Skravletråd for GRØNT lag :)

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Sara, 20 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

JEG, som ikke er på noe lag lenger, men dette er på en måte "mitt lag" har gått ned 0,1 denne uken, det meste av det nå de siste to dagene ettersom jeg gikk p åen smell etter at jeg røyk ut og gikk opp nesten en kilo først i uka... siden det ikke er noe wildcard-skravletråd skryter jeg av min viljestyrke de siste par dagene her jeg, bare for å ha en plass å gjøre det ;)

Får vel en til wildcard i dag så da kan vi wildcard-skravle. Spent på hvor mange flere som ryker ut, hvor lenge til vi skal ta inn en. Gjerne la det gå noen uker så jeg rekker å faktisk gå ned og ha en sjangse ;)

• Liker Liker x 2
  2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

150 min mosjon gir 50 i bonus så hvis poengene på mosjon er riktig så er du over 150 min.

3. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Jeg regner det til 140.. (så 10 min unna)
    Meeen om du sier 150, så hører jeg på deg altså. skal ikke argumentere på det xD

4. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Regnet det til å bli 140 nå. Mosjon er 5 poeng pr 10 min. Så når du har skrevet 30 på mosjon så betyr det at du da har 60 min mosjon. 140 poeng=280 min mosjon.

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Ingen oppgang og ingen nedgang. Gikk opp 1 kg etter helga så er glad jeg klarte å få den bort i løpet av uka :)

6. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Bare en kg?
    Det er jo ikke bra for kroppen å gå ned så mye mer på en uke, med mindre du har mye vann?

7. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Såklart! Tenkte ikke på det sånn!

• Liker Liker x 1
  8. Guldoria Glad i forumet Aprillykke 2017

Har liggi sjuk hele uka, 2 netter uten søvn og ellers bare kjipt. Verken opp eller ned. Tenkte å gå tilbake på shake igjen etter noen ukers pause. Ser en del har vært flinke denne uka. Jeg har ikke fått bidratt littegran på utfordringen en gang.

9. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

God bedring og håper du snart er frisk.

10. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Er så spent jeg nå!

11. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Syns vi gjorde det bra jeg :)
    Nå har vi hatt utfordringen to uker på rad, så blir spennende å se hva de andre finner på :)

12. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Ja, dette var bra!

13. Lussekatt Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Pjuh... trodde jeg røk nå... står så j#%## stille om dagen... Det må være noe jeg er meget sensitiv for, maten er nemlig bra, og jeg trener bra. Og selv om det står 0 p på godis neon dager, så kan det bare være en simpel sjokoladebit :p

14. LilleeMille Gift med forumet

Hurra for oss denne uken også godt jobbet alle sammen, heier på alle i uken som kommer

Gleder meg til å se hvordan neste ukes utfordring fra gult lag blir

15. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Er du sikker på at du får i deg nok da?
    Ofte kan det føre til et stopp også, fordi kroppen sparer på alt den får av næring.
    Jeg har liggi flatt ut hele uka, ikke fått til noe trening, bare vært på jobb, det gikk heldigvis :p

16. Lussekatt Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ja jeg er ganske sikker på det :sour: Men nå dukka også mensen opp så det kan jo ha en sammenheng :mad: Men jeg får skrive opp hva jeg putter i meg igjen for å se :)

17. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Aaah, jeg holder på MASSE vann uka før jeg får mensen :banghead:
    Spør bare fordi mange tror de spiser for mye, så spiser de egentlig for lite :)

18. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Jeg og holder masse masse vann da. Helt håpløst!

19. Lussekatt Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Får bare håpe det er det :wacky: Jeg forteller folk hva de skal spise nesten hver dag og vet akkurat hva som skal til... Derfor er det så irriterende :p

• Morsom Morsom x 1
  20. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Hvordan går det med dere?

Del denne siden