Klagetråd!

Jeg skar meg i tommelen i stad, skikkelig! Og det vil ikke slutte å blø. Og det er skikkelig vondt! :p
Men det tok fokuset vekk fra de intense menssmertene i magen da ;)
 
Aaargh

TUL = termin ultralyd!!!!!!!!!!!

Blir så irritert!

(Litt hormoner inni bildet her nå tror jeg)
 
No må eg klage på at det kjennes ut som tanta e rett rundt hjørnet fullstendig angst!
eg orka ikkje ein SA til.
Men eg klamra meg til håpet at hcg er i stigning og ein ser noko på tidelig ultralyd neste veke ❤️
 
No må eg klage på at det kjennes ut som tanta e rett rundt hjørnet fullstendig angst!
eg orka ikkje ein SA til.
Men eg klamra meg til håpet at hcg er i stigning og ein ser noko på tidelig ultralyd neste veke [emoji173]️

Huff, ingen god følelse [emoji173]️ Hvor langt er du på vei?
 
Huff, ingen god følelse [emoji173]️ Hvor langt er du på vei?
Ikkje lenger enn 5+3... men første gang eg har sett positiv test siden SA i 2016.
Einaste trøst er positiv CBd i dag med 2-3 uker.
Blodprøve nummer to på fredag, så håpe normal stigning ❤️
 
Ikkje lenger enn 5+3... men første gang eg har sett positiv test siden SA i 2016.
Einaste trøst er positiv CBd i dag med 2-3 uker.
Blodprøve nummer to på fredag, så håpe normal stigning [emoji173]️

Da skjønner jeg godt ar du er nervøs, når du har ventet så lenge [emoji173]️ men det er vel helt normalt med følelsen av at mensen kommer snart, er det ikke? Jeg har i hvert fall hatt mensmurringer og vondt i korsryggen i to uker nå. Godt du får så tett oppfølgning, det er heldigvis ikke så lenge til fredag [emoji5]
 
Da skjønner jeg godt ar du er nervøs, når du har ventet så lenge [emoji173]️ men det er vel helt normalt med følelsen av at mensen kommer snart, er det ikke? Jeg har i hvert fall hatt mensmurringer og vondt i korsryggen i to uker nå. Godt du får så tett oppfølgning, det er heldigvis ikke så lenge til fredag [emoji5]
Eg googla meg jo ihjel (min verste fiende)
Og ja mange plasse står det det er normalt, men det er liksom ikkje nok å berolige meg
Men eg må berre skjerpe meg og roe meg og nyte det eg kjenne på.
Skulle ønske eg va ung og uvitende, istedenfor utdanna og full i kunnskap om kor gale ting kan gå
Ha føles veldig godt å bli tidelig oppfølgt ☺️
 
Aaargh

TUL = termin ultralyd!!!!!!!!!!!

Blir så irritert!

(Litt hormoner inni bildet her nå tror jeg)
Nå vet ikke jeg om du har vært på forum før. Men her brukes TUL= tidlig ultralyd og OUL= ordinær ultralyd, altså den du får på sykehuset rundt uke 20 [emoji4] vært sånn siden jeg gikk gravid i 2012 [emoji12]
 
TAKK!!! Har irritert meg også lenge[emoji23][emoji35]
Skriver det samme til deg, så kanskje du slipper å irritere deg mer [emoji23]
På forumet brukes TUL= tidlig ultralyd og OUL= ordinær ultralyd, altså den du får på sykehuset rundt uke 20 [emoji4] vært sånn siden jeg gikk gravid i 2012 [emoji12]
 
Skriver det samme til deg, så kanskje du slipper å irritere deg mer [emoji23]
På forumet brukes TUL= tidlig ultralyd og OUL= ordinær ultralyd, altså den du får på sykehuset rundt uke 20 [emoji4] vært sånn siden jeg gikk gravid i 2012 [emoji12]

Haha ja jeg har forstått det, men det er fortsatt irriterende[emoji23] Har jobbet på svangerskaps poliklinikken og satt opp TUL og de utføres i uke 18-20[emoji23] Rett skal være rett!
 
Eg må klage litt på søvnkvaliteten for tida.
Konstant trøtt på dagtid, kapittulera tideleg på kveld men så... på natta så streika kroppen og seie: «HELL NO, om du skal få sove heile natta. Eg bestemme reglane og du ska våkne MINST ein gong i timen!»
Gi meg styrke!!!!
Men på samme tid så klare eg ikkje klage heilt, for detta e så kjærkomment og lengta [emoji173]️ Så må egentlig bare bite da i meg [emoji5][emoji5]

Vi har det helt samme. Våkner en gang i timen... men sliter litt med urolige bein og at jeg er veeeldig varm[emoji849]
 
Han som sitter ved siden av meg på jobb, liker å gå i "rask gange" til jobb for å gå ned noen kilo. Han skifter når han kommer på jobb, men dessverre for meg så sitter han med en treningsjakke som lukter gammel svette hengende over stolryggen :( Føler jeg sitter inne i en gymgarderobe! Mulig jeg er litt mer sensitiv for den lukten nå, men er helt grusomt :woot::eek: er ikke helt typen til å tørre å ta opp noe sånt:rolleyes:
 
Han som sitter ved siden av meg på jobb, liker å gå i "rask gange" til jobb for å gå ned noen kilo. Han skifter når han kommer på jobb, men dessverre for meg så sitter han med en treningsjakke som lukter gammel svette hengende over stolryggen :( Føler jeg sitter inne i en gymgarderobe! Mulig jeg er litt mer sensitiv for den lukten nå, men er helt grusomt :woot::eek: er ikke helt typen til å tørre å ta opp noe sånt:rolleyes:


Nei fy faen:depressed::dead: jeg hadde daua! Og antagelig sagt ifra at den jakka burde graves ned et sted:smiley-angelic008
 
Jeg hadde planer om å teste med clearblue en siste gang for å se om jeg fikk 3+ midt i uke 5, men pga påsken og så sykt barn, syk meg etc etc har jeg ikke kommet meg på apoteket. I dag sendte jeg mannen med lapp som han kunne vise på apoteket. Men klarte de på apoteket å finne rett test til han? NEIDA!!!!! Hvordan klarer du å selge feil test når du får en lapp levert hvor det står "clearblue digital med ukeindikator"???????
 
Han som sitter ved siden av meg på jobb, liker å gå i "rask gange" til jobb for å gå ned noen kilo. Han skifter når han kommer på jobb, men dessverre for meg så sitter han med en treningsjakke som lukter gammel svette hengende over stolryggen :( Føler jeg sitter inne i en gymgarderobe! Mulig jeg er litt mer sensitiv for den lukten nå, men er helt grusomt :woot::eek: er ikke helt typen til å tørre å ta opp noe sånt:rolleyes:

Å fy fasan :p da hadde jeg dødd
 
Back
Topp