Maitråden

Mi eldste var litt søt når hun hadde det. Sa au au magen og løp til bøtta, rett under 2 år gammel.
Da er du heldig!
De jeg har fått på jobb vil helst løpe rundt og leke, inntil rett før, da blir de grønne i fjeset og det kommer i racerfart! :hilarious:
Men helt ærlig, ved omgangssyke syns jeg det er helt greit med litt drømmehagen eller no på fanget til en ansatt mens vi venter på mamma eller pappa :Heartred

Da er du heldig!
De jeg har fått på jobb vil helst løpe rundt og leke, inntil rett før, da blir de grønne i fjeset og det kommer i racerfart! :hilarious:
Men helt ærlig, ved omgangssyke syns jeg det er helt greit med litt drømmehagen eller no på fanget til en ansatt mens vi venter på mamma eller pappa :Heartred

Ikkje sånn no, 9 år og treffer seng, gulv og alt anna enn bøtte/do :inpain:

Ikkje sånn no, 9 år og treffer seng, gulv og alt anna enn bøtte/do :inpain:
Hos oss har treffsikkerheten stort sett blitt bedre med økende alder. Når eldste vsr liten la vi bare et håndkle på gulvet og holdt ham over, bøtta bomma han på uansett. Somregel holder han seg nå til han rekker fem, men vi hsr hatt tilfeller av "ned hele trappa, gjennom gangen og ved siden av do" også ja.

Minstemor i går kveld var grei, hun satt ved siden av meg med bøtta til hun kastet opp, Å gikk hun på badet og fikk vann til å skylle munnen og vaske seg litt og så la hun seg. Hun var altså kvalm, derav at hun satt med bøtta til det kom. Det ble med den ene. Luksus.

Bløte bleier er jo MYE mer håndterlig enn oppkast på dissa små!
Omgangssyke med oppkast er de få gangene jeg MÅ ty til barnetv på jobb, for å sikre at ungen sitter stille på fanget med bøtta under haka :bag::hilarious:
Får ikke overtalt en liten sånn en til å ikke løpe rundt :p

Masse god bedring :Heartred
Ting som kommer ut av munn er grusomt (slim, oppkast osv) :wacky:
Ehh, nei, ikke lett å få dem til å ikke løpe rundt. blir nok til å bestikke med tv når ungene opplever oppkast :wacky:

Hos oss har treffsikkerheten stort sett blitt bedre med økende alder. Når eldste vsr liten la vi bare et håndkle på gulvet og holdt ham over, bøtta bomma han på uansett. Somregel holder han seg nå til han rekker fem, men vi hsr hatt tilfeller av "ned hele trappa, gjennom gangen og ved siden av do" også ja.

Minstemor i går kveld var grei, hun satt ved siden av meg med bøtta til hun kastet opp, Å gikk hun på badet og fikk vann til å skylle munnen og vaske seg litt og så la hun seg. Hun var altså kvalm, derav at hun satt med bøtta til det kom. Det ble med den ene. Luksus.

Eg pleier som oftest kaste opp 1 gang. Rart det har blitt omvendt her. Hun skjønner ikkje at hun kommer til å kaste opp, før det er for seint. Går det omgangsjuko i Bergen?

Hehe. Nei. Det er det ikke.
Svigerfar og hans kone har vært i Frankrike og Italia og hadde med blant annet gaver til oss (meg) som er spiselige :)

Eg pleier som oftest kaste opp 1 gang. Rart det har blitt omvendt her. Hun skjønner ikkje at hun kommer til å kaste opp, før det er for seint. Går det omgangsjuko i Bergen?
Aner ikke. Jeg har ikke vært i Bergen siden mai 2012

Eh. Trudde du budde her, ana ikkje kva eg surra med no :D
Bodde der i 14 år men flyttet mai 2012 til Sunnmøre. Holder fortsatt med Brann. Det gjorde jeg før jeg flyttet ned også men det var mer teoretisk. Det ble mer reelt da jeg traff mkn mann som er innbarka supporter og var aktiv i supporterklubben etc

Bodde der i 14 år men flyttet mai 2012 til Sunnmøre. Holder fortsatt med Brann. Det gjorde jeg før jeg flyttet ned også men det var mer teoretisk. Det ble mer reelt da jeg traff mkn mann som er innbarka supporter og var aktiv i supporterklubben etc

Derfor eg blingsa då :)

Og litt panikk frå omgangsjuko, så håpet den var over no. Eller som yngste seie: ungdomsjuko :laughing002
Hehe

Høyst usikker på om det var omgangssyke yngste hadde men var ganske sikker på at hun ikke hadde det en gang før, og, vel 3 dager senere hadde i alle fall broren det.... Så det ble hjemmedag på henne i alle fall

Back
Topp