OKTOBER

Jeg går uansett forbi legekontoret på vei til jobb, så er like greit å stikke innom. Kanskje det er vanskeligere å si nei når man står der og spør ansikt til ansikt?

Sikkert like greit det ja, det er jo fort gjort med en blodprøve, håper du får time snarest. Masse lykke til!
 
Jeg bestilte medisinene på apoteket i dag. Æsj, 12000,- må betales på mandag! :nailbiting: tenk om man bare ikke hadde hatt bilen på service forrige måned og den ikke hadde ballet på seg med bytte ditt og fikse datt :banghead: jammen godt ovitrelle og lutinus kan kjøpes på neste lønning! :)

Flere som har blakket seg på medisiner?:woot:

Jeg hentet ut i dag, men det kom «bare» på 5 500kr her. Jeg har bare hentet ut for første uka da.Tror vi endte på 11-12 totalt på forrige forsøk.. Hvordan kom du opp i 12 000? Hentet du ut hele hurven med medisiner på en gang?
 
Hei, trenger litt råd. Jeg tok en A1 test idag, med 25mul følsomhet. Fikk en svaaaaaak strek som er synlig i godt lys. Hadde innsett sist tirsdag med et 3dagers egg. Er det håp da, eller burde streken vært sterkere?

Det er jo ikke så lenge siden? Ville forsøkt med en tidligtest. Håper det går veien!
 
Tusen takk! Gruer meg til morgendagen i frykt for å få telefon denne gang og at forsøket er avlyst. Men krysser fingrene :rolleyes:

Huff, det skjønner jeg! Vi fikk jo telefon sist om at ingen av eggene var befruktet så jeg kommer til å være tidenes nervevrak etter uttak denne gangen! Jeg krysser også fingrene for at du ikke får noen telefon! :happy:
 
Hei, trenger litt råd. Jeg tok en A1 test idag, med 25mul følsomhet. Fikk en svaaaaaak strek som er synlig i godt lys. Hadde innsett sist tirsdag med et 3dagers egg. Er det håp da, eller burde streken vært sterkere?

Strek er strek, er det ikke det de sier? Jeg tenker at det absolutt er håp!
 
Jeg bestilte medisinene på apoteket i dag. Æsj, 12000,- må betales på mandag! :nailbiting: tenk om man bare ikke hadde hatt bilen på service forrige måned og den ikke hadde ballet på seg med bytte ditt og fikse datt :banghead: jammen godt ovitrelle og lutinus kan kjøpes på neste lønning! :)

Flere som har blakket seg på medisiner?:woot:

Jeg betalte 15.500kr i medisiner for et forsøk. Måtte bestille litt ekstra sprøyter da det ikke var lagervare på apotekene her i fall lengre medisinering enn først planlagt. Vi går i tillegg privat så pengene flyyyr
 
Første ul sjekk idag, startet med sprøyter mandag så ikke mange dagene siden. Ikke noe særlig å se hittil sa gyn, kun noe om faren for overstimulering (pcos, så visste d). Ny sjekk mandag. Er det vanlig at det ikke vises noe stort dag 5?
 
Huff, det skjønner jeg! Vi fikk jo telefon sist om at ingen av eggene var befruktet så jeg kommer til å være tidenes nervevrak etter uttak denne gangen! Jeg krysser også fingrene for at du ikke får noen telefon! :happy:
Åå, det må være fælt:Heartred håper det blir vellykket hos dere denne gang :Heartred
 
Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk
 

Vedlegg

  • IMG_20190927_092424.jpg
    IMG_20190927_092424.jpg
    19,9 KB · Visninger: 74
Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk
Syns definitivt den ser sterk nok ut! Drister meg til å si gratulerer❤️
 
Sikkert like greit det ja, det er jo fort gjort med en blodprøve, håper du får time snarest. Masse lykke til!

De ville ikke ta blodprøver uten at jeg hadde snakket med lege først. Men fikk heldigvis time senere i dag :)
 
Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk
Jeg ser tydelig en strek❤️
 
Lykke til! Krysser fingrene :)

Takk :) Testene blir jo stadig sterkere. Men blir så bekymret når det stadig er sånne irriterende småblødninger. Tror jeg vil roe meg litt ned om jeg får fin stigning på hcg på blodprøver.
 

Vedlegg

  • _20190927_104935.JPG
    _20190927_104935.JPG
    44,3 KB · Visninger: 47
Back
Topp