Prøve på førstemann

Gratulerer med 36 uker! En måned igjen!!! :D

Leiligheta mi ligger på Finn. Visning om ei uke :happy: Samboers leilighet skal fotograferes denne uka, og legges ut siste helga denne mnd. Utrolig spennende!

Hvordan går det med deg? Så innmari dumt at testene tullet med deg i helga:grumpy:
Så spennende da :) Håper første visning gikk fint.

Går greit og er "fit for fight" :) Føler det er så nære før spiren sitter så kan hvertfall ikke gi opp nå.

Gratulere med 36 uker ❤️

Så spennende da :) Håper første visning gikk fint.

Går greit og er "fit for fight" :) Føler det er så nære før spiren sitter så kan hvertfall ikke gi opp nå.

Gratulere med 36 uker ❤️
Takk!
Visningen gikk fint, og leiligheta ble solgt i går. Etter jobb i morra skal jeg begynne å pakke:happy:

Jeg krysser fingre for at det snart klaffer for dere!

Takk!
Visningen gikk fint, og leiligheta ble solgt i går. Etter jobb i morra skal jeg begynne å pakke:happy:

Jeg krysser fingre for at det snart klaffer for dere!
Gratulerer med salget. Det gikk jo fort da :) Lykke til med pakkinga!

Takk ❤️

Gratulerer med salget!! :D

37+2
I går var jeg hos jm. Hun tror ikke babyen er så stor. Kanskje han ender på 3.5-3.7 kg. Hjertet slo som bare det. Han sprengte nesten doppleren :hilarious:
På kvelden i går spiste jeg middag på Heim med barndomsvenninnene mine.
I dag har jeg hatt siste dag på jobb før foreldrepermisjonen. Nå er det bare å gå og vente på babyen min :happy:

38+1
Deilig med permisjon!
Jeg kjenner at det begynner å bli tungt nå som det nærmer seg termin. Hvis jeg går for mye har jeg til tider veldig nedpress. Ubehagelig!

I helga ble jeg ferdig med nyfødtjakka til lille mini:happy: Veldig fornøyd med resultatet!
IMG_20190406_230730_196.jpg

38+2
I dag har jeg vært hos fastlegen pga kløende utslett på hender og føtter. Han og overlegen på sykehuset tror det kan være intrahepatisk kolestase. Når blodprøvesvarene kommer skal jeg til sjekk på sykehuset. Ved høye verdier blir jeg igangsatt fordi dette kan være dødelig for babyen :grumpy:

38+2
I dag har jeg vært hos fastlegen pga kløende utslett på hender og føtter. Han og overlegen på sykehuset tror det kan være intrahepatisk kolestase. Når blodprøvesvarene kommer skal jeg til sjekk på sykehuset. Ved høye verdier blir jeg igangsatt fordi dette kan være dødelig for babyen :grumpy:
Å huff. Bra det blir sjekket da!! Lykke til!

Så bra du blir sjekket og fulgt opp. Snart har du den lille i dine armer :Heartred Lykke til :Heartred

Back
Topp