Skravletråd Desember

Jeg (6 mnd gravid) har fått jobb! [emoji173]️
Tider og stillingsprosent skal vi bli enige om [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Wow! Så gøy da :) de vet vell at du er gravid?? :p

Se de søte kakeboksene jeg fikk tak i [emoji4]
00c83d164d0825164b5fcaa5e1508d93.jpg
Aawww!!! Hvor?

Wow! Så gøy da :) de vet vell at du er gravid?? :p

Veldig! [emoji2]
Jeg sa det ganske så tidlig i intervjuet i går [emoji85] er jo veldig synlig og hadde på meg tettsittende genser [emoji85]

Jeg har vært "utro" :P

Altså, ikke sex, penger eller noe alvorlig..
Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
15 sekunder ut i filmen ser jeg at den har jeg jo sett før.
Jeg har vært NetFlix-utro :P

Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
1. "Fake det" og late som ingenting, har ikke noe i mot å se den en gang til.
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"

Jeg har vært "utro" :p

Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
Jeg har vært NetFlix-utro :p

Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"

Hoho, den var tøff du ^^
Jeg hadde nok gått for nr 2 tror jeg.

Nei, det ble ikke rent til jul i år. I år skulle mannen være ansvarlig for gulvene uten mas fra meg.... Vel, vi har jo litt tid før vi drar i morgen da.... Det skal sies at han har måttet jobbe litt overtid, men det er mye som kunne ha vært gjort om man reduserte roret en lager...
Jeg har ikke hatt energi til noe som helst i desember, og er egentlig overrasket over at jeg har fått laget gaver I det hele tatt.
Nå skal jeg bare komme meg igjennom jula, og håpe at det ikke blir for mange negative opplevelser. Jeg har nemlig ikke så tykk hud i dårlige perioder.

Titter innom igjen etter år og dag:)

Bare var en tur i butikken, og glemte en av de 2 tingene jeg egentlig var der for å handle, remulade til roastbiffen.
Ingen krise, det fikser jeg bare for å finne ut jeg er tom for kapers...

Orker ikke å dra ned i butikken en gang til

Hehe, gammel og glemsk[emoji23][emoji85] Neida, søta....det kan skje den beste![emoji1]

Eller bare godt planlagt :p
Kan du planlegge meg en effektiv dag i morgen?

Rydde stua,
Pynte tre
Pynte stua/huset
Henge opp julegardiner (panel. Fort gjort. Må trolig strykes)
Sikkert styrke noen duker også underveis.
Bake kake (sjokoladekake til bursdag)
Koke gele til bursdag.
Bake 1-2 sorter kaker håper jeg
Bake julebrød. Helst.
Lage en sort eller to med julesnop

Kjedelig å jobbe lange dager rett før jul[emoji13]
Ja, men eldste hadde ikke orket å pynte i dag uansett. Men jeg burde fått gjort en del annet her hjemme. Vaske stua f.eks. Men neida. Rothus fra ende til annen og besøk av broren til svigermor med kone og en datter når jeg kom fra butikken....

Jeg har vært "utro" :P

Jeg har vært NetFlix-utro :P

Hehe[emoji23] jeg hadde aldri klart å holde slik utroskap hemmelig[emoji23]

Back
Topp