Klagetråd!

Åh, i dag er en dårlig dag!! Jeg har konstante murringer og er konstant uggen og trøtt. Og SOM jeg ser ut!! Blek og gusten hud, kvisete og totalt livløst hår! Noen som har noen tips til hvordan man kan føle seg litt mer fresh? Er det sånn at man kan kjenne disse ligamentsmertene mer nå i uke 6? Blir jo litt bekymret!

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg kjenner de også ofte. Er øm og har murringer etter aktivitet.
 
  • Liker
Reactions: TPL
Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg kjenner de også ofte. Er øm og har murringer etter aktivitet.

Ja merker det spesielt etter å ha gått! Blir vel godt vant med alle disse nye vondtene etter hvert[emoji23]
 
Blanding av treg og løs i magen :shifty: men egentlig ikke noe nytt, har jo irritabel tarm.
Blitt oppblåst igjen etter at det var bedre et par dager :p jaja.
 
Håpløst med en syk 2-årihg som bare vil ha mamma. I går fikk jeg ikke lov til å gå på do alene, da måtte jeg bære henne med meg og så måtte hun sitte på fanget og Lene seg mot brystet mitt mens jeg satt der... I natt har jeg sovet 10 min fordi hun begynte å gråte hver gang jeg ikke var borti henne lengre og jobb nå før jeg må hjem til 11 så mannen kan dra inn til Oslo. ... nevnte jeg at jeg er så sliten og kvalm at jeg snart begynner å grine ?[emoji24] [emoji55]
 
Håpløst med en syk 2-årihg som bare vil ha mamma. I går fikk jeg ikke lov til å gå på do alene, da måtte jeg bære henne med meg og så måtte hun sitte på fanget og Lene seg mot brystet mitt mens jeg satt der... I natt har jeg sovet 10 min fordi hun begynte å gråte hver gang jeg ikke var borti henne lengre og jobb nå før jeg må hjem til 11 så mannen kan dra inn til Oslo. ... nevnte jeg at jeg er så sliten og kvalm at jeg snart begynner å grine ?[emoji24] [emoji55]
Uff, det hørtes slitsomt ut:wideyed::wideyed: Håper det blir noen ledige stunder for noe avslapping for deg i løpet av dagen:Heartred
 
Jeg klager over at det var no chance for ultralyd før OUL etter uke 18 en eller annen gang.
 
Ikke noe problem å bestille seg tidlig UL privat altså :) For å få det dekket må det jo selvsagt være en grunn, men så lenge man betaler er det null problem. Jeg kunne fått det dekket, men velger heller å ta det privat da jeg har lang historie med min egen gyn, og vet at hun er utrolig dyktig.
 
Jaa.. Skal det. Det er bare 1400 kroner jeg kunne brukt på fine babyting [emoji85] Men det er nok klart verd det når vi får høre baby [emoji173]️

Kjenner til den. Skal til privat 3 ganger. Blir dyrt, men må det for å roe nervene ift MA :arghh:
 
  • Liker
Reactions: TPL
Ikke noe problem å bestille seg tidlig UL privat altså :) For å få det dekket må det jo selvsagt være en grunn, men så lenge man betaler er det null problem. Jeg kunne fått det dekket, men velger heller å ta det privat da jeg har lang historie med min egen gyn, og vet at hun er utrolig dyktig.

Jeg er visst veldig frisk og rask, så legen sa at hun kunne sende en henvisning, men den ville bli avvist [emoji28]
 
Kjenner til den. Skal til privat 3 ganger. Blir dyrt, men må det for å roe nervene ift MA :arghh:

Tre ganger ja! Hvilke uker? Legen min sa at det var lurt å ta rundt uke 12, for det kunne oppstå feil som man kunne fikse tidligere i svangerskapet, men hvor det var for sent når man fikk OUL.
 
Tre ganger ja! Hvilke uker? Legen min sa at det var lurt å ta rundt uke 12, for det kunne oppstå feil som man kunne fikse tidligere i svangerskapet, men hvor det var for sent når man fikk OUL.

7+0, 9+0 og 13+3. :) så hvis alt er bra på alle de tre, skal jeg prøve å vente til OUL :p
 
Jeg er visst veldig frisk og rask, så legen sa at hun kunne sende en henvisning, men den ville bli avvist [emoji28]

Det er jo forsåvidt bra det, men skjønner det hadde vært fint å hilse på litt før :p

Jeg kommer til å be om UL uke 6 (den skal jeg ha den 19.), 8, 10 og 12. Og så håper jeg at jeg klarer å vente til OUL. Ikke at vi ikke har nok å bruke penger på når vi skal gifte oss om under to mnd, men som jeg sa til gubben... Noen ting må bare prioriteres :knegg:
 
Uff, det hørtes slitsomt ut:wideyed::wideyed: Håper det blir noen ledige stunder for noe avslapping for deg i løpet av dagen[emoji813]red
Takk [emoji173] har blitt dårlig med det. Frøkna har fortsatt feber mellom 39,5 og 40.. Så for øyeblikket sitter jeg på gulvet å leser bok med henne på fanget. Legger meg vel samtidig med henne i dag [emoji28]
 
Takk [emoji173] har blitt dårlig med det. Frøkna har fortsatt feber mellom 39,5 og 40.. Så for øyeblikket sitter jeg på gulvet å leser bok med henne på fanget. Legger meg vel samtidig med henne i dag [emoji28]
Uff så slitsomt! Er ikke noe kjekt med høy feber. Håper det blir bedre snart!
 
Jaa.. Skal det. Det er bare 1400 kroner jeg kunne brukt på fine babyting [emoji85] Men det er nok klart verd det når vi får høre baby [emoji173]️
Med henvisning til gyn fra lege så betalte jeg 100kr [emoji4]
 
Så trøtt om dagen, sliter med å komme meg opp om morgenen, konsentrere meg på jobb og kollapser på sofaen på kvelden når guttene endelig har sovnet. Håper det snart går over [emoji3]
 
Frustrert.....sliter med å sovne inn om kvelden, selv om jeg er stup trøtt.
Og med en datter med diabetes, hvor jeg må opp om natten og måle blodsukker, så har det ikke blitt så mye søvn på meg de siste 2 nettene. I natt sovnet jeg ikke før kl 3, selv om jeg var så trøtt at jeg var kjempe svimmel. Og måle blodsukker kl 04:30 og så stå opp kl 07, så er jeg helt ødelagt.
Hadde det ikke sånn i de tidligere svangerskapene, at jeg slet med å sovne....
 
Back
Topp