Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig positiv ut herfraPositiv jaaa?![]()
Dagens ananas er inntatt, flaks at det faktisk smaker godtSnaaart 2 dpo, tiden går tregt!
Er den ikke hard og trådete..? 
Kjernen er spiselig jaEr kjernen spiselig..?Er den ikke hard og trådete..?
Kjøpt en i dag.. så venter i spenning når jeg kommer meg over i dpo-land![]()
Hennie88 - 31 - PP5 - B1 - EL 10.01 - IKM 24.01
Veldig gøy å se at du er tilbake og prøver på en til! Det ble pause i prøvingen etter en MA i januar i fjor, startet på igjen i november og håper det klaffer snart❤ hvordan går det med deg?Så gøy å se deg her, husker vi var i samme termin gruppe en stund i fjor. Har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det gikk.
Litt lang historie. Tok ut spiral desember 2017, men har kun prøvd noen få måneder i tiden frem til april 2019 når vi begynte vi for fullt igjen. Ble gravid med en gang, endte i sa. Ble igjen gravid med en gang, som igjen endte i sa. Etter sist sa har jeg prøvd 2 g, dette blir 3 pp.
Har dere prøvd lenge?
Er snart 39 år og er litt bekymret for at det ikke vil skje
Men trøster meg litt med at jeg har stabil syklus og positive el-tester hver måned..
Første pp med grapefruktkjerne ekstrakt (ga mye el slim faktisk) og litt ananas nå i dpo land. Spent!
Ønsker deg masse lykke til![]()
Hvilket merke er testen? Har sett her inne at mange får lite utslag på visse tester, samtidig som de får sterke utslag for eks på babyplan sin strimmel. (Bruker kun babyplan selv).Kroppen sier eggløsning, men testene slår ikke ut noe særlig for min del. Hadde el-smerter onsdag kveld og slim både onsdag og i går, toppen er høyt oppe og åpen, men dette er det sterkeste utslaget jeg har fått i løpet av uken og nå er det på vei ned igjen...

Hvilken dag var testen mest positiv før den ble negativ?Da va det tydelig negativ EL test i dag, når vil dere si jeg hadde EL da?Og når vil dere si jeg er DPO 1?
Har ikke testen noe annet en de 3 siste dagene, like positive kveld 8/1 og 9/1. Veldig negativ 10/1 morning.Hvilken dag var testen mest positiv før den ble negativ?
Vil tro du er 1 dpo i morgen![]()
Bare billigtest fra normal. Kanskje jeg får prøve et annet merke neste pp?Hvilket merke er testen? Har sett her inne at mange får lite utslag på visse tester, samtidig som de får sterke utslag for eks på babyplan sin strimmel. (Bruker kun babyplan selv).
El slim er jo kroppens egen måte å si fra på, så jeg vil tro at du har hatt el på siste dag med slim![]()

Ville tenkt 1 dpo i morgenNoen tanker her? Hadde egentlig forventning om klar negativ test nå, men den er jo fortsatt positiv? Vet ikke hva som er vanlig jeg, men har ikke behov for positive el-tester i et døgnVille dere sagt 1 dpo i morgen eller søndag?