Klagetråd!

Jeg liker ikke svisker, så ser for meg at det er kvalmende.
Jeg tok lactulose i går og i dag tidlig, men har ikke sett store effekten ennå. Men jeg ser derimot høygravid ut! :p

Samme her. På fjerde dagen nå. Kommer til å gjøre dritvondt!

Laktose funker! Og ja, bokstavelig, drit og vondt!
Men digg nå :shy::D

Da blir det fort handlet i morgen på apoteket. Dette er ikke noe gøy, og har ikke lyst til å klage til mannen om det heller [emoji28]

klagingen i dag blir at jeg har masse masse mens murringer i dag.. hatt det tidligere, men ikke så masse som i dag.. blir jo litt skeptisk egentlig, og tenker d værste hele tiden.. Går på do i ett for å se om d kommer blod på papiret :(

Jeg har null, niks og nada symptomer, og sånn har det vært i flere dager nå. Pulsen er lav. Formen er fin. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid. Er jeg gravid, så er det jo veldig deilig å slippe noen plager. Men når jeg ikke vet, så er det veldig skummelt. Fredag kan ikke komme fort nok...

Jeg har null, niks og nada symptomer, og sånn har det vært i flere dager nå. Pulsen er lav. Formen er fin. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid. Er jeg gravid, så er det jo veldig deilig å slippe noen plager. Men når jeg ikke vet, så er det veldig skummelt. Fredag kan ikke komme fort nok...

Helt enig i at fredag ikke kan komme fort nok. Vil helst legge meg i koma frem til det.

Helt enig i at fredag ikke kan komme fort nok. Vil helst legge meg i koma frem til det.

Haha jaaa... Sove til fredag hadde vært fint. Vi skal i fireårsdag til lillebroren min i dag, så har jeg to dager med jobb, og en dag hvor jeg skal møte en venninne i byen, så forhåpentligvis sitter jeg ikke bare å stirrer på klokka frem til fredag [emoji28]

Sånn hadde jeg det fra onsdag til fredag også. Jeg var daubekymret! Var på UL og fikk bekreftet liv, og nå sitter jeg her styggdårlig og angrer på at jeg ikke utnyttet de gode dagene[emoji23]

Så lei av å være sykt kvalm, eneste positive er at det overskygger alle bekymringene.

Veldig lite symtomer på meg også, hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg ikke merket noe forskjell nesten. Eneste er de vonde puppene:rolleyes: håper konmende uke flyr frem mot legetime 23/4 :D

Sånn hadde jeg det fra onsdag til fredag også. Jeg var daubekymret! Var på UL og fikk bekreftet liv, og nå sitter jeg her styggdårlig og angrer på at jeg ikke utnyttet de gode dagene[emoji23]

Årh, jeg må bare komme meg til fredag, så skal jeg klare å slappe av! [emoji28] Jeg skal prøve å nyte de gode dagene [emoji1317]

• Liker
Reactions: TPL
Veldig lite symtomer på meg også, hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg ikke merket noe forskjell nesten. Eneste er de vonde puppene:rolleyes: håper konmende uke flyr frem mot legetime 23/4 :D

Jeg hadde garantert ikke merket noe. Nå har jeg faktisk vært gravid før. Da jeg var 20 ble jeg gravid på p-piller. Siden jeg ikke var i et fast forhold, akkurat hadde startet på studier og livet var generelt kaos, så ble det abort. Men da var jeg i hvert fall ni uker på vei, og jeg hadde ikke merket et eneste symptom.

Woo! Du har legetime bare noen dager etter meg! Spennende [emoji16][emoji16]

Jeg får ikke sove fordi jeg er tørst. Når jeg drikker, kan jeg drikke et par store glass i gangen. Men da må jeg tisse, og så våkner jeg på natten av at jeg må tisse, og at jeg er tørst igjen. Hurra..! Jeg er så trøtt [emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]

Jeg hadde garantert ikke merket noe. Nå har jeg faktisk vært gravid før. Da jeg var 20 ble jeg gravid på p-piller. Siden jeg ikke var i et fast forhold, akkurat hadde startet på studier og livet var generelt kaos, så ble det abort. Men da var jeg i hvert fall ni uker på vei, og jeg hadde ikke merket et eneste symptom.

Woo! Du har legetime bare noen dager etter meg! Spennende [emoji16][emoji16]

Hvis du ikke hadde noe særlig symptomer forrige gang heller, så kan du jo trøste det litt med det :) alt er sikkert helt fint :D

Ja, vet!! Veldig spennende:p Men jeg må overleve helgen:rolleyes:

Kan jeg klage på at gubben ikke er på jobb i dag??? :laughing021 hadde gledet meg faktisk til å levere ungene, trene og gå å legge meg igjen før eg skal på jobb 15.30 . Men slik går d ikke likevel. Mangler det å gå å legge meg før nå skal vi å handle i stede. :dead:

Hvis du ikke hadde noe særlig symptomer forrige gang heller, så kan du jo trøste det litt med det :) alt er sikkert helt fint :D

Ja, vet!! Veldig spennende:p Men jeg må overleve helgen:rolleyes:

Jeg gikk jo på p-piller den gangen, og var ute på fest 4-5 ganger i uken, så om jeg hadde noen symptomer så merket jeg dem ikke [emoji28] Men jeg håper det bare er sånn! Jeg føler meg litt bedre i dag, og litt mer gravid.

Helgen går sikkert fort! Det er meldt 18 grader og sol, og blir været noe i nærheten av sånn det var i går burde tiden fly av sted [emoji16][emoji295]️

Back
Topp