November 2018

Da er jeg også en ruger :D Føles så spennende, første gang med ivf. Fikk ut 6 modne egg fredag. 4 ble befrukta og idag ved innsett utviklet alle 4 seg normalt. Så da blir 3 egg dyrket til blastocyst og forhåpentligvis fryst ned på torsdag. Lykke til til alle dere andre :happy:

Gratulerer som ruger! Høres ut som du har bra kvalitet, da. Lykke til! :)

Begynt å spotte i dag, så tror løpet er kjørt her... røde lutinusrester i bindet i dag:( Har ikke testet enda, men samme skjedde sist. Har mistet troen siste dagene siden alle symptomene er forsvunnet.
Ååå nei så leit! Men har du testet?

Små stressa!! Var på UL, slimhinnen var ikke tykk nok. Ca 6.4mm. Alt annet var bra, ingen folikkler. Og det så visst overraskende bra ut etter uttak sist måned. Hadde måtte diskutere med de andre om jeg skal vente litt til å se, evt settes på Progynova igjen.... Håper bare ikke forsøket blir avbrutt.

Har du frys i naturlig eller styrt syklus? Med styrt er det jo ikke noe problem å gå noen dager til! Krysser fingrene for at det ordner seg[emoji108][emoji2532]

Er det noen andre som får hodepine av lutinus?

Ja, jeg har hatt sporadisk hodepine som sitter langt frem på hodet mot pannen. Mener det står i pakningsvedlegget at det er en ganske vanlig bivirkning[emoji846] Hold ut!
Ja nettopp. Der jeg har hodepine. Det er så ubehagelig!

Back
Topp