@Jegermeg kan du oppdatere info på meg? :gen014

_streken_ - 36 - barn nr.2 - #2FER - St.Olavs - Cyclogest - Innsett av fryst blasto 20.des - testdato: 4.januar 2020
 
Her er det full fart med TR igjen. Men jeg er usikker; når det var spotting i går, men ikke ordentlig blødning før i dag, teller da i dag eller i går som CD1? Lurer på om jeg skal kjøre styrt syklus på neste forsøk, samtale med CFC i morgen.
 
Her er det full fart med TR igjen. Men jeg er usikker; når det var spotting i går, men ikke ordentlig blødning før i dag, teller da i dag eller i går som CD1? Lurer på om jeg skal kjøre styrt syklus på neste forsøk, samtale med CFC i morgen.

Jeg har alltid fått beskjed om at første friske blødning teller som syklusdag 1.
 
Jeg kan flyttes til gravid :) Testene stiger i styrke og alt ser så langt bra ut :)
 
Jeg kan flyttes til ikke gravid:( Uff, dette var tøft. Får krysse fingrene for fryseforsøk i januar..
 
Jeg kan flyttes til ikke gravid:( Uff, dette var tøft. Får krysse fingrene for fryseforsøk i januar..

Det var leit :( Lykke til videre i prøvingen!
 
Har mye mensmurringer, skal ha mensen på søndag i følge tidligere syklus... lover dårlig :sad010
 
Har mye mensmurringer, skal ha mensen på søndag i følge tidligere syklus... lover dårlig :sad010

Det kan like gjerne bety at du er gravid :)

men kjenner følelsen.. er litt skeptisk selv nå, siden diverse symptomer ble borte i går, og hvilepulsen er på veg ned.

Prøver å holde motet oppe noen dager til, heier på oss!
 
Det kan like gjerne bety at du er gravid :)

men kjenner følelsen.. er litt skeptisk selv nå, siden diverse symptomer ble borte i går, og hvilepulsen er på veg ned.

Prøver å holde motet oppe noen dager til, heier på oss!
Neste mål må være å komme seg over IKM uten at tanta kommer, da kanskje det er litt håp :sorry:

ja la oss komme i mål :smiley-angelic001
 
Kan settes på ikke gravid

neg test idag på testdagen. Ikm til helgen så bare å vente på den stygge tanta !!
 
Det kan like gjerne bety at du er gravid :)

men kjenner følelsen.. er litt skeptisk selv nå, siden diverse symptomer ble borte i går, og hvilepulsen er på veg ned.

Prøver å holde motet oppe noen dager til, heier på oss!
Spennende at du nevner hvilepuls. Hvordan har den ligget under forsøkene dine?
 
Spennende at du nevner hvilepuls. Hvordan har den ligget under forsøkene dine?

Den ligger høyere enn vanlig gjennom hele syklusen. Her er en ganske vanlig syklus med oppstart på Bemfola 28.nov (dagen etter mens).
E6207758-DA60-49D8-B341-A72A8E749FB2.png


Her er fortsettelsen med egguttak mandag 9. og oppstart med progesteron. Går altså ikke ned mellom mens og «eggløsning» som vanlig pga hormonene.

B6C11D99-2489-425B-AC5B-EBF16EBE5C1B.png


Litt usikker på hva det betyr med den dippen nå, går jo fortsatt på samme dose progesteron. Kan ha vært forhøyet pga ettervirkninger av egguttaket, har hatt en del vondt i magen og diverse kjipe symptomer som forsvant på mandag. Mer enn sist.

Til sammenlikning:

Avbrutt forsøk i oktober, egguttak mandag og to doser progesteron.
94223E65-BEE8-4F29-9925-F6E557B32571.png


Gravid i fjor, da gikk hvilepulsen i taket. testet positivt 17.okt, var ca 4+3 da. (Glemte å følge med, ære mulig?!). Fikk ikke med starten for jeg hadde mista klokka :( Det var MA, pulsen gikk litt ned, men holdt seg høy til dagen etter cytotec. Da stupte den.

69ADB8BE-0E94-463D-B0E9-414B1E6BB71D.png
 
Back
Topp