Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser skyggene... eller strekene... så det er ikke bare duNoen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!Vis vedlegget 260645
Ser skyggene... eller strekene... så det er ikke bare du![]()
Men det er etter fristen og de er grå. Jeg bare syns det er kjipt med de strekene for det gir jo litt forhåpninger.. Får litt lyst å kjøpe meg en tidlig test. Mulig jeg har en kjemisk på gang da. Vant med det
Vis vedlegget 260638
Jeg tror jeg tør å settes på gravid nå, så krysser jeg fingrene for at dette er terminspire[emoji173]️

Gratulerer!! [emoji171][emoji171] Blir så glad når jeg ser slike flotte tester [emoji7]
Noen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!Vis vedlegget 260645
Sånn var min i går, i dag var den sterkereNoen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!Vis vedlegget 260645
Ååååå,gratulerer[emoji173]Vis vedlegget 260638
Jeg tror jeg tør å settes på gravid nå, så krysser jeg fingrene for at dette er terminspire[emoji173]️
Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv

Du er over IKM også du? Dette er spennende!Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv
Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv
Du er over IKM også du? Dette er spennende!
Ser forresten at du bruker 25 mlU, jeg har brukt 10 mlU.
Den der se jo veldig lovende ut da![]()
Sånn var min i går, i dag var den sterkere![]()