November 2018

Jeg skal på UL idag og sjekke tykkelsen på livmor slimhinnen. Kjenner jeg er små nervøs, for nå begynner dag for innsett å nærme seg

Lykke til [emoji173]️

Så leit å høre, hadde virkelig håpet det skulle være din tur også denne gang! Sender deg en stor klem [emoji173]️
Takk for det❤️ Har hatt mer følelsen siste dagene at det ikke kom til å gå. Er så usikker hva jeg skal gjøre videre. Har jo hatt 5 uttak til nå, og kun 2 egg har klart seg til blasto. Vurderer second opinion på en annen klinikk.

Begynt å spotte i dag, så tror løpet er kjørt her... røde lutinusrester i bindet i dag:( Har ikke testet enda, men samme skjedde sist. Har mistet troen siste dagene siden alle symptomene er forsvunnet.

Huff, så trist.. stor klem til deg [emoji173]️

Da var uttaket overstått. Da jeg gikk på puregon fikk jeg ut 11 og da ble 3 klare til innsett, og andre gangen 9 egg, med 2 klare til innsett. Denne gangen på Fostimon var det 6 egg. Spennende å se hvor mange som overlever til innsett denne gangen

Da var uttaket overstått. Da jeg gikk på puregon fikk jeg ut 11 og da ble 3 klare til innsett, og andre gangen 9 egg, med 2 klare til innsett. Denne gangen på Fostimon var det 6 egg. Spennende å se hvor mange som overlever til innsett denne gangen

Vel overstått og tvi tvi! Håper det er ordentlig gull blant de 6[emoji4]

Begynt å spotte i dag, så tror løpet er kjørt her... røde lutinusrester i bindet i dag:( Har ikke testet enda, men samme skjedde sist. Har mistet troen siste dagene siden alle symptomene er forsvunnet.
:( Så kjedelig! Når skal du teste da?

Da er jeg også en ruger :D Føles så spennende, første gang med ivf. Fikk ut 6 modne egg fredag. 4 ble befrukta og idag ved innsett utviklet alle 4 seg normalt. Så da blir 3 egg dyrket til blastocyst og forhåpentligvis fryst ned på torsdag. Lykke til til alle dere andre :happy:

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, oppstart ca 30 oktober
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November.
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november- antatt innsett av blasto 19 november.
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49

:Heartred Ruger:
Nord84
-B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Krysser-fingrene - IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Lil-17- IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus - Testdato 26/11
Lille-M - B1 - FER#1 (#ICSI) - styrt syklus med Progynova + Lutinus - kontroll 9.11
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Innsett 12/11

:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:
Persefone -
1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11

:Heartred Ikke gravid:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmåned med mange terminspirer!! :Heartbigred

Prøver å holde listen oppdatert, men merker at jeg ikke er den flinkeste på dette... :P Om det er noe jeg ikke har fått med meg så gi beskjed ;)

Små stressa!! Var på UL, slimhinnen var ikke tykk nok. Ca 6.4mm. Alt annet var bra, ingen folikkler. Og det så visst overraskende bra ut etter uttak sist måned. Hadde måtte diskutere med de andre om jeg skal vente litt til å se, evt settes på Progynova igjen.... Håper bare ikke forsøket blir avbrutt.

Små stressa!! Var på UL, slimhinnen var ikke tykk nok. Ca 6.4mm. Alt annet var bra, ingen folikkler. Og det så visst overraskende bra ut etter uttak sist måned. Hadde måtte diskutere med de andre om jeg skal vente litt til å se, evt settes på Progynova igjen.... Håper bare ikke forsøket blir avbrutt.

Hvordan gikk det? :) håper du fikk fortsette runden:)

Så irriterende hvis det blir avbrutt. Håper virkelig du slipper det!

Back
Topp