Ligger på ikm uke 23 gruppaSpennende[emoji5] Har du lagt ut testene dine? Er det make sure tester 25 mlu?
har så mange liggende Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på ikm uke 23 gruppaSpennende[emoji5] Har du lagt ut testene dine? Er det make sure tester 25 mlu?
har så mange liggende Ligger på ikm uke 23 gruppamen min er 10 mlu. Så den nyeste du la ut då, må jo være noe på gang der
vertfall siden det er 25. Vurderer og prøve en digital enten i kveld eller i morgen tidlig
har så mange liggende
![]()
Ååååå,gratulerer[emoji173]
Fikk ikke telefonen til å fokusere ordentlig, så det er litt uklart bilde. Men man skimter at det er noe rosa der...eller??
Har du lagt ut testene dine i denne tråden? Er tom for de tidlig testene. Begynte å teste allerede 6 dpo og greidde ikke styre meg[emoji5] Hadde bare 5 av de..
Jeg ser det GODT. Kjenner ikkje til dei testane.Noen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!Vis vedlegget 260645
Ser kjempe lovendes ut.Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv
Ligger på ikm uke 23 gruppamen min er 10 mlu. Så den nyeste du la ut då, må jo være noe på gang der
vertfall siden det er 25. Vurderer og prøve en digital enten i kveld eller i morgen tidlig
har så mange liggende
![]()
Det SKAL DUJeg har pleid å få positiv digital 10 dpo. Jeg har testet så mye og hatt veldig fin stigning forrige graviditet. Endte allikevel med ma. Håper dette er gullegget og at jeg får oppleve en frisk graviditet.
Jeg har pleid å få positiv digital 10 dpo. Jeg har testet så mye og hatt veldig fin stigning forrige graviditet. Endte allikevel med ma. Håper dette er gullegget og at jeg får oppleve en frisk graviditet.
Jeg har dobbel pk cbd som jeg kjøpte på tilbud på komplett apotek.. Men tror nok ikke jeg kommer til å teste med dem med det første. Får se om dette er noe mer enn en kjemisk.Jeg har pleid å få positiv digital 11 dpo, denne gangen ble den ikke det før 12 dpo![]()
Det SKAL DU
Ser kjempe lovendes ut.
11 dpo i dag. Håper det er fordi du bruker 25 mlu test og at den blir sterkere i morgenHvor mange dpo er du? Streken er nesten borte nå[emoji17]
Vant sokker.Takk [emoji173]️ Vant du premie?
Hcg kan ein ikkje bli klok på.Er den ikke svak til å være 10 dpo. Er vant med early så tidlig, kanskje derfor