer, begynner å bli lei av å være slaskete. Selv om det er digg.
Håper alt går bra hos legen :)
 
Back
Topp