Tusen takkJeg har trua på den testen der!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJeg har trua på den testen der!![]()
Blir spennende å følge med! Håper du får ett fint innsett du også på mandag![]()

Tusen takk for det!Alt gikk så fort denne gangen, nå som man bare kunne hente på frys
Ønsker deg masse lykke til på mandag! Det blir spennende å følge deg!![]()

Jada, kunne jo vært verre om strekene ikke ble sterkere. Men blir stressa av blod. Heldigvis fikk jeg mast meg til en ekstra eske lutinus, ville vært redd for å slutte på det nå. Fikk tatt blodprøve og har rekvisisjon til ny blodprøve på mandag, så da må bare helga gå veldig fort. Og vips så er det mandag og jeg får vite resultatet og du skal bli ruger!!

Jeg hadde vondt i en uke etterpå nå på andre forsøk, så jeg tok en ekstra dag hjemme etter ei helg.Hvor lenge etter egguttak kan jeg forvente å ha vondt i eggstokkene? Grusomt å være på jobb..
Gratulerer!!![]()
TakkGratulerer!!

Vi fikk heller ingen egg befruktet første gangen, til tross for 19 av 20 gode egg ut og normale svømmere. Tanken hadde ikke streifet meg at det kunne skje, så det var et skikkelig slag i trynet! Husker også godt hvor nervøs jeg var ved det neste forsøketØnsker deg masse lykke til, denne gangen skal det gå bra!
![]()
Jeg haddd vondt en uke. Men var jo på grensa til overstimulert og fikk ut alt for mange egg!Hvor lenge etter egguttak kan jeg forvente å ha vondt i eggstokkene? Grusomt å være på jobb..
I like måte!Gratulerer med vellykket innsett! Da er vi helt likt, og det blir spennende å følge deg. Masse lykke til!Jeg har testdato 7/10, men kommer garantert til å teste før den tid
![]()

(...) Google består nå av "hvordan se om blastocysten er bra" "hatching blastocyste" osv![]()
Ja, kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Det var nesten helt likt for oss. 14 egg og fin sædprøve og vi hadde ikke tenkt tanken på at det kunne gå galt allerede der. I tillegg ringte de ikke før etter 48 timer og sa fra, så da var vi ihvertfall helt sikre på at det var befruktning. Det var en helt forferdelig beskjed.
Men det er oppmuntrende å høre at du har opplevd det samme for så å få befruktet noen egg ved senere forsøk! Var det med ICSI det funket? Hvor stor andel fikk dere befruktet?

I like måte!Spennende dager i møte. Forrige gang testet jeg ca. hver dag. Men nå er målet (les; målet) å holde meg til lørdag
Gjelder bare å få dagene til å gå. Google består nå av "hvordan se om blastocysten er bra" "hatching blastocyste" osv
![]()

GratulererFikk sms fra klinikken nå om at det ble 4 fine blastocyster på frys![]()
Fikk sms fra klinikken nå om at det ble 4 fine blastocyster på frys![]()

Fikk sms fra klinikken nå om at det ble 4 fine blastocyster på frys![]()
Hvordan dag etter innsett bruker dere å teste?
Mitt første forsøk så er litt blank på dette.. tester du over flere dager for å se om ovitrelle er ute av kroppen? Hadde uttak mandag denne uken og innsett onsdag så er dessverre alt for tidlig for meg å teste endaDet kommer litt an på hvor mange dager gammelt embryoet var når du satte det inn. Jeg testet en uke etter innsett denne gangen (3 dager gammelt embryo). Da var det 10 dager etter uttaket. Om du skal teste så tidlig kan det fortsatt være noen rester av ovitrelle igjen i systemet, så jeg hadde også en test noen dager før det for å teste ut effekten av ovitrelle.
Mitt første forsøk så er litt blank på dette.. tester du over flere dager for å se om ovitrelle er ute av kroppen? Hadde uttak mandag denne uken og innsett onsdag så er dessverre alt for tidlig for meg å teste enda![]()
Haha, nei jeg tror jeg er kommet til enden jeg også i googling. Må nok bare vente. Oi, er det også en fare, ja? Er det noe de kan gjøre med det? For at den ikke skal vokse seg for tykk?Haha, nå lo jeg faktisk. Kjenner meg så igjen. Vet ikke om det gjenstår mer å google, merker mer og mer at de samme sidene dukker opp igjen, og at ulike studier er lest før. Selv har min google-kveld bestått av inchesofendometriumembryotransfer osv. Gitt meg selv et gnagsår om at jeg kanskje har for tykk slimhinne. Siden jeg finner lite å lese om det, har jeg laget en egen teori om at dette har fått for lite oppmerksomhet.
Så morsomt, haha! Google er vår vennHa ha, jeg googla "hatching blastocyste" tidligere i kveld jeg også, etter å ha lest innlegget ditt
Tenkte også å holde meg til neste helg. Men da frykter jeg også TR skal komme. Syns nesten det er bedre å oppdage at forsøket er negativt ved en test enn TR.
På Hausken kategoriserer de blastocystene etter:
1. Excellent
2. Good
3. Average
4. Poor
Den jeg satte inn nå er "bare" average. Men på en annen side satt spira på første forsøk med FER blasto (average) sist. Så jeg håper fortsatt at det går veien
Ønsker det hvertfall lykke til, og måtte dagene til testing går fort 
Haha, nei jeg tror jeg er kommet til enden jeg også i googling. Må nok bare vente. Oi, er det også en fare, ja? Er det noe de kan gjøre med det? For at den ikke skal vokse seg for tykk?
Så morsomt, haha! Google er vår venn
Det er helt sant, på de forrige forsøkene har mensen kommet en dag før. Kanskje jeg bør smelle av en test på torsdag eller fredag. Wææ, tiden går altfor sakte.
Aha! Jeg må nok spør neste gang i Haugesund om de har karakter. Samtidig så hadde de jo ikke satt inn en blastocyste om de ikke hadde troa. Så kanskje den karaktergreia egentlig bare er "søppel"Ønsker det hvertfall lykke til, og måtte dagene til testing går fort
![]()