TakkKrysser fingrene for at dere kommer dere i vei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for at dere kommer dere i vei![]()
Men da har du gjort ett slikt inntrykk at de ikke vil miste deg daVeldig! [emoji2]
Jeg sa det ganske så tidlig i intervjuet i går [emoji85] er jo veldig synlig og hadde på meg tettsittende genser [emoji85]
Hei på degTitter innom igjen etter år og dag![]()
Hadde tatt nr 1Jeg har vært "utro"
Altså, ikke sex, penger eller noe alvorlig..
Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
15 sekunder ut i filmen ser jeg at den har jeg jo sett før.
Jeg har vært NetFlix-utro
Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
1. "Fake det" og late som ingenting, har ikke noe i mot å se den en gang til.
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"
Heisann og god jul til deg ogsåHei på degog god jul!
Alt klart?Heisann og god jul til deg også![]()
Jeg har vært "utro"
Altså, ikke sex, penger eller noe alvorlig..
Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
15 sekunder ut i filmen ser jeg at den har jeg jo sett før.
Jeg har vært NetFlix-utro
Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
1. "Fake det" og late som ingenting, har ikke noe i mot å se den en gang til.
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"
Nei, det ble ikke rent til jul i år. I år skulle mannen være ansvarlig for gulvene uten mas fra meg.... Vel, vi har jo litt tid før vi drar i morgen da.... Det skal sies at han har måttet jobbe litt overtid, men det er mye som kunne ha vært gjort om man reduserte roret en lager...
Jeg har ikke hatt energi til noe som helst i desember, og er egentlig overrasket over at jeg har fått laget gaver I det hele tatt.
Nå skal jeg bare komme meg igjennom jula, og håpe at det ikke blir for mange negative opplevelser. Jeg har nemlig ikke så tykk hud i dårlige perioder.
Titter innom igjen etter år og dag![]()
Prøv å senk skuldrene og tenk at hybelkaninene trenger litt juleferie de ogsåjul kommer og går som normalt hvert år. Stress ned.
Går selv den verste tiden i møte psykisk sett. Jeg regelrett hater jul og høytider pga barndom. År etter år har jeg stressa rundt som en tulling og prøve å få ting perfekt. I år har jeg min første jul som to barnsmor. Huset er kaos, julemiddagen vil være til dels både toro og ferdigkokte poteter og sauser. Juletreet er pynta akkurat slik vi liker, jeg har ikke bakt noe som helt, ikke laga noe fancy mat og null planer om det. Denne jula skal bli rolig! Med en avslappa mor. For det er jaggu da jeg tenker den blir best![]()
Er ikke bare jul dette, er hver gang det er noe spesielt. Som at vi får besøk fra noen. Et minstekrav burde være at det ikke ligger støvdotter rundt omkring på gulvet.
Jeg liker jul jeg. Har juletre, julegodt og hjemmelagde julegaver, så det blir jul. Men jeg vil ha et rent hus også, sånn generelt sett.
Det det ut som om det var siste runde det, ikke kommet noe mer siden. Trøtt og sliten gutt sover rolig nåKrysser fingre for at det nå går rette veien[emoji4]
Jul blir det.Vil tro julen blir perfekt allikevel[emoji2]
Bare eldste blir helt frisk igjen..
Det er helt klart den beste jula detPrøv å senk skuldrene og tenk at hybelkaninene trenger litt juleferie de ogsåjul kommer og går som normalt hvert år. Stress ned.
Går selv den verste tiden i møte psykisk sett. Jeg regelrett hater jul og høytider pga barndom. År etter år har jeg stressa rundt som en tulling og prøve å få ting perfekt. I år har jeg min første jul som to barnsmor. Huset er kaos, julemiddagen vil være til dels både toro og ferdigkokte poteter og sauser. Juletreet er pynta akkurat slik vi liker, jeg har ikke bakt noe som helt, ikke laga noe fancy mat og null planer om det. Denne jula skal bli rolig! Med en avslappa mor. For det er jaggu da jeg tenker den blir best![]()
Tror ikke jeg heller. Pga deg jeg begynte på den [emoji14]For å være helt ærlig, så populær den serien er så tror jeg nok ikke de stopper den nå..
Gratulerer !Jeg (6 mnd gravid) har fått jobb! [emoji173]️
Tider og stillingsprosent skal vi bli enige om [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Det er helt klart den beste jula det
Jeg kunne godt hatt ferdige poteter men pinnekjøttet skal dampe så lenge at det går greit. Kålrotstappe kommet fra toro likevel, for jeg kan ikke "smake den til" med noe som helst. Jeg fordrar ikke kålrot. Men toro kan få litt ribbefett eller en fløteskvett, om det faller seg sånn
Ikke rent hus og ikke bakt så mye som jeg vil. Det går bra likevel. Må bare få denne omgangssyka ut av huset
Takk [emoji169] Har rett og slett vært sur på appen [emoji23] Blir litt langsur jeg gittSå koselig å se deg igjen[emoji173]️ du har vært savnet!
God jul til deg og dine[emoji1]