Heldigvis ikke plaget med tissing, men så sliten av å sove så dårlig, 4 gang våkna jeg vel i natt. Her syns mannen det er kjedelig at jeg er blitt så kvelds trøtt
Kjedelig å våkne så mye... Jeg har også veldig mange rare drømmer, våkner og vet ikke hvor jeg er! Jeg har hatt det litt sånn før jeg ble gravid også, men nå har det vært hveer natt. Håper vi får oss noen kvalitetsnetter snart

prøvde å google det, så ser ut som det er ganske vanlig å sove dårlig 1 og 3 trimester
Om jeg tar i uke 13, så kan jeg avsløre det i mormors 70 års selskap med å gi henne en ekstra oppmerksomhet. Hun har bare ett oldebarn nå, og ønsker seg sårt fler! 

prøv å bli vant meg på tanken, men skjønner ikke åssen jeg skal klare det. Har søsken som er tvillinger, så vet hvor aktiv dem var, mens jeg var den sjenert storesøster. Men har ingen barn siden før, så kunne vært greit med 2 også, blir nok første og siste gang. Mannen ville ikke ha etter han ble 40år, det blir han om noen få uker.
Kjøpte inn koffeinfri i går, så lurer på om jeg må trakte på meg mer. Og gå meg en tur når ungen har dratt på skolen om to timer. Dette blir noen lange måneder
Det er så rart å være dautrøtt men ikke få sove.