*IKM uke 4* 2020

Oi, da skal ikke jeg klage på ett døgn med positiv i hvert fall. Men 4 dager er jo veldig lenge??
Alt for lenge... syklusene bruker ikke vare lenger enn 28 dg, så merkelig om EL er så forsinka.

Kjernen er spiselig ja :D Men å bare spise kjernen er ikke godt. Prøvd det en gang og klarte nesten ikke spise det. Jeg bruker å dele ananasen i fem skiver og så deler hver skive i 8 deler. Da blir det ikke så mye kjerne på hver bit og overkommelig å tygge/spise.

Ble sår i munnen i flere timer etterpå:hilarious:... men om det hjelper på, så!
Hvor mye ananas spiser du i dpo perioden?

Positiv EL(LH) test 07.01 og 08.01, negativ 09.01 og 10.01. Da er jeg 1 dpo i dag eller i morgen? :confused013 Forvirrende med disse testene!! :eek:

Ble sår i munnen i flere timer etterpå:hilarious:... men om det hjelper på, så!
Hvor mye ananas spiser du i dpo perioden?
Det er jo en del syre i ananasen så ikke rart at man blir litt sår :)
Tar en ananas og deler den i 5 skiver. Spiser en skive hver dag fra 1dpo til 5 dpo. Ikke lenger enn 5dpo siden det kan gi motsatt effekt har jeg lest.

Positiv EL(LH) test 07.01 og 08.01, negativ 09.01 og 10.01. Da er jeg 1 dpo i dag eller i morgen? :confused013 Forvirrende med disse testene!! :eek:
Ville sagt 1dpo i dag.

Tror jeg hadde tidlig EL denne måneden, skulle hatt EL i dag, men alt EL-slim er borte og jeg hadde kramper på tirsdag...

Dagens:) CD 11. Og ananas innkjøpt :p Lurer meg på når EL skjer:) Syns streken var enda sterkere nå i ettermiddag enn når den var positiv i går. Når kan jeg regne med at EL er da? :pompus:

Vedlegg

• Snapchat-1854822678.jpg
    Snapchat-1854822678.jpg
    9 KB · Visninger: 120
Last edited:
Veldig gøy å se at du er tilbake og prøver på en til! Det ble pause i prøvingen etter en MA i januar i fjor, startet på igjen i november og håper det klaffer snart❤ hvordan går det med deg?
Går fint med meg, svangerskapet var tøft og fødselen heftig og mere til, men sitter her med ei fantastisk snuppe som blir 5 måneder på tirsdag, så det var verdt det.
Håper det klaffer for oss begge snart, og at det går bra hele veien denne gangen for deg. ❤ har 1 MA og 2 SA bak meg og veit hvor grusomt det er.

En funfact til dere som spiser ananas. Grunnen til at dere blir sår i munnen er at ananas inneholder et enzym som fordøyer/bryter ned rått kjøtt, så i bunn og grunn prøver ananasen å gjøre dette med munnen deres ikke farlig.

Fant dette nå, det var nytt for meg! Sikkert interessant for deg også :)
Hvor fant du denne? :) Har sett at det er flere som temper som har fått EL dagen testene har blitt negative igjen - også etter flere dager med positiv test. Men regner med det er individuelt! Siden testen min CD 14 var såpass mye sterkere enn de andre dagene så håper jeg EL var CD 15!

Tester du i morgen for å bekrefte negativ test? :hungry:

Hvor fant du denne? :) Har sett at det er flere som temper som har fått EL dagen testene har blitt negative igjen - også etter flere dager med positiv test. Men regner med det er individuelt! Siden testen min CD 14 var såpass mye sterkere enn de andre dagene så håper jeg EL var CD 15!

Tester du i morgen for å bekrefte negativ test? :hungry:

Finner ikke tilbake til siden nå, men det var en eller annen sånn «vil bli gravid»-side :p

Tja ja jeg tror det. Tør ikke å begynne med babyklister før testene er negative igjen. Hva me deg?

Finner ikke tilbake til siden nå, men det var en eller annen sånn «vil bli gravid»-side :p

Tja ja jeg tror det. Tør ikke å begynne med babyklister før testene er negative igjen. Hva me deg?
Har noen tester igjen, så må nesten sjekke :hilarious:

Flere som er over i dpo land? :)

6 dpo nå, og kjenner liksom etter de berømte festesmertene :shy: Hvordan oppleves det?
Hvordan var nå det her igjen? Første dag med negativ El-test er dpo 0?! Da regner jeg med at dagen i dag blir det. Positiv test torsdag og ganske positiv fredag. Uvanlig store El-smerter. Håper ikke et betyr at 2 egg ble sluppet. Holder med et barn til her med 2 fra før :dance018

Back
Topp