Jeg liker ikke svisker, så ser for meg at det er kvalmende.
Jeg tok lactulose i går og i dag tidlig, men har ikke sett store effekten ennå. Men jeg ser derimot høygravid ut!![]()
Samme her. På fjerde dagen nå. Kommer til å gjøre dritvondt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker ikke svisker, så ser for meg at det er kvalmende.
Jeg tok lactulose i går og i dag tidlig, men har ikke sett store effekten ennå. Men jeg ser derimot høygravid ut!![]()
Samme her. På fjerde dagen nå. Kommer til å gjøre dritvondt!

Laktose funker! Og ja, bokstavelig, drit og vondt!
Men digg nå![]()
Det er fint vær og jeg har så lyst på en iskald pils.. [emoji85]
Jeg har null, niks og nada symptomer, og sånn har det vært i flere dager nå. Pulsen er lav. Formen er fin. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid. Er jeg gravid, så er det jo veldig deilig å slippe noen plager. Men når jeg ikke vet, så er det veldig skummelt. Fredag kan ikke komme fort nok...
Helt enig i at fredag ikke kan komme fort nok. Vil helst legge meg i koma frem til det.
Jeg er så trøtt. Klokka er 10.29 og jeg har allerede hatt dagens første lur på sofaen, haha.
Jeg har null, niks og nada symptomer, og sånn har det vært i flere dager nå. Pulsen er lav. Formen er fin. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid. Er jeg gravid, så er det jo veldig deilig å slippe noen plager. Men når jeg ikke vet, så er det veldig skummelt. Fredag kan ikke komme fort nok...
Så lei av å være sykt kvalm, eneste positive er at det overskygger alle bekymringene.
Sånn hadde jeg det fra onsdag til fredag også. Jeg var daubekymret! Var på UL og fikk bekreftet liv, og nå sitter jeg her styggdårlig og angrer på at jeg ikke utnyttet de gode dagene[emoji23]
Veldig lite symtomer på meg også, hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg ikke merket noe forskjell nesten. Eneste er de vonde puppenehåper konmende uke flyr frem mot legetime 23/4
![]()
Jeg hadde garantert ikke merket noe. Nå har jeg faktisk vært gravid før. Da jeg var 20 ble jeg gravid på p-piller. Siden jeg ikke var i et fast forhold, akkurat hadde startet på studier og livet var generelt kaos, så ble det abort. Men da var jeg i hvert fall ni uker på vei, og jeg hadde ikke merket et eneste symptom.
Woo! Du har legetime bare noen dager etter meg! Spennende [emoji16][emoji16]
hadde gledet meg faktisk til å levere ungene, trene og gå å legge meg igjen før eg skal på jobb 15.30 . Men slik går d ikke likevel. Mangler det å gå å legge meg før nå skal vi å handle i stede. 
Hvis du ikke hadde noe særlig symptomer forrige gang heller, så kan du jo trøste det litt med detalt er sikkert helt fint
Ja, vet!! Veldig spennendeMen jeg må overleve helgen
![]()