Det hadde jo vært koselig med en til?

Nå har jeg nesten sluttet å blø. Kommer litt på papiret ved dobesøk, men ellers har det stoppet. Har ikke graviditetstester (bestilt, men ikke fått enda), men har sjekket et par ganger med el-tester - de er mer positive nå enn de var før jeg begynte å blø. Graviditetstestene har forventet leveringstid 8-16. mars, så jeg avventer til de ankommer med videre testing. Innen da bør vel hcg-nivået ha rukket å synke en del?
 

Vedlegg

  • 20200303_123658.jpg
    20200303_123658.jpg
    7,3 KB · Visninger: 99
Den nederste ble tatt for ti dager siden, den øverste i dag. Begge på morgenurin. Sorry ass, men den tatt i dag burde jo vært svakere hvis alt er ute? Baah altså! Jeg vil jo prøve igjen!
 

Vedlegg

  • 20200307_101306.jpg
    20200307_101306.jpg
    23 KB · Visninger: 114
Kan jo hende du er gravid da?
Hva med å bestille en ul? Eller få henvisning!:)
Dagens test er jo sterkere!
 
Det er definitivt hcg-produksjon på gang!
UL er eneste svar...
 
Skal til lege på mandag for noe annet, så jeg får ta det opp med henne da. En henvisning til ultralyd er vel på sin plass uansett. Om det ikke er et vitalt svangerskap, så er det i hvert fall svangerskapsrester der inne.
 
Skal til lege på mandag for noe annet, så jeg får ta det opp med henne da. En henvisning til ultralyd er vel på sin plass uansett. Om det ikke er et vitalt svangerskap, så er det i hvert fall svangerskapsrester der inne.
Lykke til
 
Noen må ta fra meg bankkortet altså. :knegg: Fikk ebay-tester i dag, og måtte teste. Det var svak strek det! Tenkte det var voldsomt så fort det skulle gå nedover, så jeg sendte mannen på apoteket for å kjøpe en Clearblue. Han kjøpte en digital. :arghh:

Jeg forstår fortsatt like lite, men konkluderer med at akkurat disse testene er søppel. :bored:

Edit: For ordens skyld er altså stripsen og den digitale tatt på samme urinprøven.
 

Vedlegg

  • 20200310_171749.jpg
    20200310_171749.jpg
    24,8 KB · Visninger: 157
  • 20200310_172110.jpg
    20200310_172110.jpg
    28,2 KB · Visninger: 151
Last edited:
Her kan det jo være alt fra at du mister til at du bare hadde en ufarlig blødning.
Ville tatt blodprøver med 48 t i mellom for å få et litt klarere bilde på hva som foregår.
Lykke til:Heartbigred
 
Her kan det jo være alt fra at du mister til at du bare hadde en ufarlig blødning.
Ville tatt blodprøver med 48 t i mellom for å få et litt klarere bilde på hva som foregår.
Lykke til:Heartbigred

Det vil ikke hjelpe. Om det er et normalt svangerskap er jeg snart 11 uker på vei, og hcg har nådd toppen og er på vei ned igjen helt naturlig.

Tok en serum hcg hos lege i går, men jeg forsto ikke helt poenget med den.
 
Noen må ta fra meg bankkortet altså. :knegg: Fikk ebay-tester i dag, og måtte teste. Det var svak strek det! Tenkte det var voldsomt så fort det skulle gå nedover, så jeg sendte mannen på apoteket for å kjøpe en Clearblue. Han kjøpte en digital. :arghh:

Jeg forstår fortsatt like lite, men konkluderer med at akkurat disse testene er søppel. :bored:

Edit: For ordens skyld er altså stripsen og den digitale tatt på samme urinprøven.
EBay testene er søppel, fikk aldri noe særlig utslag på testene. Men gravid var jeg og resultatet er 11 mnd i morgen :)
 
EBay testene er søppel, fikk aldri noe særlig utslag på testene. Men gravid var jeg og resultatet er 11 mnd i morgen :)

Jeg har ikke noe særlig håp om mageboer, har vært for mye rart siden jeg først testet positivt. Eller, siden den ene gangen jeg hadde samleie i år egentlig.
 
UL....,
Håper du slipper gå i uvisse mye lenger
 
UL....,
Håper du slipper gå i uvisse mye lenger

Takk. Skal ringe legen i morgen, men hun virket ikke helt som om hun hadde særlig peiling. Mulig jeg bare må betale selv da, så får jeg i alle fall blitt ferdig med det.
 
Jeg har ikke noe særlig håp om mageboer, har vært for mye rart siden jeg først testet positivt. Eller, siden den ene gangen jeg hadde samleie i år egentlig.
Åhh så trist da! Men da håper jeg da virkelig du får en UL så du får sjekket hva som foregår på en skikkelig måte!! Kan jo ikke gå slik alt for lenge :/
 
Åhh så trist da! Men da håper jeg da virkelig du får en UL så du får sjekket hva som foregår på en skikkelig måte!! Kan jo ikke gå slik alt for lenge :/

Nei, det er akkurat det, dette begynner å bli irriterende. Nå er vi jo gira på baby, og vil gjerne begynne å prøve. Men det går jo ikke så lenge kroppen min insisterer på at den er gravid.
 
Det er jo mulig å miste en tvilling. Jeg tenkte først at da burde den digitale vise høyere uansett pga svangerskapslengde, men så kom jeg på at hcg jo synker også. Så det kan jo hende at det er en tvilling likevel?
 
Det er jo mulig å miste en tvilling. Jeg tenkte først at da burde den digitale vise høyere uansett pga svangerskapslengde, men så kom jeg på at hcg jo synker også. Så det kan jo hende at det er en tvilling likevel?

Ja, jeg har tenkt på det. Jeg føler meg ikke gravid da, så derfor har jeg liksom ikke tro på at jeg er det heller. Tok som nevnt en serum hcg hos lege i går, og er litt spent på hva den sier. Om det er et relativt lavt tall kan man jo ganske sikkert konkludere med at det ikke er et intakt svangerskap.
 
Ja, jeg har tenkt på det. Jeg føler meg ikke gravid da, så derfor har jeg liksom ikke tro på at jeg er det heller. Tok som nevnt en serum hcg hos lege i går, og er litt spent på hva den sier. Om det er et relativt lavt tall kan man jo ganske sikkert konkludere med at det ikke er et intakt svangerskap.

Jeg har god erfaring med magefølelsen selv, men jeg håper du tar feil. Uansett så krysser jeg fingrene for at du får ultralyd kjapt slik at du slipper å lure. En slik situasjon er til å bli sprø av.
 
Back
Topp