Om en uke regnes han ikke lenger som prematur36+0
Nøyaktig en mnd til termin
Lille mini er aktiv som bare det.
Nå vil jeg snart ha han ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om en uke regnes han ikke lenger som prematur36+0
Nøyaktig en mnd til termin
Lille mini er aktiv som bare det.
Nå vil jeg snart ha han ut!
Om en uke regnes han ikke lenger som prematur![]()
Måtte det gå fort!Gratulerer med 36 uker! En måned igjen!!!![]()

Takk for det!Gratulerer med 36 uker.
Ellers må dere ha lykke til med visninger og tømming av leilighet.
Så spennende daLeiligheta mi ligger på Finn. Visning om ei ukeSamboers leilighet skal fotograferes denne uka, og legges ut siste helga denne mnd. Utrolig spennende!
Hvordan går det med deg? Så innmari dumt at testene tullet med deg i helga![]()
Takk!Så spennende daHåper første visning gikk fint.
Går greit og er "fit for fight"Føler det er så nære før spiren sitter så kan hvertfall ikke gi opp nå.
Gratulere med 36 uker![]()

Gratulerer med salget. Det gikk jo fort daTakk!
Visningen gikk fint, og leiligheta ble solgt i går. Etter jobb i morra skal jeg begynne å pakke
Jeg krysser fingre for at det snart klaffer for dere!
Gratulerer med salget. Det gikk jo fort daLykke til med pakkinga!
Takk![]()
Gratulerer så masse med salget av leiligheten.
Takk! Deilig å vite at vi er kvitt den ene leiligheta. Nå gjenstår det å få solgt leiligheta til kjæresten.Gratulerer med salget!!![]()
Lykke til med det og håper det går like fortTakk! Deilig å vite at vi er kvitt den ene leiligheta. Nå gjenstår det å få solgt leiligheta til kjæresten.
Jeg tror nok at det skal gå bra ogsåLykke til med det og håper det går like fort![]()

Veldig fornøyd med resultatet!

Å huff. Bra det blir sjekket da!! Lykke til!38+2
I dag har jeg vært hos fastlegen pga kløende utslett på hender og føtter. Han og overlegen på sykehuset tror det kan være intrahepatisk kolestase. Når blodprøvesvarene kommer skal jeg til sjekk på sykehuset. Ved høye verdier blir jeg igangsatt fordi dette kan være dødelig for babyen![]()
Takk! Jeg må innrømme at det bekymrer meg...Å huff. Bra det blir sjekket da!! Lykke til!
Ja, det skjønner jeg.. Krysser fingrene for deg!Takk! Jeg må innrømme at det bekymrer meg...