Klagetråden

Fy søren det er kjipt, vært med legen?
Sykt kjipt, jeg har PCOS og det har jeg visst siden jeg var tenåring. Men jeg har egentlig aldrig gått så lenge uten mensen før, så noe har skjedd i løpet av de siste 4 årene på pillen. Satser på at systemet bare skal kickstartes litt. Har en innmari forståelsesfull lege som allerede har henvist videre til sykehuset. Lang ventetid, men nå er det bare 3 uker til time, woop woop :)
 
I dag er jeg sur og gretten. Ingen positiv g test. Ingen tr ingen ingenting her i gården.. blir sprø. CD 55 og kroppen har nå prøvd to ganger på el men får det ikke til[emoji24] i dag er en dritt dag enkelt og greit
 
Klager litt fordi syklusen min er ustabil og jeg er usikker når EL var. Men tror jeg er ca 7dpo idag.
 
Klager over at tiden går så sakte. Vi skal prøve sommeren 2020. Vil bare spole frem til neste sommer så jeg kan bli gravid igjen.
 
Jeg virkelig misliker setninger som "det er jo fordi dere prøver" - som svar folk gir når de spør om vi har blitt gravide igjen og vi avkrefter...
Enten så prøver man, eller ikke ass!
 
Jeg trenger å klage litt i dag!
Klager over dumme graviditetstester med skygger, som får opp håpet for så å kræsj det igjen :banghead: Blææææ.

Vil anbefale dere å styre unna Iloyds tester!!
 

Vedlegg

  • C281A932-C77E-4E43-9740-61CB9DF7D87E.jpeg
    C281A932-C77E-4E43-9740-61CB9DF7D87E.jpeg
    13 KB · Visninger: 76
  • 1EB69ED8-4995-45F9-8385-E66CDE8D8FE9.jpeg
    1EB69ED8-4995-45F9-8385-E66CDE8D8FE9.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 77
  • 9C605899-78FE-4AA3-A320-0F44690511FF.jpeg
    9C605899-78FE-4AA3-A320-0F44690511FF.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 76
Føler for å klage litt i dag. Føler meg litt depprimert og lei meg rett og slett. Har prøvd siden sommeren 2019, blitt gravid 2 ganger, men mistet begge. Nå er jeg redd for at jeg skal bli gravid å miste enda en gang. Kjenner på at jeg er veldig pessimistisk for tiden. Jeg har enda blødninger etter siste MA. Føler liksom at alt er dritt. Noen flere som føler det sånn??
 
Klager over at jeg gjennomgår min fjerde SA og at alle trøster mg md å si «du er jaffal heldig som blir gravid» eller «det er jo bare til å prøve igjen».. Vet folk mener godt, men jeg er bare så overfølsom og lei:Heartblue Sorgen føles så tung nå, håper jeg klarer å komme mg sterkere ut av dette:Heartblue
 
Føler for å klage litt i dag. Føler meg litt depprimert og lei meg rett og slett. Har prøvd siden sommeren 2019, blitt gravid 2 ganger, men mistet begge. Nå er jeg redd for at jeg skal bli gravid å miste enda en gang. Kjenner på at jeg er veldig pessimistisk for tiden. Jeg har enda blødninger etter siste MA. Føler liksom at alt er dritt. Noen flere som føler det sånn??
Føler meg på akkurat samme måte:Heartblue
 
Abortert i dag etter MA, det er det verste jeg har vært med på. Og det gjenstår fortsatt å sette cytotec i morgen.. Gruer meg.
 
Jeg føler for å klage litt nå... nå har vi prøvd siden januar/februar! Det eneste jeg har fått til nå er ultrasvake positive g-tester også blir de negative.. før jeg får mensen... lange veldig lange sykluser på ca 40-45 dager ish... mange rundt meg spør når neste barn kommer.. som er sårt.. denne perioden så fikk jeg en blødning midt i syklusen.. jeg gikk til gynekologen for å spørre etter hjelp!? Tror du ikke hun mente jeg måtte vente til januar fordi jeg har prøvd 1 år ca da? Jo.. eneste jeg ville vite var om den blødningen jeg hadde ødela for den PP og hva som var årsaken til denne... nå sitter jeg igjen med ultrasvake positive tester.... men tipper på at jeg får mensen iløpet av uka..
 
Jeg føler for å klage litt nå... nå har vi prøvd siden januar/februar! Det eneste jeg har fått til nå er ultrasvake positive g-tester også blir de negative.. før jeg får mensen... lange veldig lange sykluser på ca 40-45 dager ish... mange rundt meg spør når neste barn kommer.. som er sårt.. denne perioden så fikk jeg en blødning midt i syklusen.. jeg gikk til gynekologen for å spørre etter hjelp!? Tror du ikke hun mente jeg måtte vente til januar fordi jeg har prøvd 1 år ca da? Jo.. eneste jeg ville vite var om den blødningen jeg hadde ødela for den PP og hva som var årsaken til denne... nå sitter jeg igjen med ultrasvake positive tester.... men tipper på at jeg får mensen iløpet av uka..
Så merkelig at du ble snudd i døra hos gynekologen!! Du har jo lange og noe uregelmessige sykluser. Hva slags utredning fikk du? Og gikk du privat? Føler ofte de er mer interesserte i å prøve behandling da. Skjønner godt du er skuffa når det var den responsen du ble møtt med ❤️
 
Back
Topp