❤ IKM uke 22 ❤

Spennende[emoji5] Har du lagt ut testene dine? Er det make sure tester 25 mlu?
Ligger på ikm uke 23 gruppa :-) men min er 10 mlu. Så den nyeste du la ut då, må jo være noe på gang der :) vertfall siden det er 25. Vurderer og prøve en digital enten i kveld eller i morgen tidlig :woot: har så mange liggende :p

Ligger på ikm uke 23 gruppa :-) men min er 10 mlu. Så den nyeste du la ut då, må jo være noe på gang der :) vertfall siden det er 25. Vurderer og prøve en digital enten i kveld eller i morgen tidlig :woot: har så mange liggende :p

Hvor mange dpo er du? Streken er nesten borte nå[emoji17]

Har du lagt ut testene dine i denne tråden? Er tom for de tidlig testene. Begynte å teste allerede 6 dpo og greidde ikke styre meg[emoji5] Hadde bare 5 av de..
IMG_7265.JPG

Har ikke lagt dem ut, men her er dem (Make Sure 10mlU). Jeg temper og el tester så er rimelig sikker på når el var :)

Jeg har pleid å få positiv digital 10 dpo. Jeg har testet så mye og hatt veldig fin stigning forrige graviditet. Endte allikevel med ma. Håper dette er gullegget og at jeg får oppleve en frisk graviditet.

Jeg har pleid å få positiv digital 10 dpo. Jeg har testet så mye og hatt veldig fin stigning forrige graviditet. Endte allikevel med ma. Håper dette er gullegget og at jeg får oppleve en frisk graviditet.

Jeg har pleid å få positiv digital 11 dpo, denne gangen ble den ikke det før 12 dpo:)

Denna mense her er svakere en dei 3 siste mnd. Dei 3 siste hadde jeg positive G tester 3 til 4 dager inn i mens perioden. No var testane blanko fra 12 dpo. Merker forskjell på det. Rar kropp en har.

Jeg har pleid å få positiv digital 11 dpo, denne gangen ble den ikke det før 12 dpo:)
Jeg har dobbel pk cbd som jeg kjøpte på tilbud på komplett apotek.. Men tror nok ikke jeg kommer til å teste med dem med det første. Får se om dette er noe mer enn en kjemisk.

Back
Topp