Om du titter innom...

Heldigvis ikke plaget med tissing, men så sliten av å sove så dårlig, 4 gang våkna jeg vel i natt. Her syns mannen det er kjedelig at jeg er blitt så kvelds trøtt

Kjedelig å våkne så mye... Jeg har også veldig mange rare drømmer, våkner og vet ikke hvor jeg er! Jeg har hatt det litt sånn før jeg ble gravid også, men nå har det vært hveer natt. Håper vi får oss noen kvalitetsnetter snart :smiley-angelic001
 
Kjedelig å våkne så mye... Jeg har også veldig mange rare drømmer, våkner og vet ikke hvor jeg er! Jeg har hatt det litt sånn før jeg ble gravid også, men nå har det vært hveer natt. Håper vi får oss noen kvalitetsnetter snart :smiley-angelic001
Det hadde vært deilig:happy119 prøvde å google det, så ser ut som det er ganske vanlig å sove dårlig 1 og 3 trimester
 
Flere som sover dårlig iløpet av natten? Våkner flere gang hver natt, og ligger å vrir meg. Noen ganger pga drømmer. Ikke vært plaget med det før.

Jeg sover dårlig nå. Tror det er fordi det er en enorm omveltning psykisk. Våkner flere ganger og kjenner på puppene mine for å se om det er en drøm eller om jeg virkelig ER gravid. Har alltid pleid å sove veldig bra tidligere
 
Dårlig med søvn ja, men så sliter jeg veldig med å holde meg våken på dagtid og da kan jeg plutselig bare sovne
 
Her også har jeg mange drømmer, og rare drømmer om utroskap og tvillinger. Blir helt sliten jeg! :p våkne for å tisse om natta har jeg gjort hele livet.
 
Drømte også at jeg skulle få tvillinger
Oj hvorfor drømmer vi sånt? Her tror jeg det har noe med at jeg fikk så tidlig positiv test, så begynner hodet å tenke. Samboeren tullet med det og. Og er vel en smålig liten frykt for det, siden jeg har to fra før. :p
 
Oj hvorfor drømmer vi sånt? Her tror jeg det har noe med at jeg fikk så tidlig positiv test, så begynner hodet å tenke. Samboeren tullet med det og. Og er vel en smålig liten frykt for det, siden jeg har to fra før. :p
Hehe nei si det:wacky: prøv å bli vant meg på tanken, men skjønner ikke åssen jeg skal klare det. Har søsken som er tvillinger, så vet hvor aktiv dem var, mens jeg var den sjenert storesøster. Men har ingen barn siden før, så kunne vært greit med 2 også, blir nok første og siste gang. Mannen ville ikke ha etter han ble 40år, det blir han om noen få uker.
 
Hehe nei si det:wacky: prøv å bli vant meg på tanken, men skjønner ikke åssen jeg skal klare det. Har søsken som er tvillinger, så vet hvor aktiv dem var, mens jeg var den sjenert storesøster. Men har ingen barn siden før, så kunne vært greit med 2 også, blir nok første og siste gang. Mannen ville ikke ha etter han ble 40år, det blir han om noen få uker.
Greit å få to med en gang og bli ferdig og ♡
 
Får ikke sove :( flere som er våken? sambo er bortreist på kurs et par dager og jeg er ikke vant til å sove alene, følte meg plutselig så ensom. Blir så sensitiv av disse gravidhormonene :p
 
Fy søren for ei natt! Våknet 9871 ganger og ga opp kl 5. Nå har jeg fått mine 2 kopper kaffe med koffein og er SÅ trøtt :help Kjøpte inn koffeinfri i går, så lurer på om jeg må trakte på meg mer. Og gå meg en tur når ungen har dratt på skolen om to timer. Dette blir noen lange måneder :confused005 Det er så rart å være dautrøtt men ikke få sove.
 
Drømte i natt at vi fikk noen søte tvillinger, en gutt og ei jente med fletter. Så sa jeg til mannen "hva var det jeg sa?" :hilarious:
 
Ang drømmer. Jeg har ikke drømt inatt, som jeg kan huske, å det er første gang på flere uker. Også våknet jeg opp med skikkelig mensmurringer, Hmm.
 
Ang drømmer. Jeg har ikke drømt inatt, som jeg kan huske, å det er første gang på flere uker. Også våknet jeg opp med skikkelig mensmurringer, Hmm.

Det trenger ikke bety noe! :) Kan være kroppen tok en liten pause fra alt virrvarret i hodet!
 
Back
Topp