Hvilket sykehus skal du føde på?

KK i Bergen her, men uæææææ blir helt skremt av alle skriveriene!! Gruer meg ikke til selve fødselen, men gruer meg til å være redd for å ikke få den oppfølgingen (mest før og under fødsel) jeg skal / bør ha.

Hilsen førstegangsfødende som LURER PÅ ALT og ikke vet aner hun går til
 
KK i Bergen her, men uæææææ blir helt skremt av alle skriveriene!! Gruer meg ikke til selve fødselen, men gruer meg til å være redd for å ikke få den oppfølgingen (mest før og under fødsel) jeg skal / bør ha.

Hilsen førstegangsfødende som LURER PÅ ALT og ikke vet aner hun går til
Har desverre ingen erfaring derfra, men vil anbefale deg å skrive fødebrev med de tankene i. Jeg tror jordmødrene tar mer hensyn til de med fødebrev enn de uten..
 
Det blir nr to, og jeg er også ferdig etter det. Samboeren min har ett barn fra før også :) koselig med fire da <3
Å ja, her har jeg to fra før..
Godt å kunne se fremover også, mye som blir annerledes når man er ferdig med små babyer :) ♡ da har dere nok en fin gjeng da ja :)
 
KK for 2. gang. Er veldig spent på nytt barselopphold der, og håper egentlig jeg kan komme meg raskere hjem denne gangen. Sist ble jeg fem dager, og det er ikke akkurat noe jeg ønsker å gjenta. De ansatte var stort sett veldig hyggelige, så det er ikke deres feil at jeg gruer meg til å komme tilbake.
 
Det blir nr to, og jeg er også ferdig etter det. Samboeren min har ett barn fra før også :) koselig med fire da <3
Jeg skal føde på Ringerike nå i september :)
Hvilken erfaring har du med Ringerike?
 
Hvor kommer du fra ? :) har født der en gang og er veldig fornøyd <3
Jeg bor på Geilo, så jeg har et stykke til sykehuset. Får jordmor og sykebil nedover uansett tenker jeg, pga at det gikk relativt fort første gangen :) Første gang fødte jeg i Kongsberg, så jeg er spent på hvordan Ringerike er i forhold.
 
Jeg håper bare jeg får føde på lokalsykehuset denne gangen, så jeg slipper 4 timer med reise...
 
Ahus i Lørenskog. Jeg er førstegangsfødende, så veldig spent. Men har bare hørt positive ting om fødsel på Ahus, så tror jo det skal bli bra:)
 
Back
Topp