Skravletråd Desember

Det er jaggu en lang tur[emoji28]
God juleferie!
Ja det er veldig langt, men med skilte foreldre er det ikke så aktuelt å invitere dem til oss.. og godt for meg å komme hjem til venner og øvrig familie iblant også.

Får prøve å lukke øya litt og se om kroppen vil sove. Kanskje ta en runde mindfullness for å se om jeg får avspent litt :) får forsette å prøve med det og se om det funker videre.

Lille julaften imorgen. Tenker noe så enkelt som grøt eller pannekaker med ertersuppe til middag. Noe lett. Så blir det vask av bad på mannen. Broren min skal jeg tvinge bortover så han kan hjelpe meg å finne på noe gøy inne eller ute med ungene. Fysisk klarer jeg lite så han kan herje og leke med to åringen mens jeg har baby :)

Håper dere får en super lille julaften[emoji1]

Ferdig med julegavene helt nå da [emoji3] Håper de blir glade [emoji7]
a11f7c1273891665e2eafe1f1a1adac1.jpg
32dd357d66505b08cadf6587853dcdf4.jpg
82bea9fded18bc07ee068000faea8ccf.jpg
2e8cfea3cbb3e131c488482a37ad5a1c.jpg

Så nydelige[emoji7] flinke du!

Fint med helg og fri. Frokost på 3 måter.

Jeg ville ha bogskinke og eggerøre. Så laga meg det.
Minste ville ha kokt egg. Så laga hu det.

Eldste derimot ville ha bogskinke og speilegg. Men hu stekte det selv da. Liker å se at hu kan [emoji7]

Flott når de klarer mer og mer selv[emoji1]

Mangler enda en gave jeg ^^
Og så skal en lages i kveld. En pust i bakken før det smeller igjen.

Føler mannen han trenger å få litt fri?:p

Eldste er ekstremt mammajente så er jegnsom står opp med henne uansett om det er 03 på natta eller 06 på morran. Går ikke å være uten meg :p
Nei. Han står på som bare det. Men når han sier han ikke er i form, da er han virkelig ikke det, for han er ikke den som sier for mye om det.

Men magen har stabilisert seg. I toppslag er han ikke. Men ikke noe som medfører karantene. Så første juledag blir her bursdag.

Bra, han trenger masse hvile stakkar[emoji4]
Mye bedre i dag heldigvis

Mannen ikke helt i slaget men ser ut til at magrn stabiliserte seg uten at det gikk galt så jul skal det helst bli med friske folk.

Back
Topp