August har bare flydd forbi føles det som Ingen ferie før 2019
Under 4 mnder til jul....
Hmmm. Det minner meg på at jeg må finne fram strikkeboka jeg skal bruke for julegaver, og ikke minst gjøre ferdig de jeg holder på med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
August har bare flydd forbi føles det som Ingen ferie før 2019
Hurra for snart julAugust har bare flydd forbi føles det som Ingen ferie før 2019
Tann nr 3 er kommet og 4-5 og 6 er på hell. Herrefred for noen uker!
God morgen [emoji16]
Jeg har drømt at jeg har vært et sted og en ipad har drevet og ringt og jeg har ikke klart å slå den av.
Plutselig kommer Frøkna og sier at klokka ringer og at hun våknet av den [emoji23]
Så det er rett og slett min alarm som har ringt og ingen ipad [emoji23]
Ja, neste uke er det ikke møte med kommunen og ikke bryllup i alle fall. Men kor som gjør logistikken rundt spilling og korps mer krevende. Hun er ferdig på kor 19, han er hjemme fra spilling 1850 og og foreldremøtet er 19 så minstemor må være med på hente runde for ungene, sånn egentlig etter hennes leggetid.
Det var avvik på svarene. De håper og tror det «bare» er blodårer i hjernen som ikke transporterer blodet som de skal. Skal på masse flere undersøkelser og ny MR med kontrastvæske.
Jeg vil gi en gave til de som har hjulpet oss med flytting. Tips til hva jeg kan gi? Ikke alkohol.
Har noen av dere problemer på forumet i dag?
Vært en tur i byen , hentet pakker, kjøpt ny drikkeflaske til kengubarnet og litt annet.
Begynner å bli klar for leirskole nå
Har noen av dere problemer på forumet i dag?
Min mann står opp kl 05, så det er ikke noe alternativ her [emoji42]Hos oss har mannen vekking fem min etter meg. Sånn at vi i alle fall våkner om jeg vare slår av min.
Du som er dårlig? [emoji852]️Det var avvik på svarene. De håper og tror det «bare» er blodårer i hjernen som ikke transporterer blodet som de skal. Skal på masse flere undersøkelser og ny MR med kontrastvæske.
Ja jeg slet med både nettleser og tapatalk i går.. Stod bare og lasta.Har noen av dere problemer på forumet i dag?
[emoji31] i natt våknet lillemor klokken 4. Tok henne inn i senga vår, 15 min etterpå bæsjet hun seg ut. Så da ga jeg henne ei flaske og la henne i sin seng, så kastet hun sannelig opp i hele senga si... [emoji31]
Ånei
Omgangssyke på gang?
JaDu som er dårlig? [emoji852]️
Midtenav septSå spennende[emoji16] når drar han??
Nei... tipper hun har fått i seg noe hun ikke tåler, eller for mye. Hun har mpa og får ekstremoppkast ved inntakelse av mp...