Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Hei dere, hvor mange ulike modeller av clear blue monitorer er der ute?
Jeg har en gammel type kjøpt billig.. får jo sååå lyst på den digitale over her da he he :D Varierer veeeldig prisene på det jeg antar er de nyeste modellene.. clear blue advanced? Clearblue fertility monitor 1.1?
 
Hei dere, hvor mange ulike modeller av clear blue monitorer er der ute?
Jeg har en gammel type kjøpt billig.. får jo sååå lyst på den digitale over her da he he :D Varierer veeeldig prisene på det jeg antar er de nyeste modellene.. clear blue advanced? Clearblue fertility monitor 1.1?
Det finnes bare to typer, den gamle og den nye, bare forskjellige navn på den nye tenker jeg. Dette er den nye, som også er advanced.
https://www.komplettapotek.no/produ...tyr/selvtester/clearblue-fertility-monitor-11
 
Det finnes bare to typer, den gamle og den nye, bare forskjellige navn på den nye tenker jeg. Dette er den nye, som også er advanced.
https://www.komplettapotek.no/produ...tyr/selvtester/clearblue-fertility-monitor-11

Etter x antall google søk var det det jeg konkluderte med også.. har kommet over skikkelig bra tilbud på en monitor.. går det ann å stille inn hvilken som helst syklusdag eller er det som den gamle modellen at man kan kun stille inn inntil syklusdag 5?
 
Etter x antall google søk var det det jeg konkluderte med også.. har kommet over skikkelig bra tilbud på en monitor.. går det ann å stille inn hvilken som helst syklusdag eller er det som den gamle modellen at man kan kun stille inn inntil syklusdag 5?
Ser du leste svaret mitt i den andre tråden :)
 
EL har kanskje vært ja men hadde nok lagt inn aksjer i tilfelle :)
Hvis man får max på monitoren så får man alltid to dager med max før en dag med høy så tilbake til lav. EL er vel rundt andre dag med max og høy. Egget lever også ca 24 timer etter EL.
Da har vi lagt inn ekstra sikkerhet og håper på det beste! Tusentakk for så fint og utfyllende svar. Jeg har ikke brukt den monitoren så lenge, så jeg er ikke helt inn i det! Nå kan ventetiden begynne....:yuck::love017
 
Da har vi lagt inn ekstra sikkerhet og håper på det beste! Tusentakk for så fint og utfyllende svar. Jeg har ikke brukt den monitoren så lenge, så jeg er ikke helt inn i det! Nå kan ventetiden begynne....:yuck::love017
Lykke til i dpo land! Spennende tid fremover :)
 
Jeg fikk jo da max på CD15 (dag 10 med testing). Monitoren bad ikke om ny test i dag, men viste max i dag også. Etter det har har forstått, så viser monitoren uansett 2 dager max?
Aksjer ble lagt inn i går, på 1.dag max, og vi tenkte å ta en runde til i kveld. Håper det holder :smiley-angelic001

Jeg kjente forresten noen stikkinger i går ettermiddag, på venstre siden av magen. Litt som når man får sting/hold... Og i morges syntes jeg at puppene var litt ømme. Aldri tenkt over å kjenne etter når man har eggløsning før, så er nok gjerne bare innbilning.
 
Last edited:
Jeg fikk jo da max på CD15 (dag 10 med testing). Monitoren bad ikke om ny test i dag, men viste max i dag også. Etter det har har forstått, så viser monitoren uansett 2 dager max?
Aksjer ble lagt inn i går, på 1.dag max, og vi tenkte å ta en runde til i kveld. Håper det holder :smiley-angelic001
Ja den viser alltid to dager med max om man tester på dag to eller ei. Så vil den vise høy og så lav. Snart i dpo land på deg :) Lykke til!!
 
Ja den viser alltid to dager med max om man tester på dag to eller ei. Så vil den vise høy og så lav. Snart i dpo land på deg :) Lykke til!!

Tusen, tusen takk! :)
 
Hva ville dere regnet som 1dpo? Jeg stoler ikke helt 100% på denne monitoren.. Hehe... Tenker selv at kanskje el var i dag, siden den var såpass "negativ" i dag? Er vel da man har el og ikke når den er mørkest?☺️ Eller ville dere regnet dpo allerede max dag 2? Eller ved høy, etter dag 2 med max?
 

Vedlegg

  • 4CAB6435-1C2D-4A74-B0A0-DC5A2233671C.jpeg
    4CAB6435-1C2D-4A74-B0A0-DC5A2233671C.jpeg
    251,3 KB · Visninger: 141
CD9 og dag 3 med høy på monitoren. Håper på max om 2-3 dager:happy119
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190126-171923_Gallery.jpg
    Screenshot_20190126-171923_Gallery.jpg
    774,7 KB · Visninger: 68
Cd 12
Max i dag, fikk ikke testet i går da. Men vet ikke om det blir aksjer i dag, er bare helt utslitt. Håper vi får det til.
 
Hvilken dpo har dere opplevd positiv gravid på monitor? Er det slik at den er veldig lite følsom på det?
 
Hvilken dpo har dere opplevd positiv gravid på monitor? Er det slik at den er veldig lite følsom på det?
Den er nok lite følsom, 50mlu. Så noe før IKM vil jeg tro er sjeldent.
 
Har fått høy 8 dager nå.. el slim litt i går og mye i dag pluss murring. Kun en testdag igjen i morgen, hadde jo vært gøy om den viste Max i morgen:) lagt aksjer to siste dagene.. og planer om det i kveld!
 
Har fått høy 8 dager nå.. el slim litt i går og mye i dag pluss murring. Kun en testdag igjen i morgen, hadde jo vært gøy om den viste Max i morgen:) lagt aksjer to siste dagene.. og planer om det i kveld!
Spørr ikke monitoren etter flere tester om det fortsatt ikke viser max da? Altså først ti så opp til ti til eller nå i den duren?

CD19 her, fikk høy idag. Håper på max denne pp, forrige fikk jeg ikke det.
 
Noen som har benyttet monitoren selv om man har hatt letrozol og fått falsk Max monitoren? (ja, vet det at det str at man ikke skal bruke monitoren da :facepalm:)
 
Noen som har benyttet monitoren selv om man har hatt letrozol og fått falsk Max monitoren? (ja, vet det at det str at man ikke skal bruke monitoren da :facepalm:)
Jeg har ikke brukt monitoren ved bruk av Femar(Letrozol) men brukt EL strimler og ikke fått falsk positiv test på de. Skulle trodd det er det samme med monitoren.
 
Back
Topp