Prøve på førstemann

Å uff så leit! Bra du får oppfølging! ❤️ Lykke til ❤️

Babybevegelser og ultralyd var helt normale. Legen tror jeg har en allergisk reaksjon, så jeg skal prøve allergimedisin. Hun ringer uansett på tirsdag ang gårsdagens blodprøver. Hvis de ikke er bra tar jeg nye prøver på tirsdag. Jeg skulle ta kontakt ved økt kløe eller mindre liv.

Babybevegelser og ultralyd var helt normale. Legen tror jeg har en allergisk reaksjon, så jeg skal prøve allergimedisin. Hun ringer uansett på tirsdag ang gårsdagens blodprøver. Hvis de ikke er bra tar jeg nye prøver på tirsdag. Jeg skulle ta kontakt ved økt kløe eller mindre liv.
Oki bra. :)

38+6
I dag har samboeren og jeg skrudd opp stellebord og babyseng. Så deilig å ha det klart! Om 11 dager kan det hende han er her:happy:

På mandag skal jeg til jm. Fastlegen min har satt opp tlf.time til meg, og da får jeg svar på om jeg har gallesyre i blodet. Hvis det er det, må babyen ut.

38+6
I dag har samboeren og jeg skrudd opp stellebord og babyseng. Så deilig å ha det klart! Om 11 dager kan det hende han er her:happy:

På mandag skal jeg til jm. Fastlegen min har satt opp tlf.time til meg, og da får jeg svar på om jeg har gallesyre i blodet. Hvis det er det, må babyen ut.
Lykke til!

38+6

Lykke til ❤️

38+6

Lykke til :Heartblue

Masse lykke til! ❤️ Krysser fingrene for deg ❤️

39+1
I dag var jeg hos jordmor til vanlig time. Hun gjorde de vanlige undersøkelsene, og hodet er festet:happy: Hun var også nysgjerrig på prøvesvarene. De viste gallesyreverdi på 8. Bittelitt for mye. Hun ringte føden og jeg dro rett dit. Det ble utført ny CTG og ultralyd. Alt var normalt med babyen.
I morgen skal jeg ta nye blodprøver og se om det er noen forskjell når jeg er fastende. Ved mer kløe eller mindre bevegelse skal jeg ringe sykehuset. Uansett så blir det ny kontroll på mandag.

39+6
Onsdag var jeg på sykehuset igjen pga hovne fingre og mer utslett. Siden den nye blodprøven viste normal verdi på gallesyre, så har jeg ikke intrahepatisk kolestase. I stedet har jeg PUPPP. Det gir utslett/elveblest og kløe. Heldigvis forsvinner det når babyen er født.

Jeg kjenner kynnere hver eneste dag. Utrolig ubehagelig når magen blir hard. Håper lille mini snart kommer ut! Bare 4 dager til termin :happy:

Back
Topp