Gratulerer så mye!!![]()
Hurra!! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!![]()
Gratulerer så mye!!![]()
Gratulerer!
Gratulerer![]()
Tusen takkHurra!! Gratulerer!
Se der ja! Den streken er veldig tydeligTakkTestene blir jo stadig sterkere. Men blir så bekymret når det stadig er sånne irriterende småblødninger. Tror jeg vil roe meg litt ned om jeg får fin stigning på hcg på blodprøver.
Dette er en sterk og tydelig strek jaHva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk
Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk

TakkTestene blir jo stadig sterkere. Men blir så bekymret når det stadig er sånne irriterende småblødninger. Tror jeg vil roe meg litt ned om jeg får fin stigning på hcg på blodprøver.

Oi! Klekkeklar? Gratulerer som ruger!!

Jepp, ble beskrevet som «hatchande blastocyst» spennendeOi! Klekkeklar? Gratulerer som ruger!!![]()
Så kult å se! Det der tror jeg er et godt tegn.Jepp, ble beskrevet som «hatchande blastocyst» spennendeTusen takk!
Lykke til med skrulleuker! Jeg håper jeg kommer etter dere på mandag. Gratulerer så mye med lille frøet, nå skal det bo der i ni måneder!Da har jeg satt inn en blasto og kan ta fatt på ruge-/skrulleukene!!![]()

Blir spennende å følge med! Håper du får ett fint innsett du også på mandagSå kult å se! Det der tror jeg er et godt tegn.
Det er jo positivt at strekene blir sterkere! Ufarlige blødninger kan jo forekomme, men en skikkelig stressfaktor er det, virkelig. Jeg håper, håper at du får et supert resultat på blodprøven!![]()
Jeg er gravid![]()
Jeg har testdato 7/10, men kommer garantert til å teste før den tid Huff, det skjønner jeg! Vi fikk jo telefon sist om at ingen av eggene var befruktet så jeg kommer til å være tidenes nervevrak etter uttak denne gangen! Jeg krysser også fingrene for at du ikke får noen telefon!![]()
Ønsker deg masse lykke til, denne gangen skal det gå bra! 
Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk

Lykke til med skrulleuker! Jeg håper jeg kommer etter dere på mandag. Gratulerer så mye med lille frøet, nå skal det bo der i ni måneder!![]()
Alt gikk så fort denne gangen, nå som man bare kunne hente på frys