OKTOBER

Takk :) Testene blir jo stadig sterkere. Men blir så bekymret når det stadig er sånne irriterende småblødninger. Tror jeg vil roe meg litt ned om jeg får fin stigning på hcg på blodprøver.
Se der ja! Den streken er veldig tydelig :)
Skjønner godt du blir bekymret, så jeg håper du får fine prøvesvar tilbake. Lykke til :)

Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk
Dette er en sterk og tydelig strek ja :)

Hva tror dere? Er dette god/sterk nok strek på en CB tidlig test på 13 DPO? Tatt på morgenen, men ikke morgenurin, 2 timer etter jeg stod opp og etter 1 glass saft.. Jeg tørr ikke juble ennå, har blitt skuffa såå mange ganger, er vårt 4. forsøk

Fin strek med fin farge! Jeg håper det fortsetter slik! Skjønner godt du holder igjen, men dette her er hvertfall mye bedre enn ingen strek. Krysser alt jeg har! :Heartblue

Takk :) Testene blir jo stadig sterkere. Men blir så bekymret når det stadig er sånne irriterende småblødninger. Tror jeg vil roe meg litt ned om jeg får fin stigning på hcg på blodprøver.

Det er jo positivt at strekene blir sterkere! Ufarlige blødninger kan jo forekomme, men en skikkelig stressfaktor er det, virkelig. Jeg håper, håper at du får et supert resultat på blodprøven! :Heartpink

Da ruger jeg på denne her :cheers testdato 7/10
01A77054-ECEB-4283-BDB7-2AF150B346B6.jpeg

Vedlegg

• 2DD04AC7-63CC-4DD5-9264-C9419621A74A.jpeg
    2DD04AC7-63CC-4DD5-9264-C9419621A74A.jpeg
    36,4 KB · Visninger: 72
Det er jo positivt at strekene blir sterkere! Ufarlige blødninger kan jo forekomme, men en skikkelig stressfaktor er det, virkelig. Jeg håper, håper at du får et supert resultat på blodprøven! :Heartpink

Jada, kunne jo vært verre om strekene ikke ble sterkere. Men blir stressa av blod. Heldigvis fikk jeg mast meg til en ekstra eske lutinus, ville vært redd for å slutte på det nå. Fikk tatt blodprøve og har rekvisisjon til ny blodprøve på mandag, så da må bare helga gå veldig fort. Og vips så er det mandag og jeg får vite resultatet og du skal bli ruger!!

Hvor lenge etter egguttak kan jeg forvente å ha vondt i eggstokkene? Grusomt å være på jobb..

Huff, det skjønner jeg! Vi fikk jo telefon sist om at ingen av eggene var befruktet så jeg kommer til å være tidenes nervevrak etter uttak denne gangen! Jeg krysser også fingrene for at du ikke får noen telefon! :happy:

Vi fikk heller ingen egg befruktet første gangen, til tross for 19 av 20 gode egg ut og normale svømmere. Tanken hadde ikke streifet meg at det kunne skje, så det var et skikkelig slag i trynet! Husker også godt hvor nervøs jeg var ved det neste forsøket :nailbiting: Ønsker deg masse lykke til, denne gangen skal det gå bra! :Heartred

Jeg har trua på den testen der! :happy:

Lykke til med skrulleuker! Jeg håper jeg kommer etter dere på mandag. Gratulerer så mye med lille frøet, nå skal det bo der i ni måneder! :Heartred

Tusen takk for det! :Heartred Alt gikk så fort denne gangen, nå som man bare kunne hente på frys ;)
Ønsker deg masse lykke til på mandag! Det blir spennende å følge deg! :Heartred

Back
Topp