Jeg tok også siste pilla 30.mars [emoji4]Krysser fingrene for deg også!
Pillesisters
Takk! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok også siste pilla 30.mars [emoji4]Krysser fingrene for deg også!
Takk! 

Nei. Det er sant... men vanskelig å ikke miste motet da...Samme her. Føler det burde vært strek nå. Men, man vet jo aldri..
Jeg også [emoji33] hadde en blødning av brunt blod igår som jeg ikke skjønner noe av [emoji85] spennende å følge med her inne da, håper noen flere får fine streker før uka er omme![]()
Vis vedlegget 260504
Et fint lite hopp til idag vel? [emoji5] Idag er jeg 4+0, 13 dpo og er ca 2 dager til ikm (uregelmessig syklus, så er ikke 100% sikker). Tror dere jeg kan ta cb digital med ukesindikator i morgen? [emoji1] Vi reiser på ferie i morgen, så hadde vært digg å få tatt en sånn før vi drar!
(Det kommer opp 2 streker med en gang urinen smyger seg opp pinnen. Dette er tidligtester)
Tør ikke teste igjen før lørdag, er tom for strimler så blir fort dyrt. Kjenner jeg begynner å engste meg for exu igjen, for det var sånn det startet sist. Tr kom ikke, så gikk det 3 uker før jeg fikk positiv test. Redd for den ene egglederen jeg har igjen, selv om det ville vært maks uflaks. 13 uker siden jeg fikk min første positive test på lørdag faktisk. Noen som har vært gravide før og fått sen positiv og ting fortsatt har vært normalt?Tidlig testene hadde kommet i posten nå. Jeg klarte ikke la være å ta en, selv om det ble på utvannet urin. Var selvfølgelig negativ.
Æsj da, men da lever jo håpet videre![]()
Sååå lenge klarte jeg å holde testefingrene i ro [emoji23][emoji23] Måtte bare ta en når jeg kom hjem fra babysvømming, bare 1,5 time siden sist jeg var på do så ganske utvannet urin. Syns faktisk at jeg så en liten antydning til strek, og når jeg holder den opp mot lyset ser man den veldig godt [emoji44] Har aldri opplevd det før på alle de andre blenda testene jeg har fått Så nå MÅ jeg jo bare teste imorgen tidlig [emoji3][emoji3]
Takk [emoji7][emoji171]10 eller 11 dpoÅh, da blir det spennende i morgen. Krysser fingrene for deg! Hvor i syklus er du nå?
Sååå lenge klarte jeg å holde testefingrene i ro [emoji23][emoji23] Måtte bare ta en når jeg kom hjem fra babysvømming, bare 1,5 time siden sist jeg var på do så ganske utvannet urin. Syns faktisk at jeg så en liten antydning til strek, og når jeg holder den opp mot lyset ser man den veldig godt [emoji44] Har aldri opplevd det før på alle de andre blenda testene jeg har fått Så nå MÅ jeg jo bare teste imorgen tidlig [emoji3][emoji3]
Det var uklart men skimter noe.Fikk ikke telefonen til å fokusere ordentlig, så det er litt uklart bilde. Men man skimter at det er noe rosa der...eller??
Gratulerer [emoji173]️Gråt i går fordi tempen var på vei ned og jeg ikke følte meg gravid. Våknet tidlig i dag (også) og forundret over høy temp og fikk forhåpninger. Er visst gravid allikevel, 12 dpo [emoji813]red
Vis vedlegget 260226 Vis vedlegget 260225
Vis vedlegget 260224
Venter også på mensen... ingen strek 12 DPO.. da er det ikke håp igjen ass.. ikke engang skygge.. så håper mensen kommer snartTesten idag var lik som den igår. Man ser en antydning til noe, og den blir sterkere om man holder den opp mot lyset. Siden jeg er 11 eller 12 dpo heller jeg nå egentlig mest mot at det evnt kun er snakk om en kjemisk. Gjenstår å se om heksa kommer imorgen eller søndag. [emoji4]