Skravletråd for GRØNT lag :)

JEG, som ikke er på noe lag lenger, men dette er på en måte "mitt lag" har gått ned 0,1 denne uken, det meste av det nå de siste to dagene ettersom jeg gikk p åen smell etter at jeg røyk ut og gikk opp nesten en kilo først i uka... siden det ikke er noe wildcard-skravletråd skryter jeg av min viljestyrke de siste par dagene her jeg, bare for å ha en plass å gjøre det ;)

Får vel en til wildcard i dag så da kan vi wildcard-skravle. Spent på hvor mange flere som ryker ut, hvor lenge til vi skal ta inn en. Gjerne la det gå noen uker så jeg rekker å faktisk gå ned og ha en sjangse ;)
 
Jeg regner det til 140.. (så 10 min unna)
Meeen om du sier 150, så hører jeg på deg altså. skal ikke argumentere på det xD
Regnet det til å bli 140 nå. Mosjon er 5 poeng pr 10 min. Så når du har skrevet 30 på mosjon så betyr det at du da har 60 min mosjon. 140 poeng=280 min mosjon.
 
Ingen oppgang og ingen nedgang. Gikk opp 1 kg etter helga så er glad jeg klarte å få den bort i løpet av uka :)
 
1,1kg. Superfornøyd igrunn. Men så ser jeg liksom ikke hvordan jeg kunne gjort det bedre heller. Så skulle ønske det var mer. For føler virkelig jeg har vært beintøff med meg selv, og "bare" gått ned en kg..
Bare en kg?
Det er jo ikke bra for kroppen å gå ned så mye mer på en uke, med mindre du har mye vann?
 
Har liggi sjuk hele uka, 2 netter uten søvn og ellers bare kjipt. Verken opp eller ned. Tenkte å gå tilbake på shake igjen etter noen ukers pause. Ser en del har vært flinke denne uka. Jeg har ikke fått bidratt littegran på utfordringen en gang.
 
Har liggi sjuk hele uka, 2 netter uten søvn og ellers bare kjipt. Verken opp eller ned. Tenkte å gå tilbake på shake igjen etter noen ukers pause. Ser en del har vært flinke denne uka. Jeg har ikke fått bidratt littegran på utfordringen en gang.
God bedring og håper du snart er frisk.
 
Pjuh... trodde jeg røk nå... står så j#%## stille om dagen... Det må være noe jeg er meget sensitiv for, maten er nemlig bra, og jeg trener bra. Og selv om det står 0 p på godis neon dager, så kan det bare være en simpel sjokoladebit :p
 
Hurra for oss denne uken også godt jobbet alle sammen, heier på alle i uken som kommer

Gleder meg til å se hvordan neste ukes utfordring fra gult lag blir
 
Pjuh... trodde jeg røk nå... står så j#%## stille om dagen... Det må være noe jeg er meget sensitiv for, maten er nemlig bra, og jeg trener bra. Og selv om det står 0 p på godis neon dager, så kan det bare være en simpel sjokoladebit :p
Er du sikker på at du får i deg nok da?
Ofte kan det føre til et stopp også, fordi kroppen sparer på alt den får av næring.
Jeg har liggi flatt ut hele uka, ikke fått til noe trening, bare vært på jobb, det gikk heldigvis :p
 
Er du sikker på at du får i deg nok da?
Ofte kan det føre til et stopp også, fordi kroppen sparer på alt den får av næring.
Jeg har liggi flatt ut hele uka, ikke fått til noe trening, bare vært på jobb, det gikk heldigvis :p

Ja jeg er ganske sikker på det :sour: Men nå dukka også mensen opp så det kan jo ha en sammenheng :mad: Men jeg får skrive opp hva jeg putter i meg igjen for å se :)
 
Ja jeg er ganske sikker på det :sour: Men nå dukka også mensen opp så det kan jo ha en sammenheng :mad: Men jeg får skrive opp hva jeg putter i meg igjen for å se :)
Aaah, jeg holder på MASSE vann uka før jeg får mensen :banghead:
Spør bare fordi mange tror de spiser for mye, så spiser de egentlig for lite :)
 
Aaah, jeg holder på MASSE vann uka før jeg får mensen :banghead:
Spør bare fordi mange tror de spiser for mye, så spiser de egentlig for lite :)

Får bare håpe det er det :wacky: Jeg forteller folk hva de skal spise nesten hver dag og vet akkurat hva som skal til... Derfor er det så irriterende :p
 
Back
Topp