Skikkelig diggKjenner lukta[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig diggKjenner lukta[emoji7]
Aha... så kjipt daJo men stengte veier så min familie får ikke dratt til hytta
Wow! Så gøy daJeg (6 mnd gravid) har fått jobb! [emoji173]️
Tider og stillingsprosent skal vi bli enige om [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Aawww!!! Hvor?Se de søte kakeboksene jeg fikk tak i [emoji4]
![]()
Europris.Aawww!!! Hvor?
Skal der i morgen for å kjøpe jule sokk godterierEuropris.
De har den som nisse også
Wow! Så gøy dade vet vell at du er gravid??
![]()
Masse lykke tilVeldig! [emoji2]
Jeg sa det ganske så tidlig i intervjuet i går [emoji85] er jo veldig synlig og hadde på meg tettsittende genser [emoji85]
Masse lykke til
Jeg har vært "utro"
Altså, ikke sex, penger eller noe alvorlig..
Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
15 sekunder ut i filmen ser jeg at den har jeg jo sett før.
Jeg har vært NetFlix-utro
Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
1. "Fake det" og late som ingenting, har ikke noe i mot å se den en gang til.
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"
Så får se i morgen
Ny vurdering kl 9
Bare var en tur i butikken, og glemte en av de 2 tingene jeg egentlig var der for å handle, remulade til roastbiffen.
Ingen krise, det fikser jeg bare for å finne ut jeg er tom for kapers...
Orker ikke å dra ned i butikken en gang til
Kan du planlegge meg en effektiv dag i morgen?Eller bare godt planlagt![]()
Ja, men eldste hadde ikke orket å pynte i dag uansett. Men jeg burde fått gjort en del annet her hjemme. Vaske stua f.eks. Men neida. Rothus fra ende til annen og besøk av broren til svigermor med kone og en datter når jeg kom fra butikken....Kjedelig å jobbe lange dager rett før jul[emoji13]
Jeg har vært "utro"
Altså, ikke sex, penger eller noe alvorlig..
Jeg fant ut at det var en film min kjære har hatt lyst til å se lenge, altså veldig lenge og sammen med meg..
15 sekunder ut i filmen ser jeg at den har jeg jo sett før.
Jeg har vært NetFlix-utro
Når er jeg så sliten at jeg vil ha problemer med å følge med på en film, så skal jeg
1. "Fake det" og late som ingenting, har ikke noe i mot å se den en gang til.
2. Foreslå å se noe annen jeg ikke vil få med meg halvparten av og innrømme "utroskapet"
Håper han er ferdig nå så han får komme seg til hektene før jul.Så kjedeliggod bedring!
Mhm er detAha... så kjipt da![]()