Klagetråd!

Jeg hadde planer om å teste med clearblue en siste gang for å se om jeg fikk 3+ midt i uke 5, men pga påsken og så sykt barn, syk meg etc etc har jeg ikke kommet meg på apoteket. I dag sendte jeg mannen med lapp som han kunne vise på apoteket. Men klarte de på apoteket å finne rett test til han? NEIDA!!!!! Hvordan klarer du å selge feil test når du får en lapp levert hvor det står "clearblue digital med ukeindikator"???????

Såpass! Det er imponerende! Hvilken test ga han?
 
Det var i det minste clearblue da, men den vanlige med sånn kryss:(

Da hadde jeg klaget til apoteket! Hvis han viste lappen med digital uker, så har de gjort feil!
 
Ja, han hadde gjort det, så får dra tilbake i morra, men hadde jo så lyst til å ta den i morra tidlig :bored:

Den er kjip! Fikk mine nye digitale i posten idag, passer bra med at jeg er minimum 5+0 i morra! Håpe rpå 3+ :nailbiting:
 
Jeg tisser nå sånn 5 ganger ila natten, og tenkte å teste meg om noen dager. Men hvordan skal det samle seg hcg når jeg hele tiden tisser? :p Skal jeg prøve å holde meg? Eller har det ikke så mye å si.. Tenkte bare at morgenurinen var jo best siden den hadde fått "ligget" så lenge.. Vet ikke jeg..?
 
Jeg klager over at mannen alltid må kontre. Jeg sier jeg føler meg utslitt, han svarer «årh, jeg også, sov skikkelig dårlig i natt». Jeg sier jeg er småkvalm, «årh, jeg også, kanskje vi brygger på noe». Til vanlig bryr jeg meg ikke om sympatisykdommene han får, men nå er det skiiiiikkelig irriterende [emoji23]
 
Jeg klager over at mannen alltid må kontre. Jeg sier jeg føler meg utslitt, han svarer «årh, jeg også, sov skikkelig dårlig i natt». Jeg sier jeg er småkvalm, «årh, jeg også, kanskje vi brygger på noe». Til vanlig bryr jeg meg ikke om sympatisykdommene han får, men nå er det skiiiiikkelig irriterende [emoji23]


Åh, sånn var min da jeg gikk gravid sist også! Følte alltid at han prøvde å ha det verre enn meg, ble så irritert på ham:hilarious::mad:
 
Jeg klager over at mannen alltid må kontre. Jeg sier jeg føler meg utslitt, han svarer «årh, jeg også, sov skikkelig dårlig i natt». Jeg sier jeg er småkvalm, «årh, jeg også, kanskje vi brygger på noe». Til vanlig bryr jeg meg ikke om sympatisykdommene han får, men nå er det skiiiiikkelig irriterende [emoji23]

Åå, sånt er sykt irriterende:eek: Hadde en sånn her om dagen også. Masse å gjøre på jobb, rett på trening for en hard spinning-time, rett på butikken for å handle middag og så rett i gang med å lage middag, også kommer han hjem fra jobb og detter ned i sofaen for å si at han er sliten......... (han hadde en rolig morgen med jobb hjemmefra i sofaen :rolleyes:)
 
Jeg klager over at mannen alltid må kontre. Jeg sier jeg føler meg utslitt, han svarer «årh, jeg også, sov skikkelig dårlig i natt». Jeg sier jeg er småkvalm, «årh, jeg også, kanskje vi brygger på noe». Til vanlig bryr jeg meg ikke om sympatisykdommene han får, men nå er det skiiiiikkelig irriterende [emoji23]
Har det sånn her hele tiden. Et irritasjon moment ja! Føler jeg noe, så føler han det enda værre. Så har slutta å si så mye ang hvordan jeg har det om han ikke spørr [emoji23]
 
Null søvn i natt pga hun på 15 mnd er forkjøla og vondt i halsen. Så når jeg endelig sovnet, så våknet hun. Holdt på i hele natt.... zzzzzz!
 
Det gjer pluseleg dritvondt å amme snuppa mi på 2!!!! Håpar det gjeng ivi, ho æ puppeguri deluxe..
 
Jeg liker ikke kaffe mer [emoji30][emoji30][emoji30]
 
6+4. Jeg har så mange symptomer og det er jeg selvsagt veldig takknemmelig for. [emoji3]

Det som er vanskeligst er at jeg er så trett hele tiden og har nesten ingen tiltakslyst hverken hjemme eller på jobb. Føler til tider at jeg har en betongstein over meg.. kroppen min er så tung og det finnes ikke energi (Vanligvis er jeg en veldig aktiv person og det er ikke nok timer i døgnet til alt jeg skal/bør gjøre). Det går bedre en stund etter jeg har stått opp, men verre på ettermiddag/kveld. Nå sover jeg 1-2 ganger om dagen om jeg har mulighet. Jeg legger meg tidlig og kommer meg nesten ikke opp om morgenen. Det gjør at jeg blir så trist og lei meg på kveldene. Jeg gråter over å ikke orke de minste ting. Bare det å gå på do er slitsomt eller hente et glass vann.

Har verdens beste samboer som hjelper meg og forstår, men det er så frustrerende! Heldigvis vet jeg at det blir bedre og forstår at det er vanlig å kjenne på dette..

Jeg tenker at det er andre som har det verre med kvalme og oppkast, så jeg skal egentlig ikke klage [emoji6]
 
Last edited:
6+4. Jeg har så mange symptomer og det er jeg selvsagt veldig takknemmelig for. [emoji3]

Det som er vanskeligst er at jeg er så trett hele tiden og har nesten ingen tiltakslyst hverken hjemme eller på jobb. Føler til tider at jeg har en betongstein over meg.. kroppen min er så tung og det finnes ikke energi (Vanligvis er jeg en veldig aktiv person og det er ikke nok timer i døgnet til alt jeg skal/bør gjøre). Det går bedre en stund etter jeg har stått opp, men verre på ettermiddag/kveld. Nå sover jeg 1-2 ganger om dagen om jeg har mulighet. Jeg legger meg tidlig og kommer meg nesten ikke opp om morgenen. Det gjør at jeg blir så trist og lei meg på kveldene. Jeg gråter over å ikke orke de minste ting. Bare det å gå på do er slitsomt eller hente et glass vann.

Har verdens beste samboer som hjelper meg og forstår, men det er så frustrerende! Heldigvis vet jeg at det blir bedre og forstår at det er vanlig å kjenne på dette..

Jeg tenker at det er andre som har det verre med kvalme og oppkast, så jeg skal egentlig ikke klage [emoji6]

Huff det er slitsomt å ha det sånn! Jeg føler likedan, og får dårlig samvittighet over hvor lat jeg faktisk er. Er så vant til å være aktiv og trene flere ganger i uken og nå orker jeg såvidt reise meg fra sofaen og gå til kjøkkenet.... Skal vel egentlig bare være takknemlig for symptomer og at det fins noen som har det værre, men så må vi vel få lov til å klage litt uansett?[emoji6] håper det blir bedre for deg utover ukene som kommer[emoji169]
 
Åh, i dag er en dårlig dag!! Jeg har konstante murringer og er konstant uggen og trøtt. Og SOM jeg ser ut!! Blek og gusten hud, kvisete og totalt livløst hår! Noen som har noen tips til hvordan man kan føle seg litt mer fresh? Er det sånn at man kan kjenne disse ligamentsmertene mer nå i uke 6? Blir jo litt bekymret!
 
Huff det er slitsomt å ha det sånn! Jeg føler likedan, og får dårlig samvittighet over hvor lat jeg faktisk er. Er så vant til å være aktiv og trene flere ganger i uken og nå orker jeg såvidt reise meg fra sofaen og gå til kjøkkenet.... Skal vel egentlig bare være takknemlig for symptomer og at det fins noen som har det værre, men så må vi vel få lov til å klage litt uansett?[emoji6] håper det blir bedre for deg utover ukene som kommer[emoji169]

Tusen takk. Det er lov å klage litt [emoji6] Dagen i dag var bedre.. Håper det blir bedre etterhvert for deg også [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Back
Topp