Godt voksne prøvere (35+)

Er 38 og prøver på vår første.
 
38år her også, 39 i løpet av året.
Vi har prøvd i 2 1/2 år nå på vår første barn, har mistet flere. Vi har prøvd hormoner i hytt og vær, og skal snart inn til forsamtale for IVF.
Håper i det lengste på klisjeen om å bli gravid på egenhånd når vi venter på IVF :knegg:
 
Last edited:
40 år her.... akkurat blitt gravid med nr 4☺️. 1 MA i uke 9 og en SA i uke 5. Så slapper ikke helt av, men håper den sitter nå og utvikler slik den skal☺️☺️
 
40 år her.... akkurat blitt gravid med nr 4☺️. 1 MA i uke 9 og en SA i uke 5. Så slapper ikke helt av, men håper den sitter nå og utvikler slik den skal☺️☺️
Hipp hurra, gir meg håp:Heartred
 
Eg er vel den gamlaste ta alle her og 1 % sjanse til og bli Gravid. Stopper prøvingen i august da er vel egga vert lik 0. Kan hende dei er lik 0 no og. Men jeg håper håper håper.
 
Jeg ble nylig 39 og har i snart tre år prøvd på en attpåklatt (nr 3). Har hatt en MA uke 12 og en SA uke 6 i mellomtiden.
 
Er 38 og prøver på nr.3. Har prøvd siden august... mistet (tidlig) to ganger hittil. Har aldri merket noe til EL, har hatt veldig stabile sykluser hele livet og har aldri kjent på symptomer utenom graviditet. Inntil de siste mnd nå; har hatt intense graviditetssymptomer hver syklus nå, sjukt irriterende:( Fikk de to første barna uten å prøve aktivt, og det tok noen år før mannen ble med på å prøve på nr.3. Trodde kanskje at vi var super-babymakers men der fikk jeg en på trynet gitt. Har egentlig fått en liten følelse av at dette ikke går, men kan jo håpe at jeg tar feil. Drømmen virker ekstremt fjern nå i hvert fall.
 
Jeg blir 36 i mai, prøver på nummer 3.
Har prøvd siden august. 1. og 2. Kom på 1. og 2. forsøk, men nummer 3 tar visst lenger tid. Prøver å ikke stresse med det, men blir jo ganske skuffet hver gang mensen kommer. Ville vært så deilig å snart bare kunne puste lettet ut og vite at nummer 3 er på plass i magen...
 
Uææ... Jeg hører vel til under denne kategorien jeg også, da...! :shy:

35 år, fyller 36 i høst. Prøver på nr. 2 - forsøkt siden rundt august-september 2018 en gang.
Tok sin tid å bli gravid med nr.1, men føler på at jeg har litt dårligere tid denne gangen, hadde håpet det ville gå litt fortere nå. Vi har vel prøvd aktivt med tester o.l. i 3-4 mnd.
 
Uææ... Jeg hører vel til under denne kategorien jeg også, da...! :shy:

35 år, fyller 36 i høst. Prøver på nr. 2 - forsøkt siden rundt august-september 2018 en gang.
Tok sin tid å bli gravid med nr.1, men føler på at jeg har litt dårligere tid denne gangen, hadde håpet det ville gå litt fortere nå. Vi har vel prøvd aktivt med tester o.l. i 3-4 mnd.

Jeg er også 35, fyller 36 i høst. Prøver på nummer to, har forsøkt siden oktober 2018. Tok 16 PP å bli gravid med førstemann, men håpet det skulle gå fortere denne gangen. :)
 
Er 37 og har prøvd på nr 3 siden jeg var 35.
Har vært gravid 3 ganger siden det, gravid igjen nå og håper at dette er «it».
 
Jeg er også 35, fyller 36 i høst. Prøver på nummer to, har forsøkt siden oktober 2018. Tok 16 PP å bli gravid med førstemann, men håpet det skulle gå fortere denne gangen. :)

Jøss - vi har jo nesten dønn likt løp vi, da! :D
Jeg brukte nesten 1,5 år på å bli gravid med nr.1.
 
Blir snart 38 og prøver på nr.2. Er i PP9 no. Tok 8PP med nr.1, så no håpar me det klaffar snart... Var hos gynekolog denne veka for ein sjekk (begge to) og ting ser OK ut. Me blei anbefalt å prøva nokon mnd til og ta kontakt igjen då om det fortsatt ikkje klaffar. Håpar me klarer det på eiga hand, men fint å vita at det er hjelp å få litt lenger framme i løypa om det ikkje går! Lykke til alle saman!! ❤️
 
Skal prøve på barn nr. 3. Jeg blir 39 i år. De to forrige barna kom lynraskt, så siden vi vet det, og vi vil ha 2020-barn, kan vi ikke starte ennå. Om det blir prematurt blir det 2019 barn. Vil ikke barnet skal bli den minste i klassen osv. Så vi venter litt med prøving.
 
Back
Topp