Symptom-tråden

Jeg føler meg egentlig veldig frisk men opplever at jeg våkner på merkelige tidspunkt f.eks når jeg har lagt meg etter nattevakt så våkner jeg 2 timer senere, noe aldri pleier å gjøre. Og vanlig netter våkner jeg plutselig flere ganger grytidlig. Har utrolig merkelige drømmer også! Trodde ikke sånt skulle skje før man var myyyye lengre uti svangerskapet. Jeg har nettopp begynt på uke 8 (7+0)
Samme her. Våkner og er lys våken til rare klokkeslett :eek:
 
Jeg har blitt mer uggen og blir skikkelig kvalm når jeg er sulten. Det strekker i magen og jeg er veldig trøtt/sliten. Sover også dårlig for tiden.
 
Endelig fikk jeg et symptom!!
Forstoppelse så det hyler etter !!! :hilarious::hilarious:

Hvis det går under symptomlisten vell og merke :hilarious:
 
6+2.
Har forsterka luktesans. Får veldig kjappt vondt i korsryggen. Blir lett svimmel. Alle følelser er forsterka, så er en berg og dalbane bare de mest normale hverdagsrutinene, haha. Men syns faktisk jeg hadde flere og mer tydelig symptomer frem til for et par dager siden. :nailbiting:
 
6+6 - ømme pupper, kvalme, mensmurringer og hyppige humørendringer :p Alt dette varierer veldig i intensitet i løpet av dagen.

I tillegg våkner jeg uten store problemer om morgenen - det er ikke helt likt meg :joyful:
 
5+0 foreløpig bare mensmurringer og ømme bryster. Var veldig lite kvalm forrige svangerskap, krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen også:)
 
Føler ikke st jeg har noen jeg, er 6+2, ganske oppblåst og mye luftsmerter. Uggen til tider men ikke kvalm. Ikke ømme bryster. Ikke noe særlig utflod. Litt såre nipler, og ikke treg mage(men spiser normalt dor engabgsskyld da) spiste nesen bare en gang om dagen før nå er jeg veldig ofte sulten :p
 
7+6 og VELDIG sulten. Har begynt å få cravings også, i går begynte jeg å grine når jeg tenkte på wienerpølser fordi jeg hadde så lyst på. Og når jeg endelig fikk spist det begynte jeg å grine gledestårer fordi det var så godt... Hater det egentlig til vanlig :sick009 Må egentlig bare le av hele greia!

Ellers er jeg mye kvalm/uggen, ømme pupper, emosjonell. Magen er også definitivt begynt å synes :Heartred
 
Føler ikke st jeg har noen jeg, er 6+2, ganske oppblåst og mye luftsmerter. Uggen til tider men ikke kvalm. Ikke ømme bryster. Ikke noe særlig utflod. Litt såre nipler, og ikke treg mage(men spiser normalt dor engabgsskyld da) spiste nesen bare en gang om dagen før nå er jeg veldig ofte sulten :p
Fler som har lite symptomer? Dette er første gang som gravid etter prøving i nesten 3 år og 5 år uten prevensjon. Blir nervøs kår jeg ikke kjenner noe keg.
 
Symptomene her minker, men er uggen. Igår kasta jeg opp to ganger, mens idag er jeg helt fin.
 
Kjenner bare på litt røsking nedi der, og kjenner det litt i bekken. Ellers ingen symptomer, 5+5 :)
 
Lite symptomer egentlig. Av og på ømme bryster og litt såre nipler. Trøtt og rimelig emosjonell. Og opp og tisser hver natt ;) 6+4
 
Fikk beskjed av mannen i går kveld da jeg skulle skifte, om at puppene mine hadde blitt større. Det er vel ett symptom det også :p
 
Enkleste måten å beskrive formen min er at det føles ut som at jeg er konstant er "fyllasjuk" :depressed:
 
8+0 og EKSTREM angst for å miste. Trøster meg med at symptomene øker i styrke... Kvalme, må spise hele tiden, livmoren vokser, puppene vokser, tisser hele tiden. Og må kjøpe mammabukser og større undertøy i dag :D
 
Fikk beskjed av mannen i går kveld da jeg skulle skifte, om at puppene mine hadde blitt større. Det er vel ett symptom det også :p
Merkelig hvordan de har stålkontroll på hvert gram i endring i størrelse :laughing021
Her må det kjennes på vektendring også. :laughing021
 
Merkelig hvordan de har stålkontroll på hvert gram i endring i størrelse :laughing021
Her må det kjennes på vektendring også. :laughing021
Haha ja akkurat det har han stålkontroll på :laughing021
 
Back
Topp