*IKM uke 4* 2020

Håper egentlig at testene skal bli negative snart! Skulle visst vare lenge den toppen her :wideyed: Hadde regna EL til i dag, men da ser det ikke ut som det blir før tidligst i morgen...

Vedlegg

• 846EFCFF-160E-4816-940D-01D7AE29E645.png
    846EFCFF-160E-4816-940D-01D7AE29E645.png
    104,4 KB · Visninger: 161
Jeg har også kjøpt ananas!:p Til deg over: det er et stoff som heter bromelain i ananaskjernen søm visstnok skal bedre forholdene i livmor og gjøre den mer mottagelig for en spire.

EL ventet idag, men ingen el-smerter. Fikk det sent igår kveld og det varte gjennom natten, og bittelitt på morgenkvisten idag. Lurer jaggu på om EL var igår kveld/natt. Da regner jeg meg som 0 dpo idag, og 1 DPO imorgen. Blir det riktig? Hvis EL var ila natten så føles det feil å tenke 1 DPO idag.
For sent å starte med ananas 3 dpo tro?

Du er vel 1 dpo i morgen da ja :)

EL estimert i morgen, men 100% negative tester foreløpig.. nada stigning. Meh... :meh:

Com amore-35-pp2-B2-EL 08.01-IKM23.01
Hiver meg med her jeg. Babyen er 5 måneder nå men siden hun tok så mange år å få til har vi allerede begynt å prøve på nr 2

Stigning på EL-testen nå i kveld (CD15), fremdeles ikke helt positiv men mye sterkere enn i går kveld. EL ble estimert til i morgen på appen min, men spørs om det blir på fredag-ish :)
Ser ut som det kan bli en relativt normal syklus foreløpig, forrige mnd fikk jeg neeeesten positiv EL-test først på CD19 (gikk glipp av helt positiv) :rolleyes:

Når begynner dere å teste etter at dere hadde hatt EL?
Hvor mange DPO liksom?

(omformulert meg litt ;) )

Last edited:
Når begynner dere å teste etter at dere hadde hatt EL?
Hvor mange DPO liksom?

(omformulert meg litt ;) )

Tenker alltid at jeg skal vente å se om mensen dukker opp, og lever helt fint i denne illusjonen frem til 6 dpo. Da begynner det å klø, men jeg vet det er for tidlig (ikke at det alltid stopper meg). Dagene drar seg avgårde i sneglefart, og 8 dpo begynner testebonanza:p Fikk positiv 9 dpo sist, og den var såpass synlig at jeg tenker at den sikkert hadde vært der 8 dpo også, er vel kanskje derfor jeg har 8 dpo som startskudd. Er jo individuelt fra kvinne til kvinne, og svangerskap til svangerskap, så når jeg får negativ 8 dpo kan jeg liksom trøste meg med at det jo eeegentlig er litt tidlig:angelic: Haha. Håper på mange fine streker i denne gruppa!

Hipp hurra for kroppen min og tydelige signaler på eggløsning :banghead: :dead:

Samme mønster forrige måned gjorde at FF ikke var sikker på om el var på CD 15 eller 17. Da var tempen CD 16 0,01 grad lavere enn dagen før, så da ble det ikke regnet som stigning.
Spent på om den godtar denne månedens temperaturer som stigning, siden de begge er 36.55 denne gangen!

Positiv el-test passer ikke inn med temperaturene.

Men se på pulsen, da (oransje graf)! Den har vært spennende å følge med på!

Uansett, tipper jeg er 1-2 dpo. Tid for ananas!:joyful:

Vedlegg

• 20200109_082335.jpg
    20200109_082335.jpg
    57,2 KB · Visninger: 145
  • 20200109_082418.jpg
    20200109_082418.jpg
    39,7 KB · Visninger: 130
Last edited:
Back
Topp