Skravletråd for GRØNT lag :)

Snopefrie dager har vi alltid. Kjenner det er nødvendig for at jeg skal klare å holde meg borte fra det :) Flott mål! Dette klarer du :)
Har du ellers noen ønsker til utfordringen/plukk og miks?
Ettersom varig handler om livsstil endring og det er stor enighet om at frokost er viktig, så syns jeg det er en god utfordring.

Å få i seg nok vann syns jeg også er en god utfordring.

Liker utfordringer som går på å bli litt bedre hver dag:)
Så jeg likte den 10min turen selv om jeg ikke fikk det til alle dagene :)
 
Ettersom varig handler om livsstil endring og det er stor enighet om at frokost er viktig, så syns jeg det er en god utfordring.

Å få i seg nok vann syns jeg også er en god utfordring.

Liker utfordringer som går på å bli litt bedre hver dag:)
Så jeg likte den 10min turen selv om jeg ikke fikk det til alle dagene :)
Har laget utfordringen men kan bytte inn noe med tur :)
Har satt frokost på øverst på utfordringen.
Har satt vann på plukk og miks.

Vi kunne hatt frokost, vann og tur øverst men tror det blir for mye og innviklet egentlig så da må vi enten plukke bort plukk og miks og bare ha noen få enkle punkt øverst.
 
Da har jeg lagt ut utfordringen, håper det var greit siden fristen sånn sett begynner å nærme seg og ikke så mange som er her inne på en lørdags kveld :) Ja det ble litt mange punkter men det er litt av vært for alle og enhver.
 
Hva trener folket her på grønn? Gåturer? løping? styrke? saltimer? :D
 
Snopefrie dager har vi alltid. Kjenner det er nødvendig for at jeg skal klare å holde meg borte fra det :) Flott mål! Dette klarer du :)
Har du ellers noen ønsker til utfordringen/plukk og miks?

Håper det :D dag 3 nå og det blir forhåpentligvis bare lettere :D

Naaai, tenker 10.000 skritt er bra, likte også veldig godt sunn middag og vann til middagen! Og eventuelt poeng for å ta trapp i stedet for heis og tur, mosjon og trening :p
 
Jeg går nok ut denne uka. Fikk et virus i starten av forige uke. Og er bare blitt verre, kan ikke lea meg omtrent for da hoster jeg til jeg får åndenød:grumpy:
 
Jeg går nok ut denne uka. Fikk et virus i starten av forige uke. Og er bare blitt verre, kan ikke lea meg omtrent for da hoster jeg til jeg får åndenød:grumpy:
Vær ikke sikker på det. Husk at det går på vekt. Og matlysten pleier jo ikke være super når man er syk. (Ikke at det er en strålende måte på slanke seg da) Ellers anbefaler jeg den hostesaften med morfin. Det er vel det eneste som faktisk kan hjelpe litt..
 
Har hadd en travel uke, derfor prioriterer jeg en lille tiden jeg har hadd til overs til utfordringen og litt mosjon:smiley-bounce022

Fikk mensen i dag så er veldig spent på om den påvirker vekten denne uken:nailbiting:
 
Har hadd en travel uke, derfor prioriterer jeg en lille tiden jeg har hadd til overs til utfordringen og litt mosjon:smiley-bounce022

Fikk mensen i dag så er veldig spent på om den påvirker vekten denne uken:nailbiting:
Mensen er alltid en spennende utfordring når det kom.er til vekta..
 
Er det noen som kan være vikar for meg som lagleder fredag neste uke (20.sep)?
 
Husk å regne over utfordringen og skrive FERDIG når det er gjort :) Lykke til i morgen med veiingen!!




NB! Er det noen som kan være vikar for meg som lagleder fredag neste uke (20.sep)?
 
Back
Topp