Klagetråd!

Fikk akkurat melding av sjefen om at han blir slått konkurs på grunn av manglende mva betaling.. Jeg har jobba der siden februar. Første faste jobben jeg har hatt som jeg har følt jeg får til med tanke på at jeg har noen helseproblemer osv... vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Jeg er også midt i utredning for 50% ufør så kan liksom ikke akkurat miste jobben nå!
 
Klager over at jeg griner over så lite! Hormoner gitt
 
Klager over at jeg spiste en sjokoladebolle og en sjokoladecroissant, selv om jeg ikke tåler hvetebakst så godt. Au.
 
Klager over at jeg ikke får gått på do!
Noen gode tips? :sorry:
 
Han som sitter ved siden av meg på jobb, liker å gå i "rask gange" til jobb for å gå ned noen kilo. Han skifter når han kommer på jobb, men dessverre for meg så sitter han med en treningsjakke som lukter gammel svette hengende over stolryggen :( Føler jeg sitter inne i en gymgarderobe! Mulig jeg er litt mer sensitiv for den lukten nå, men er helt grusomt :woot::eek: er ikke helt typen til å tørre å ta opp noe sånt:rolleyes:

Tenkte på deg i dag. Jeg hadde lunsj med en venninne/slektning og i det jeg setter meg inn i bilen holdt jeg på å brekke meg. Den korte bilturen var et mareritt.. Kroppslukten hennes var uholdbar.. hun og bilen stinket helt forferdelig. Jeg har aldri noen gang reagert slik før og hun er en renslig person. Jeg er virkelig overrasket over at nesen min er i en slik ubalanse og overreagerte slik i dag.. [emoji44] Ikke hennes feil.. Jeg valgte å gå en litt lengre tur til bilen min etter maten.. [emoji23]
 
Frustrert.....sliter med å sovne inn om kvelden, selv om jeg er stup trøtt.
Og med en datter med diabetes, hvor jeg må opp om natten og måle blodsukker, så har det ikke blitt så mye søvn på meg de siste 2 nettene. I natt sovnet jeg ikke før kl 3, selv om jeg var så trøtt at jeg var kjempe svimmel. Og måle blodsukker kl 04:30 og så stå opp kl 07, så er jeg helt ødelagt.
Hadde det ikke sånn i de tidligere svangerskapene, at jeg slet med å sovne....

Håper det blir bedre snart! Blir jo smårar av å ikke sove :/
 
Så trøtt om dagen, sliter med å komme meg opp om morgenen, konsentrere meg på jobb og kollapser på sofaen på kvelden når guttene endelig har sovnet. Håper det snart går over [emoji3]

Sånn er det her også.. Sov 3 timer på sofaen etter jobb i dag.. Helt utslitt!
 
Tenkte på deg i dag. Jeg hadde lunsj med en venninne/slektning og i det jeg setter meg inn i bilen holdt jeg på å brekke meg. Den korte bilturen var et mareritt.. Kroppslukten hennes var uholdbar.. hun og bilen stinket helt forferdelig. Jeg har aldri noen gang reagert slik før og hun er en renslig person. Jeg er virkelig overrasket over at nesen min er i en slik ubalanse og overreagerte slik i dag.. [emoji44] Ikke hennes feil.. Jeg valgte å gå en litt lengre tur til bilen min etter maten.. [emoji23]
Åå uff!!:hilarious: går veldig opp og ned for meg om jeg reagerer på lukt eller ikke, men skikkelig ille med svettelukt:wideyed:
 
Åå uff!!:hilarious: går veldig opp og ned for meg om jeg reagerer på lukt eller ikke, men skikkelig ille med svettelukt:wideyed:

Svettelukt her også. Og parfyme! Det er helt ekstremt. Har folk på seg ekstra mye i finværet, eller er det bare nesa mi som har gått amok...
 
Blitt så nummen i rumpeballene. Ikke har jeg trent overdrevent, og ikke har jeg sittet mer enn jeg pleier.. Litt irriterende kjenner jeg x)
Tenkte å ta meg en gåtur for å se om det hjelper på :)
 
Dagene går så sinnsykt sakte mot ultralyd.. Alt jeg vil er at det er fredag og alt går bra på ultralyd :arghh:
 
Ikke jeg heller [emoji849][emoji849] Spiste svisker tidligere men er jo så kvalm så det frister jo ikke akkurat [emoji851]

Jeg liker ikke svisker, så ser for meg at det er kvalmende.
Jeg tok lactulose i går og i dag tidlig, men har ikke sett store effekten ennå. Men jeg ser derimot høygravid ut! :p
 
Våknet opp og verket i hele kroppen i dag.. Om det er gravid-relatert aner jeg ikke. Kom seg utover dagen, men jeg var virkelig gåen. Vi er stort sett tre stykker oppi sengen siden hun på tre stort sett kommer inn til oss i løpet av natten. Kan være fordi jeg ligger anspent kanskje :/ Skal trene på at hun må ligge i egen seng fremover for jeg kommer jo ikke til å ta mindre plass fremover
 
Sånn er det her også.. Sov 3 timer på sofaen etter jobb i dag.. Helt utslitt!
Satt og gjespet for harde livet på jobb idag... rett hjem til overivrige gutter som skulle fortelle alt de hadde gjort med faren idag:)
 
  • Liker
Reactions: Lix
Back
Topp