Hennie88
Forelsket i forumet
Nå begynner jeg å bli litt frustrert her...
4 dagen med positiv EL test![]()
Oi, da skal ikke jeg klage på ett døgn med positiv i hvert fall. Men 4 dager er jo veldig lenge??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå begynner jeg å bli litt frustrert her...
4 dagen med positiv EL test![]()
Alt for lenge... syklusene bruker ikke vare lenger enn 28 dg, så merkelig om EL er så forsinka.Oi, da skal ikke jeg klage på ett døgn med positiv i hvert fall. Men 4 dager er jo veldig lenge??
Kjernen er spiselig jaMen å bare spise kjernen er ikke godt. Prøvd det en gang og klarte nesten ikke spise det. Jeg bruker å dele ananasen i fem skiver og så deler hver skive i 8 deler. Da blir det ikke så mye kjerne på hver bit og overkommelig å tygge/spise.
... men om det hjelper på, så! Det er jo en del syre i ananasen så ikke rart at man blir litt sårBle sår i munnen i flere timer etterpå... men om det hjelper på, så!
Hvor mye ananas spiser du i dpo perioden?
Ville sagt 1dpo i dag.Positiv EL(LH) test 07.01 og 08.01, negativ 09.01 og 10.01. Da er jeg 1 dpo i dag eller i morgen?Forvirrende med disse testene!!
![]()
Går fint med meg, svangerskapet var tøft og fødselen heftig og mere til, men sitter her med ei fantastisk snuppe som blir 5 måneder på tirsdag, så det var verdt det.Veldig gøy å se at du er tilbake og prøver på en til! Det ble pause i prøvingen etter en MA i januar i fjor, startet på igjen i november og håper det klaffer snart❤ hvordan går det med deg?
Alt for lenge... syklusene bruker ikke vare lenger enn 28 dg, så merkelig om EL er så forsinka.
Hvor fant du denne?Fant dette nå, det var nytt for meg! Sikkert interessant for deg også![]()

Hvor fant du denne?Har sett at det er flere som temper som har fått EL dagen testene har blitt negative igjen - også etter flere dager med positiv test. Men regner med det er individuelt! Siden testen min CD 14 var såpass mye sterkere enn de andre dagene så håper jeg EL var CD 15!
Tester du i morgen for å bekrefte negativ test?![]()
Har noen tester igjen, så må nesten sjekkeFinner ikke tilbake til siden nå, men det var en eller annen sånn «vil bli gravid»-side
Tja ja jeg tror det. Tør ikke å begynne med babyklister før testene er negative igjen. Hva me deg?

Har noen tester igjen, så må nesten sjekke![]()
Hvordan oppleves det?Hvordan var nå det her igjen? Første dag med negativ El-test er dpo 0?! Da regner jeg med at dagen i dag blir det. Positiv test torsdag og ganske positiv fredag. Uvanlig store El-smerter. Håper ikke et betyr at 2 egg ble sluppet. Holder med et barn til her med 2 fra førFlere som er over i dpo land?
6 dpo nå, og kjenner liksom etter de berømte festesmerteneHvordan oppleves det?